ח"כ דני דנון: "גבעות - מסר לאבו מאזן וחבריו"

ח"כ דני דנון: "גבעות - מסר לאבו מאזן וחבריו"

חבר הכנסת מהליכוד סבור כי המהלך בו נקטה המדינה הוא מסר שאי אפשר לפגוע בהתיישבות. "התשובה לטרור תהיה בבניית אלפי בתים נוספים בגוש עציון"

author-image
דנון: "גבעות - מסר לאבו מאזן וחבריו"
  ח"כ דני דנון (צילום: פלאש 90)

חבר הכנסת דני דנון (הליכוד) מברך על הפקעת 4,000 דונם באיזור גוש עציון להקמת הישוב גבעות בגוש-עציון.

לדבריו: "אין שום החלטה שתחזיר אלינו את נפתלי פרנקל, גיל-עד שער ואייל יפרח הי"ד, אך החלטה זו שולחת מסר ברור למחבלי החמאס שחשבו לפגוע ברוח ההתיישבות. התשובה לטרור תהיה בבניית אלפי בתים נוספים בגוש עציון".

עוד הוסיף דנון: "לקראת עצרת האו"ם שתיערך בספטמבר ההחלטה על הקמת היישוב מהווה מסר ברור גם לאבו-מאזן וחבריו שאם הם יבחרו בצעדים חד-צדדים גם אנו נפעל בצעדים חד-צדדים. מדינת ישראל צריכה להחיל ריבונות ישראלית על היישובים היהודים ביהודה ושומרון".

החלטת הממשלה להפקיע 4,000 דונם באיזור גוש עציון ולהכריז עליהם כאדמות מדינה, ממשיכה לעורר ביקורות וגינויים רבים ברחבי העולם.

לאחר גינויה של ארה"ב, גם משרד החוץ המצרי הוציא הודעה המגנה את החלטת ממשלת ישראל להכריז על השטח בהתנחלות גבעות בגוש עציון כאדמות מדינה. בהודעה נאמר כי "זהו איננו צעד חיובי. הוא סותר את החוק הבינלאומי ויהיו למהלך השלכות שליליות על תהליך השלום".

בנוסף, גם מזכ"ל האו"ם, באן קי מון, הצטרף לביקורת על ממשלת ישראל ואמר כי הוא מודאג מההחלטה להכריז על השטח בהתנחלות גבעות בגוש עציון כאדמות מדינה, וקרא לממשלת ישראל לחדול מפעילותה בנושא ההתנחלויות. "ההחלטה הזו פוגעת בניסיון להגיע לפתרון שתי מדינות", אמר באן.

כאמור, גורם רשמי ממחלקת המדינה האמריקנית התייחס אתמול (שני) להחלטת הממשלה ואמר: "הבהרנו לא אחת את ההתנגדות שלנו למפעל ההתנחלויות. ההכרזה הזו, כמו אלו שקדמו לה, נוגדת את המטרה המוצהרת של ישראל והיא משא ומתן עם הפלסטינים להגשמת פתרון שתי המדינות".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
תגובה אחת מיין לפי
1
בינתים רק מילים, כרגיל בממשלה הנוכחית
למך | 09-09-2014 17:19