סקר: יש עתיד מתרסקת הבית היהודי - המפלגה השנייה בגדולה

סקר: יש עתיד מתרסקת הבית היהודי - המפלגה השנייה בגדולה

מכון מאגר מוחות: אם הבחירות היו מתקיימות היום, הבית היהודי הייתה מקבלת 16 מנדטים והופכת למפלגה השנייה בגודלה. הליכוד עם 26 מנדטים, יש עתיד מתרסקת ל-8 (חדשות סרוגים)

סקר מאגר מוחות: יש עתיד מתרסקת
  רוצה להקדים את הבחירות? לפיד (צילום: פלאש 90)

על רקע העימותים בקואליציה בין 'הליכוד' ל'יש עתיד' סביב תקציב המדינה, מתפרסם סקר הקובע כי אם הבחירות היו מתקיימות היום הייתה 'הבית היהודי' הופכת למפלגה השנייה בגודלה.

מהסקר, שנערך על-ידי מכון מאגר מוחות ופרופסור איציק כץ והתפרסם בתוכנית "אורלי וגיא" בערוץ 10 עולה כי המרוויחה הגדולה מהמשבר בקואליציה היא הבית היהודי שמתחזקת משמעותית ועולה ל-16 מנדטים.

'הליכוד', שרצה בבחירות האחרונות עם 'ישראל ביתנו' מקבלת לבדה 26 מנדטים. 'יש עתיד' מתרסקת ומקבלת 8 מנדטים בלבד, ירידה של 11 מנדטים בהשוואה לתוצאות הבחירות האחרונות.

מפלגת העבודה, שמובילה את האופוזיציה, מקבלת 13 מנדטים בלבד וישראל ביתנו בראשותו של שר החוץ אביגדור ליברמן מקבלת 14 מנדטים.

נתונים נוספים מהסקר: ש"ס מתאוששת ומקבלת עשרה מנדטים, ואילו יהדות התורה יורדת לשישה. מרצ, לפי סקר מאגר מוחות, מקבלת חמישה מנדטים.

אם משה כחלון יבחר להתמודד בבחירות הקרובות, מפלגה בראשותו תקבל שבעה מנדטים.

 

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
6 תגובות - 6 דיונים מיין לפי
1
אנשים מתוודים מיפני זרר הפורץ בטלפון-נימכרים לעבדים
אף אחד | 15-09-2014 9:46
2
בחרתי בבנט. לא הייתי עושה זאת שוב
טליה | 15-09-2014 9:59
אין ספק שהחזרה הצפויה של כחלון לזירה היא הבשורה המשמחת ביותר לכל מי שהנושא החברתי חשוב לו. רק מי שחווה על בשרו מצוקה מהי, יוכל באמת לייצר פתרונות עבור שכבות המצוקה שאמנם אינני נמנית עליהם אבל אין דבר שפוגם באחדות העם יותר מהעוני והאבטלה והפערים ההולכים וגדלים בין עשירים לעניים. אם כחלון ירוץ - את הקול שלי יש לו כבר מעכשיו
3
יש !!!!!!!!!!!!!!!!!!!! התמיכה בירידה !!!!!!!!!!!!!!!!!
| 15-09-2014 10:03
לפני שבוע היא קיבלה 19, לאחר שבנט הפך לדיקטטור היא מקבלת 16, בע"ה שבוע הבא היא תקבל בסקר 12, ועד הבחירות היא תהיה מפלגה בת ספרה אחת. כנראה שמעט החילונים שהצביעו לה חוזרים לישראל ביתנו שמזנקת. בנוסף, הציבור התורני מתחיל להבין את היסודות הרפורמיות הרקובות במפלגה הזאת - תמיכה ברב סתיו השנוי במחלוקת, חוק הגיור, חוק רב ראשי אחד, חוק הפונדקאות, חוק הנישואין, שתיקה על הקפאת בנייה, תמיכה בממשלה שמשחררת רוצחים... על הציבור התורני לומר בפירוש שלא יצביעו למפלגה הרפורמית הזאת.
4
ברגע שיזכירו בתעמולת הבחירות
| 15-09-2014 11:20
את כל מי שפגע בתושבים בכל התחומים לא יצביעו בעדו. לפיד יקבל 0 מנדטים מהסיבה הפשוטה , אי אפשר שהמצע יהיה שנאה. ובנט קיבל אולי 7 מושבים ועוצמה לישראל תחזור לכנסת בעוצמה עם 4 מושבים תשמרו את הכתבה בצד
5
לא אצביע שוב לבית היהודי
גבי | 15-09-2014 19:36
הורדת שכר לימוד באולפנות ובישיבות לא קרה צהרונים לערים החלשות לא קרה למה למה שוב להצביע לבית היהודי ???
6
בנט ושקד מזויפים !
אבירן ביטון | 16-09-2014 13:17
איך אפשר להצביע לבית היהודי? הבית של הגויים סליחה. היום איילת שקד אמרה שהיא בעד מדינה פלשתינית , בנט שיחרר מחבלים דאג להם לאזרחות להיכנס להייטק בנט בעד למסור ישובים , מה עוד הם צריכים לעשות כדאי להוכיח לעם שהם אנשיי מרכז שמאלה? הם ממשיכים לירוק לבוחרים שלהם בפרצוף והם ממשיכים לקבל את זה . מה הם צריכים עוד לעשות שהם לא עשו כדאי להוכיח שהם האסון הכי גדול לעם היהודי?!?