שנת הלימודים תשע"ה יוצאת לדרך

שנת הלימודים תשע"ה יוצאת לדרך

שנת הלימודים נפתחת לאחר כמעט חודשיים של לחימה. נתניהו: "חשוב שתהיה שנה מוצלחת, זה חלק מהחוסן שלנו"

author-image
שנת הלימודים תשע"ה יוצאת לדרך
  השר פירון, השרה לימור לבנת וראש-הממשלה במטה פתיחת שנת הלימודים (פלאש 90)

שנת הלימודים תשע"ה נפתחת ולהלן חלק מהמספרים שירכיבו אותה: 2,105,394 ילדים ובני נוער פותחים הבוקר את שנת הלימודים החדשה בגנים ובבתי הספר. 149,705 מהם הינם תלמידי כיתה א' שיבואו בפעם הראשונה בשערי בתי הספר. 112,750 הינם תלמידי כיתה י"ב שיחתמו השנה 12 שנות לימוד במערכת החינוך. לצדם, יפתחו את השנה 164,999 עובדי הוראה.

השנה החדשה נפתחת בצל הפסקת האש שהושגה בשבוע שעבר לאחר 50 ימי לחימה, עם החלטת פיקוד העורף לפיה ניתן לקיים לימודים בכל רחבי הארץ. אחרי מבצע "צוק איתן", שנת הלימודים הקרובה תחל בשבועיים של חזרה לשגרה, שבמהלכם יתקיימו מגוון פעילויות הפגה, יינתן מענה רגשי ותיושם תכנית להתמודדות ולמניעת גזענות והסתה.

ראש הממשלה, בנימין נתניהו, אמר אמש (ראשון) בחדר המצב של משרד החינוך כי הוא מברך המורים והמורות שהתגייסו "בתנאים של אי וודאות ופותחים את שנת הלימודים כסדרה". נתניהו הוסיף: "אני רוצה לשבח אתכם על זה שהקשבתם להורים בזמן הקשה שעברנו, ולעובדה שהייתם חלק מהאחידות הלאומית שלנו, שזה נדבך עצום בחוסן של מדינת ישראל. יחד עם שר החינוך וצוות המורים והגננות נמשיך לפעול ולהבטיח שהילדים שלכם יהיו בטוחים בשנה הזאת".

.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
2 תגובות - 2 דיונים מיין לפי
1
שר החינוך תתפטר מעולם לא היה גרוע יותר
אמא | 01-09-2014 11:50
איפה איפה קיים עוד מגזר של עובדים פרזיטים שאחרי חודשיים של חופשה פותחים את שנת הלימודים ומודיעים להורים כי כל השבוע הראשון הלימודים יתקיימו בכל שכבות הגיל (עד כתה ו כולל) עד השעה 12:45 !! נמאסתם, כולל שר החינוך העילג, המוקיון חסר הכישורים! איפה קיים עוד מגזר בשירות המדינה שבשעה 12:45 מודיע שהוא סוגר את הבאסטה והולך הביתה ? אחיות, רופאים , פקידים עובדים מינימום 10-12 שעות ביממה עמ להשתכר והמורים - תיכף "העייפים" יוצאים לעוד 3 שבועות חופשת איסרו ! לא פלא שמערכת החינוך בתחתית ובמקומות האחרונים בעולם!! הורים איפה אתם ? בואו תתקוממו זו שערורייה איך הורים יכולים כך לעבוד ?????
2
מגניבים, זו לא לימור לבנת, זו מיכל כהן המנכ"לית!
טל | 11-09-2014 22:33
צחוקים איתכם...