בימין מגנים את סרטון 'יש דין' נגד הרבש"צים - סרוגים

בימין מגנים את סרטון 'יש דין' נגד הרבש"צים

בימין מגנים בחריפות את הסרטון החדש של תנועת השמאל הקיצוני 'יש דין' נגד רכזי הבטחון ביו"ש. "דוגמה נוספת המוכיחה כי יש להכריז על ארגון ״יש דין״ כארגון תומך טרור ולמנוע כל העברת תקציבים ובכך להביא לסגירתם״

בימין מגנים את סרטון 'יש דין' נגד הרבש"צים
  מתוך הסרטון של יש דין

בימין מגנים בחריפות את הסרטון החדש של תנועת השמאל הקיצוני 'יש דין' נגד רכזי הבטחון (רבש"צים) ביהודה ושומרון.

בסרטון נראה רבש"צ כשהוא מתעלם כביכול מהפרות סדר של מתיישבים ופועל רק נגד ערבים המבקשים למסוק את זיתיהם בשטח עליו השתלטו המתנחלים.

מנכ"ל ועד מתיישבי השומרון שגיא קייזלר מסר לסרוגים: ״שוב ממשיכים ארגוני השמאל הרדיקלי להכפיש את המתנחלים. כמה חבל שהם אינם מכירים או בוחרים להתעלם מגיבורי ישראל אשר הגנו בנפשם על התושבים בעודם מסתערים על מחבלים שבאים לרצוח את הילדים הישנים במיטתם. הנה דוגמה נוספת המוכיחה כי יש להכריז על ארגון ״יש דין״ כארגון תומך טרור ולמנוע כל העברת תקציבים ובכך להביא לסגירתם״.

צפו בסרטון של ארגון 'יש דין'

קייזלר נזכר בימיו כחייל ומספר כי בתקופתו נהרג שלמה מילר הי"ד רבש״צ איתמר בעודו מסתער על מחבל כאשר מספר מטרים לידו עמדה קבוצת מילואימניקים. לדבריו, "הרבש״צ מכיר כל כפל באדמה וכל אבן ולכן נכון שהוא זה שיהיה בעל הסמכות באזור ולמרות שהחיילים יותר מקצועיים הוא זה שאמור לפקד בשגרה על האזור ולא ההיפך".

ח"כ מוטי יוגב, חבר ועדת חוץ ובטחון היה תקיף יותר: ""יש דין" – ארגון מתנדבים לזכויות מחבלים, ארגון שמאלני קיצוני שהשנאה העצמית מוציאה אותם מדעתם בסרטון השמצה שקרי על רכזי הביטחון השותף ביישובים בקווי העימות בהם יישובי עוטף עזה, גבול הצפון ויהודה ושומרון." מסר יוגב לסרוגים, "רכזי הביטחון השותף הם הראשונים בכל אירוע להצלת חיים ביישוב ובסביבתו הם הזרוע הראשונה של מפקד הפלוגה, הגדוד והחטיבה ואף המשטרה וייתר כוחות ההצלה, להגן בפני אויב ולהציל חיים בכל אירוע."

"אנשי 'יש דין' הוציאו עצמם מכלל ישראל שרק לפני שבועיים התאחדו סביב מבצע 'צוק איתן' ומותם של רבש"צי קיבוץ נירים, זאב עציון ושחר מלמד ז"ל בעת שטיפלו בהחזרת החשמל לקיבוץ ולתאורת הביטחון ונהרגו מפצצת מרגמה. זה המקום להצדיע להם ולשאר הרבש"צים שעושים עבודת קודש במסירות רבה."

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו