דנון הגיש בג"צ: להעמיד לידן את חנין זועבי - סרוגים

דנון הגיש בג"צ: להעמיד לידן את חנין זועבי

ח"כ דני דנון עתר לבג"צ בדרישה להעמיד לדין את ח"כ חנין זועבי בעקבות דבריה שחוטפי הנערים אינם טרוריסטים. "הגיע הזמן שרשויות אכיפת החוק יבינו שיש מחבלת של חמאס בתוך כנסת ישראל"

author-image
דנון הגיש בג"צ: להעמיד לידן את חנין זועבי
  להעמיד אותה לדין. זועבי (פלאש90)

ח"כ דני דנון הגיש בשבוע שעבר עתירה לבג"צ בדרישה להורות ליועמ"ש לפתוח בהליכי חקירה והגשת כתב אישום כנגד חברת הכנסת חנין זועבי ממפלגת בל"ד.

העתירה הוגשה בשל התבטאויותיה של ח"כ זועבי בעניין חטיפת שלושת הנערים, נפתלי פרנקל, גיל-עד שער ואייל יפרח ז"ל. בדבריה טענה כי החוטפים אינם טרוריסטים ולמרות זאת החליטו גורמי אכיפת החוק שלא להגיש נגדה כתב אישום.

ח"כ דני דנון אמר עם הגשת העתירה: "הגיע הזמן שרשויות אכיפת החוק יבינו שיש מחבלת של חמאס בתוך כנסת ישראל. זועבי מנצלת את חסינותה כחברת כנסת ופועלת מתוך הכנסת נגד מדינת ישראל, טוענת שמחבלים שפלים שחטפו ורצחו את שלושת הנערים 'אינם טרוריסטים', תומכת ומזדהה עם אויבי ישראל. אני פונה לבג"ץ על-מנת שיפקח את עיני גורמי אכיפת החוק למען ימוצה עם זועבי הדין והיא תשלח למקומה הראוי – בית הסוהר".

ח"כ זועבי ציינה במסגרת ראיון ברדיו כי חוטפי הנערים בגוש עציון "אינם טרוריסטים" וכי חטיפת יהודים היא פעולה לגיטימית "עד שישראל תתפכח קצת".

בעתירה, שהוגשה באמצעות עורכי הדין תומר רייף ותום אפלשטיין, נטען כי אין זו הפעם הראשונה שהתבטאויותיה החמורות עולות לכדי ביצוע עבירה פלילית חמורה של הסתה לאלימות או טרור. ח"כ דנון הדגיש בעתירה כי חובה על רשויות אכיפת החוק בישראל להגיש כתב אישום נגד ח"כ זועבי בגין התבטאויותיה ויפה שעה אחת קודם.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו