גדעון סער מבהיר: "לא עזבתי כדי לחזור מחר בבוקר"

גדעון סער מבהיר: "לא עזבתי כדי לחזור מחר בבוקר"

בהתייחסות ראשונה מאז אמש מבקש שר הפנים, גדעון סער, לדחות את כל הפרשנויות סביב פרישתו שהדהימה את המערכת הפוליטית ומבהיר: "אני נפרד באהבה וללא מרירות"

סער: "לא עזבתי כדי לחזור מחר בבוקר"
  פלאש 90

שר הפנים, גדעון סער, שהדהים אמש (רביעי) את המערכת הפוליטית כאשר הודיע על פרישתו מהחיים הפוליטיים, שחרר הערב תגובה ראשונה והתייחס גם לדיווחים השונים הנוגעים לסיבת פרישתו.

"היום אני אדם מאושר וחופשי. אני נפרד באהבה וללא מרירות", הצהיר סהר. לדבריו: "הגעתי להישגים רבים ואני מספיק צעיר להתחיל דרך חדשה". על הספקולציות סביב הודעת הפרישה ועל כך שהוא עתיד לשוב ולהתמודד לראשות הליכוד, אמר סער: "אני רוצה להבהיר כי קראתי הבוקר את הפרשנויות – לא עזבתי כדי לחזור מחר בבוקר".

כאמור, במהלך נאומו, שהפך בן רגע לנאום פרישה, הצהיר שר הפנים, גדעון סער, כי החלטתו לפרוש מהחיים הפוליטיים אחרי החגים נובעת מרצונו להיות יותר עם המשפחה. אלא שבריאיון לגלי צה"ל שנערך היום (חמישי), הבהירה רעייתו של סער, גאולה אבן, כי הרקע להחלטתו איננו רק משפחתי: "הוא ספג כל כך הרבה הכפשות ועלילות מהקולגות שלו, ומהקולגות שלנו. כל העלילות האלה, וכל הלחישות שנבדקו פעם אחר פעם ולא מצאו שום דבר. אף פעם לא גברו עליו בקרב פנים אל פנים. הוא תמיד ניצח. הפחדנים האלה, הקו שלהם הוא לעשות את זה מאחורי גבו. תמיד הכפשות, עלילות ושמועות. מעולם לא היה בזה שום דבר וכך גם היום. מנסים לזרוק רפש באמצעים בזויים על הקריירה שלו".

כשנשאלה על ידי המראיין האם מדובר בחבריו לליכוד אמרה אבן כי "מדובר גם על אנשים בתחום שלו וגם בתחום שלנו. הם לא הצליחו אף פעם לפגוע בו. אתה יודע שלא היו בעוצמות כאלה ניסיונות נגד אף פוליטיקאי ואולי נגד אף אדם בישראל".

אמש (רביעי) הודיע שר הפנים, גדעון סער, על פרישתו מהחיים הפוליטיים. בכנס פעילים בכפר המכביה בהשתתפות מאות אנשים, סקר סער את פעילותו הפוליטית בתנועת הליכוד, ואת הרפורמות שהוביל כשר פנים ושר חינוך. ובסיום דבריו אמר שהוא רוצה לבלות יותר עם משפחתו. "אחרי חגי תשרי בכוונתי להגיש את התפטרותי לממשלה ולאחר מכן גם לכנסת".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו