דירוג ערוץ הכנסת: בנט ושקד בשלישיה הראשונה - סרוגים

דירוג ערוץ הכנסת: בנט ושקד בשלישיה הראשונה

דירוג חברי הכנסת של ערוץ הכנסת מעלה כי וראש הממשלה ושר הבטחון ראשונים מבין השרים, ח"כ אלקין מוביל את חברי הכנסת. יו"ר הבית היהודי ויו"ר הסיעה מיד לאחריהם

דירוג ערוץ הכנסת: בנט ושקד בשלישיה הראשונה
  צילום מסך ערוץ הכנסת

יו"ר הבית היהודי השר נפתלי בנט ויו"ר סיעת הבית היהודי ח"כ איילת שקד מופיעים בשלישייה הראשונה בדירוג השרים ובדירוג חברי הכנסת השנתי של תכנית "המשחק המרכזי" בערוץ הכנסת.

התכנית ששודרה אמש (רביעי) דירגה את השרים וחברי הכנסת, בשני דירוגים נפרדים, לפי פעילותם בשנה האחרונה בשילוב של הופעות תקשורתיות, סקר דעת קהל ודירוג הפרשנים באולפן.

בדירוג השרים, השר נפתלי בנט מוקם במקום השלישי עם ציון 5.3, שר הביטחון משה יעלון במקום השני עם דירוג של 5.5 ולמקום הראשון הגיע ראש הממשלה בנימין נתניהו עם ציון 6.2. אחד הפרשנים בפאנל דיבר על כך ש"נפתלי בנט קפץ 17,000 מדרגות בבת אחת כשהוא יצא נגד נתניהו בצוק איתן וזה עבד לו בצורה בלתי רגילה, לכן הקרב של השנה הוא בנימין נתניהו ונפתלי בנט". בדירוג חלק מהפרשנים בנט דורג במקום הראשון והשני: "זה המלך נפתלי הראשון. הטירון שהפך לאלוף, האיש שמנצל כל הזדמנות למהלך פוליטי וכל טעות שלו הופכת לעוד מנדט בסקרים", אמר פרשן אחר. "יש מי שנמצא במקום השלישי בקואליציה ומתנהל כאילו הוא רה"מ. כמעט אין יום שהוא לא מצליח ליצור דרמה פוליטית או כותרת פוליטית. צריך לשים לב טוב טוב מה קורה בימין הישראלי", אמר אחר.

בדירוג חברי הכנסת, ח"כ שקד מוקמה במקום השני עם ציון 5, חברי הכנסת יצחק הרצוג, שלי יחימוביץ' ואיתן כבל במקום השלישי עם ציון 4.8, ויו"ר ועדת החוץ והביטחון ח"כ זאב אלקין עם ציון של 5.4. בסקר דעת הקהל, ח"כ שקד קיבלה ציון 5.7, ח"כ אורלי לוי אבקסיס 5.8 ויו"ר הכנסת, ח"כ יולי אדלשטיין 5.9. שקד היתה גם במקום השני והשלישי של מספר פרשנים: "אם כולנו אומרים לגבי בנט שהוא הדבר הבא, מאחורי כל גבר מצליח יש אשה מצליחה יותר ואיילת שקד בהחלט הוכיחה זאת", אמרו.

IMG-20140918-WA0006

צילום מסך ערוץ הכנסת

 

בפרק ה"גול העצמי", הפרשנים התחלקו בין מספר פוליטיקאים: אריה דרעי, עופר שלח, אביגדור ליברמן וציפי לבני. "האמת, אני לא מבין מה את עושה בממשלה הזאת. אחרי שנה וחצי – מה השגנו, מה הרווחנו, מה קידמנו? ציפי לבני לא הרוויחה שום דבר בשנה האחרונה".

את תואר "כובש השער" הפרשנים העניקו לנשיא המדינה ראובן ריבלין, משה כחלון, משה יעלון והשר בנט: "אין ספק שהפוליטיקאי שקיבל 12 מנדטים והיום נמצא ב- 18-19 הוא האיש המרגיז ביותר בממשלת נתניהו ומצליח להקפיץ את הפיוזים לכל מי שרוצה להיות רה"מ במדינה. האם הוא ידע לממש את הכוח שקיבל בתוך מפלגתו? שאלה גדולה לשנה הקרובה".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו