יו"ר הכנסת פתח את שנת הלימודים בגוש עציון - סרוגים

יו"ר הכנסת פתח את שנת הלימודים בגוש עציון

"האחדות שהייתה כאן בקיץ לא תישמר אם לא יהיה מי שישמר אותה", אמר יו"ר הכנסת יולי אדלשטיין וביקש מהתלמידים לנצל את שנת הלימודים לעשייה התנדבותית

author-image
יו"ר הכנסת פתח את שנת הלימודים בגוש עציון
  אדלשטיין עם רביבי פותחים את שנת הלימודים (מאיר אליפור)

שנה לאחר שהרב הראשי לישראל, הרב דוד לאו, ושנתיים לאחר שראש הממשלה בנימין נתניהו פתחו את שנת הלימודים עם תלמידי בתי הספר בבירת גוש עציון אפרת ממשיכה במסורת: יו"ר הכנסת יולי אדלשטיין ליווה הבוקר את תלמידי אפרת ביומם הראשון בשנת הלימודים.

יו"ר הכנסת בירך את תלמידי בתי הספר והציע להם לא לקחת כל דבר כמובן מאליו. "לא באתי לספר לכם שיש לכם מנהלים ומורים מעולים וראש מועצה מצוין, אלא אני מבקש מכם שתשימו לב שלא כל דבר ברור מאליו", אמר אדלשטיין, אסיר ציון לשעבר, לתלמידים והוסיף: "אם היו מספרים לסבא שלי שאני אהיה יו"ר הכנסת בישראל הוא היה אומר רק בימיות המשיח  תשמרו על התחושה שלא כל דבר ברור מאליו".

"ידוע שהמערכת החינוך באפרת מצוינת ואני בטוח שהילדים יקבלו את מיטב המורים", הוסיף יו"ר הכנסת וציין כי "האחדות שהייתה כאן בקיץ לא תישמר אם לא יהיה מי שישמר אותה. חשוב ששנת הלימודים הנוכחית תהיה שנת עשייה התנדבותית לא רק באפרת אלא למען עם ישראל כולו".

ראש מועצת אפרת, עודד רביבי, אמר לתלמידים בבית הספר עשה חיל: "בפרשה כתוב צדק צדק תרדוף. המשמעות הוא שלא תמיד צריך להיות צודקים אלא צריך להיות חכמים". רביבי ציין כי היום מתחילים ללמוד במערכת החינוך באפרת 48 תלמידים עולים חדשים. "ההורים שלהם עשו מעשה חכם ועלו לארץ  ישראל".

בבית הספר 'אורות עציון בנות' ביקש ראש המועצה מהתלמידים להיות בשקט ושאל אותם מה הם שומעים. "רעש הטרקטורים זה רעש של בנייה והתרחבות של אפרת הגדלה ומתפתחת".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו