שקד יורה על הליכוד: נתניהו, לבנת ושלום יכלו לעצור את ההתנתקות

שקד יורה על הליכוד: נתניהו, לבנת ושלום יכלו לעצור את ההתנתקות

יו"ר סיעת 'הבית היהודי' מבהירה כי אם נתניהו, לבנת ושלום היו מצביעים נגד תכנית ההתנתקות הם היו מונעים אותה. "למי ששכח, לבני הציגה בפניהם פשרה ששרון כמובן לא קיים"

"נתניהו, לבנת ושלום יכלו לעצור את ההתנתקות"
  שקד יורה על נתניהו (פלאש90)

חברת הכנסת ויו"ר סיעת 'הבית היהודי' איילת שקד, תוקפת את דבריה של יו"ר מרצ, זהבה גלאון, לפיהם ישראל צריכה לבחור בין עזה למגרון.

לדברי שקד: "אתמול שמעתי את ח״כ זהבה גלאון אומרת שצריך לבחור בין כפר עזה למגרון. ז״א שלגישתה , הפצמרי״ם על עוטף עזה הם בגלל נוכחותינו ביו״ש". לדבריה: "זו באמת גישה מנותקת כליל מהמציאות. ההתנתקות הובילה אותנו למצב האומלל שבו קיבוצים מפונים, מצב שלא היה כדוגמתו מאז מלחמת יום כיפור שפינו את היישובים ברמה".

מי תמך בהתנתקות?

שקד אף סבורה כי "פינוי יישובים ביהודה ושומרון יוביל לפצמרי״ם על נתבג ומנהרות לכפר סבא. פינוי יישובים ביו״ש לא יוביל לשקט בכפר עזה". בהודעה שפרסמה משתפת שקד בספר שהיא קוראת על הפינוי מגוש קטיף ומיישובי צפון השומרון ומגדירה אותו כחשוב: "אני קוראת בימים אלו את ספרה של ד״ר ענת רוט, ״לא בכל מחיר״. מאד מומלץ. אחד הספרים החשובים שנכתבו על הגירוש מגוש קטיף וצפון השומרון ובעיקר על הקשר בין פוליטיקה, מאבקים ציבוריים ותקשורת".

בהמשך דבריה מזכירה שקד כי נתניהו, לבנת וסילבן שלום, יכלו למנוע את הוצאתה לפועל של תכנית ההתנתקות: "צריך לזכור, נתניהו, לבנת וסילבן שלום יכלו לעצור את תוכנית ההתנתקות אם היו מצביעים נגדה בממשלה. למי ששכח, לבני הציגה בפניהם פשרה לפיה ההתנתקות תתבצע בשלבים ואפשר יהיה לעצור אחרי כל שלב, פשרה שכמובן שרון לא קיים. זה מה ששכנע אותם להצביע בעד והתוכנית יצאה לדרך".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
5 תגובות - 5 דיונים מיין לפי
1
ואת ובנט יכלתם לעצור שחרור מחבלים
אבירן ביטון | 24-08-2014 15:03
אל תיהי צבועה לפחות המפלגה שלך לא פחות גרועה מהם אני בטוח שגם את ובנט לא הייתם כלום וכבר הוכחתם את זה שהיו גם בתקופה שלכם פינוי ישובים ולא עשיתם דבר !
2
המתנחלים בגוש קטיף ימ״ש העסיקו פלסטינאים מעזה בשכר רעב
עוז | 24-08-2014 15:27
המתנחלים בגוש קטיף ימ״ש העסיקו פלסטינאים מעזה בשכר רעב של 14 שקל לשעה
3
וזה אותו נתניהו שאת ובנט עבדתם יחד איתו לאחר ההתנתקות!
יערה | 24-08-2014 23:59
ושאלמלא ידעתם שבליכוד אין לכם שום סיכוי להיבחר - שניכם היום הייתם חלק מהליכוד! אז כמה את חושבת שתוכלו להמשיך לעבוד על כולם כל הזמן? כמה?!
4
האם עכשיו יפסיקו להאשים ולשנוא את החרדים, ??>>
אהרון יצחק | 25-08-2014 21:58
העובדה שמאשימים את החרדים בגירוש ,למרות שממשלת שרון-לפיד [האב] הוקמה ב"זכות" קולות המפד"ל. ועתה עולה טענה ממשית שהליכוד יכל למנוע את הגירוש .!!! נתניהו היה שר האוצר !!!! , מוכיחה שנוח להדיר/לשנוא את החרדים מאשר להודות על האמת . הדתיים-הלאומיים ירו לעצמם גם ברגל וגם בראש !!!!!!
5
בהצבעה הסופית נתניהו הצביע נגד ההתנתקות
למען הדיוק | 30-08-2014 21:44