ח"כ משה פייגלין: "נתניהו ויתר על הר הבית"

ח"כ משה פייגלין: "נתניהו ויתר על הר הבית"

בעקבות פירוק הגשר המוביל להר הבית, סגן יו"ר הכנסת מותח ביקורת על התנהלות המדינה בכל מה שקשור לריבונותה בהר הבית, ומאמין כי "הפגנת חולשה זו על ידי ראש ממשלת ישראל רק מעודדת את אויבנו מדרום ומצפון"

פייגלין: "נתניהו ויתר על הר הבית"
  ח"כ משה פייגלין (צילום: פלאש 90)

חבר הכנסת, משה פייגלין (הליכוד), סבור כי כל עוד מדינת ישראל אינה מחילה את ריבונותה בהר הבית, יהיה לה קשה מאוד להתמודד מול האויבים הקוראים להשמדתה.

בעקבות פירוק הגשר המוביל להר הבית, שנעשה בעקבות פנייה של ירדן לממשלת ישראל, מצהיר פייגלין כי במהלך זה נתניהו מעביר את הריבונות בהר הבית לירדנים.

תחת הכותרת "הגשר לאבדן הריבונות", כתב פייגלין: "לפני כחצי שנה הפניתי אל רה"מ שאילתה בנושא אבדן הריבונות בהר הבית והעברתה לירדן. שאילתה זו עדיין לא נענתה אך אתמול התברר שאכן רה"מ בנימין נתניהו מעביר בפועל את הריבונות בפועל בהר הבית לממלכת ירדן".

לדבריו: "כניעה לדרישת ירדן, והריסת גשר בטיחות שנבנה מעל רחבת הכותל (אפילו לא בהר הבית) מעידה כי אכן ויתר ראש הממשלה על ריבונות ישראל בהר הבית".

"כשדגלי דאע"ש וחמאס מתנופפים בחופשיות בהר הבית, כשראש הממשלה מעביר את הריבונות בהר לידי האסלאם הקיצוני, אובדת האחיזה בנגב", מדגיש פייגלין, ומסב את תשומת הלב לכך ש"בגליל ובערים המעורבות. דגלי דאע"ש כבר מתנופפים בסכנין ובטיבה".

פייגלין מאמין כי "הפגנת חולשה זו על ידי ראש ממשלת ישראל רק מעודדת את אויבנו מדרום ומצפון ונוסכת בהם את התקווה להמשיך ולהילחם בנו".

בסוף דבריו מבהיר פייגלין כי "ראש ממשלה שלא שולט בעיר בירתו לא יוכל להכריע את האויב שמזנב בנו במחוזות הספר ב"חוטף עזה" ובגבול הצפון".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
תגובה אחת מיין לפי
1
אז מה אתה עושה בליכוד?
אז מה אתה עושה בליכוד? | 04-09-2014 19:07