יורה יורה: לוחם בטרור ולומד לסמיכה לרבנות - סרוגים

יורה יורה: לוחם בטרור ולומד לסמיכה לרבנות

הכירו את סטיב גאר ביום מאמן בבית הספר ללוחמה בטרור "קאליבר 3", ובלילה לומד להסמכה לרבנות. משנות הילדות בדרא"פ עד למגורים בגוש עציון. צפו

author-image
יורה יורה: לוחם בטרור ולומד לסמיכה לרבנות
  סטיב גאר ביום. (ערוץ אורות)

הכירו את סטיב גאר ביום מאמן בבית הספר ללוחמה בטרור "קאליבר 3", ובלילה לומד להסמכה לרבנות.

סיפור חייו המעניין מתחיל אי שם בדרום אפריקה, שם נולד. כבר בנערותו החליט לחזור בתשובה, להגשים את החלום ולעלות לארץ ישראל.

"גדלתי בבית מאוד מסורתי. ההורים שלי דיברו הרבה על אלוקים, אבל את המצוות לא שמרנו. הייתי ממש ילד שובב. לקחתי סמים, וכשלקחתי אותם, מצאתי…אפס, שום דבר," הוא נזכר בנערותו הרחוקה.

אך דווקא בגלל אופיו השובב הגיע סטיב לשאול שאלות. הוא מספר על יום אחד בו בילה במועדון עם חבריו, כולם שתו וצחקו אך רק סטיב הרגיש שמשהו לא בסדר: " אמרתי לעצמי שהם עכשיו עושים צחוקים על אפס, על שום דבר, אין תוכן שם. החלטתי שאני רוצה למצוא משהו שיש בו משמעות לחיים, יותר מסתם צחוקים. אז חיפשתי, שאלתי: מי ברא אותנו? למה אנחנו כאן?"

צפו בכתבת ערוץ אורות על סטיב גאר (ערוץ אורות)

כיום מתגורר סטיב בגוש עציון יחד עם אשתו וארבעת ילדיו, מנהל פרויקט שנקרא "דרכנו" המסייע לנוער בעל צרכים מיוחדים, ומקדיש מזמנו גם עבודה כמאמן מאבטחים ויחידות מהצבא בשימוש באמצעי לחימה. בנוסף, הוא גם משתתף בתכנית סיור לתיירים מכל העולם ע"ש חגי לב ז"ל.

"אני יודע מה ראיתם ב-BBC, ב-CNN," הוא אומר לתיירים שמגיעים לאימון, "שהיחידות המובחרות של ישראל – היחידה שלי! – אוהבות להרוג פלסטינאים חפים מפשע. זה שקר. אני רוצה להראות לכם איך אנחנו מתאמנים."

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
תגובה אחת מיין לפי
1
פורסם לפני שנה וחצי בבשבע..
יוסף | 15-09-2014 16:14