השרה לימור לבנת: "אף אחד לא היה מוכן להתחלף עם נתניהו"
מבצע צוק איתן

השרה לימור לבנת: "אף אחד לא היה מוכן להתחלף עם נתניהו"

שרת התרבות מגיבה לביקורות כלפי ראש הממשלה נתניהו ועל הקריאות להחליפו. ח"כ דני דנון: "לא חותרים להחליפו אלא להחזירו לדרך הליכוד"

"אף אחד לא היה מוכן להתחלף עם נתניהו"
  ביקורת עזה נגדו. ראש הממשלה נתניהו (צילום: פלאש 90)

עם סיום מבצע צוק איתן, הקרבות במערכת הפוליטית הולכים ומחריפים.

על רקע הביקורות הרבות כלפי התנהלותו של ראש הממשלה, בנימין נתניהו, ועל הקריאות להחליפו, שרת התרבות, לימור לבנת (הליכוד) מבהירה כי רבים אכן קוראים החליפו אך אף אחד ממבקריו לא היה מוכן להתחלף עימו. לבנת אף הדגישה כי השר נפתלי בנט וגורמים נוספים בקואליציה הבהירו שאינם מעוניינים לפרק את הממשלה בשלב הזה.

בתכנית 'הבוקר הזה' עם יעקב אחימאיר ששודרה הבוקר (חמישי) בגלי צה"ל, אמר חבר הכנסת וסגן שר הביטחון לשעבר, דני דנון (הליכוד), מהליכוד כי הוא וחבריו אינם חותרים להחליף את נתניהו אלא להחזירו לדרך הליכוד. דנון אף מתח ביקורת על ניהול המבצע ואמר כי היה צריך לסיימו בהכרעה ברורה של חמאס.

גם יושבת ראש מפלגת מרצ, זהבה גלאון, הגיבה לדברים והביעה תמיכה בהסכם להפסקת האש. עם זאת היא הדגישה כי יש להכיר בממשלת האחדות הפלסטינית ולהסיר את המצור מעל הרצועה כדי למנוע עוד עימות בעתיד הקרוב.

יו"ר מפלגת העבודה וראש האופוזיציה, יצחק (בוז'י) הרצוג, הגיב על דבריו של ראש הממשלה ואמר כי הוא יפעל בכדי להחליף את הממשלה. לדבריו: "ראינו נאום ניצחון עגום של ראש ממשלה שלא השכיל לנצל את הישגי צה"ל, ואיבד את אמון הציבור הישראלי ובמיוחד את זה של תושבי הדרום ועוטף עזה. הצבא ניצח, אך הממשלה כשלה ונפעל על מנת להחליפה, להציג נחישות מדינית לצד שמירה על ביטחון ישראל וחתירה אמתית לשלום".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
4 תגובות - 4 דיונים מיין לפי
1
אני מכירה מחליפים טובים
די לדמגוגיה | 28-08-2014 11:23
2
איני רואה מי מחליף
למך | 28-08-2014 12:36
אך אם הוא ישאר יתכן שהימין יחזור לאופוזיציה, מזל שגם ממול אין אף אחד רציני
3
בעתות משבר קמים מנהיגים ללא פרוצדורות
תגובה ללמך מהפלך | 28-08-2014 13:40
בעתות משבר קמים מנהיגים ללא פרוצדורות משום שכל העם צועק: הצילו!!
4
יו"ר האופוזיציה
רינת | 28-08-2014 14:51
מתבזה כל הזמן-מפלגת העבודה עשתה שטות שבחרה בהרצוג במקום בשלי -האמינה והישרה-ללא מילים חלקלקות ולא רככוכית, הלואי ומפלגת העבודה תתעשת ותבחר שוב בשלי כיור" שלה.