ארגון להב"ה - עם ישראל מצדיע לכם - סרוגים

ארגון להב"ה – עם ישראל מצדיע לכם

הדבר המינימלי והפשוט ביותר שהייתי מצפה מכל אותם גופים או אנשים שמגדפים ומשמיצים את ארגון להב"ה, שיבואו ויספרו לנו מה הם עשו בחודש, חודשיים, בשנה או בשנתיים האחרונות למניעת התבוללות?! במילה אחת: כלום!

author-image
ארגון להב"ה - עם ישראל מצדיע לכם
  הפגנה להב"ה מול חתונת מחמוד ומורל (פלאש90)

השתתפתי בשבוע שעבר בהפגנה מול ה"חתונה" שנערכה בראשון לציון.

אמנם בתור אחד שמעורב במאבקים הללו כבר שנים, אני יודע שארגון להב"ה בראשות בנצי גופשטיין אינו ממש כוס התה של אלה המכנים את עצמם "מתונים" או "ממלכתיים". ובכל זאת חשכו עיניי, כאשר נכנסתי לאתר סרוגים וראיתי את מאמרי הבלע שנכתבו ביומיים האחרונים נגד הארגון שבמשך שנים רבות עושה לילות כימים ולוחם במסירות נפש נגד מגיפת ההתבוללות האיומה בארה"ק.

קל מאד לתקוף את השני ולומר במה לדעתך הוא לא בסדר. הרבה יותר קשה לעשות, ובנצי גופשטיין עושה. ובזכות פועלו העיקש והמסור, מאות בנות ישראל כבר חולצו ב"ה מכפרים ערביים לאחר שהפכו לשפחות מוכות ואומללות ופנו אליו נואשות והתחננו לעזרה.

הדבר המינימלי והפשוט ביותר שהייתי מצפה מכל אותם גופים או אנשים שמגדפים ומשמיצים את ארגון להב"ה, שיבואו ויספרו לנו מה הם עשו בחודש, חודשיים, בשנה או בשנתיים האחרונות למניעת התבוללות?! במילה אחת: כלום!

חמור שבעתיים הוא כאשר אתה נתקל גם ברבנים שממעיטים בחומרת התופעה, מפחדים לצאת נגדה בגלוי וכדי שהריקוד "מה יפית" שלהם בפני הממשלה שמשלמת להם את משכורותיהם יהיה מושלם – הם כמובן גם משתלחים בלשונם נגד ה"קיצונים", מקפידים לעשות דה-לגיטימציה מוחלטת להם ולכל תומכיהם, לא בוחלים נגדם בשום כינוי גנאי שמופיע בלקסיקון ולמותר לציין שאותם רבנים מעולם (!) לא ביססו את ההתקפות הללו על שום נימוק תורני-הלכתי כלשהו…

ההסתה המרכזית הייתה נגד להב"ה

אני אינני כהניסט, ובכמה עניינים מסויימים אני אף חולק עליהם בחריפות למשל בנוגע לעליה להר הבית ועוד). אבל בכל מה שנוגע למלחמה על שלימות עם ישראל ושמירת החומה המפרידה ומבדילה בינינו לבין שאר העמים – אני מכיר שני גופים בלבד שפועלים ועושים: להב"ה ויד לאחים (שכמי שמזוהה ותומך בשניהם כבר שנים, הייתי כמובן רוצה לראות שיתוף פעולה הרבה יותר אדוק ביניהם וגם אמרתי זאת לבנצי במהלך ההפגנה)

ותכל'ס, אם ננטרל לרגע עניינים של פוליטיקה פנים-ימנית או חשבונות קטנים, אני לחלוטין משוכנע שכל מי שמבין עד כמה ההתבוללות היא תופעה הרת-אסון ומהווה סכנה קיומית של ממש לעם היהודי, יכל ואף היה צריך להשתתף יחד איתנו בהפגנה. מצד אחד, כל ההפחדות בתקשורת והנסיונות למנוע את קיום ההפגנה בכל דרך בטענות הבל שמדובר ב"ימין הקיצוני האלים", שזה "עלול להיגמר ברצח" ושאנחנו מתכננים "לחטוף את החתן" וכו' וכו' – כולם היום מבינים שמדובר היה בדמיונות שווא חולניים במקרה הטוב.

ההפגנה התנהלה בסדר מופתי, ומלבד התפרעות קצרה של כמה שוטרים לקראת הסוף כאשר הם החלו לדחוף ללא כל סיבה (ועל כך הם ננזפו על המקום ע"י הממונים עליהם), הכל התנהל בצורה מכובדת ונאותה תוך הבנה ותיאום מלאים בין מארגני ההפגנה גופשטיין, מרזל, ד"ר בן ארי ועו"ד בן גביר לבין המשטרה. בקיצור, כנראה שאנחנו לא כאלה 'קיצונים' כפי שמנסים לצייר אותנו. ומאידך אם מדברים על הנושא עצמו, אז עובדה שגם הגב' גולדה מאיר ראש הממשלה לשעבר אמרה כבר לפני למעלה מארבעים שנה, שכל יהודי שמתבולל מצטרף לששת המיליונים שניספו בשואה! לא פחות!

ההפגנה הצליחה

ובניגוד לכל המקטרגים, שכאמור מעולם לא נקפו אצבע על מנת למנוע את התופעה ורק צועקים עלינו בטענה שאנחנו "גורמים נזק", לי אין שום ספק שההפגנה ביום ראשון השיגה את מטרתה ועוד איך. נכון, הנסיונות לדבר על ליבה של מורל שתתעשת ברגע האחרון ותבין איזו טעות היא עושה, לצערנו הרב לא צלחו. ובכל זאת חשוב לומר בריש גלי: א. על סמך אלפי נסיונות בעבר, ובראש וראשונה על סמך הידיעה הברורה שלנו כיהודים מאמינים שכל "נישואי תערובת" בין יהודים לגויים הם דבר המנוגד בתכלית לטבע הבריאה ולכל סדרי בראשית ולגבולות שאותם קבע הקב"ה בעולמו ושלכן ה"עסק" הזה פשוט לא יכול לעבוד, ברור לגמרי שגם מורל תפנה בעוד מספר חודשים לארגון ללהב"ה בבקשה שיבואו לחלץ אותה דחוף לאחר שחייה עם "מחמוד" יהפכו לגיהנום. ב. דווקא בגלל כל הרעש התקשורתי העצום שהצלחנו לייצר סביב העניין – מובן לגמרי שזה יגרום לבנות יהודיות רבות נוספות שחושבות אולי לצאת עם ערבים, לשאול את עצמן האם הן באמת מוכנות להכניס את עצמן לכזה בלגאן מתוך ידיעה שכל "סיפור אהבה" שכזה יגיע בזכותנו לראש כותרות החדשות… בטוחני שרובן המוחלט תוותרנה על התענוג המפוקפק…

ולכל אותם צבועים ומתחסדים שאולי יזדעזעו בעיקר מדבריי בפסקה האחרונה, אני אומר דבר מאד פשוט: רבותיי, אנחנו במלחמה! וכן, שימור העם היהודי מדאיג אותי הרבה יותר מפרטיותם של מחמוד ומורל! נגע ההתבוללות כבר חדר מזמן גם לתוככי הציבור הדתי והחרדי, ועם כל הכבוד לכל אותם מתייפיפים שדוגלים בגישה ה"ממלכתית" המאוסה, בינתיים הדרך שלהם הובילה לכך שכל בת שירות לאומי המשרתת באחד מבתי החולים או עובדת באחד מסניפי רמי לוי בארץ – עלולה להוות טרף קל עבור כל "מחזר" ערבי שעובד באותו מקום ומאות מהן ל"ע כבר נפלו ברשת הקטלנית שלהם (אחוז ניכר מהן אף מתגוררות בהתנחלויות).

אז בניגוד לממשלת הדיבורים האימפוטנטית של נתניהו, ליברמן, בנט ולפיד – אותי לימדו שבמלחמה לא מרחמים על האויב ועושים הכל על מנת לנצחו ולהכריעו באופן מוחלט! רוצים להצטרף אלינו? בשמחה רבה. לא מעוניינים לפעול? לפחות תואילו לשתוק ואל תפריעו. יישר כוח ענק לארגון להב"ה ולר' בנצי גופשטיין היקר. אתם ללא ספק החשמונאים של דורנו!

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
12 תגובות - 12 דיונים מיין לפי
1
נגיד כדבריך שלא עשינו כלום (תרמנו הרבה ל"יד לאחים")
| 24-08-2014 13:24
לפחות לא עשינו נזק
2
כמה שהכתבה נכונה
יוני | 24-08-2014 13:29
ראיתי בידיעות ראיון עם השייח שמאסלם בנות יהודיות. הרי תמיד כל קשר כזה נגמר בכך שהיהודיה מתאסלמת. הערבים רואים בהתאסלמות הבנות היהודיות מלחמת קודש וג'יהאד,אין סיבה שאנחנו לא נראה את זה גם כך.
3
חדל אישים...
אדם | 24-08-2014 14:11
למנוע התבוללות ע"י פחד ושנאה? אולי בצעד הבא כדי למנוע התבוללות נחייב אנשים להתפלל 3 פעמים ומי שיסרב נחתוך לו את הראש - ככה בטוח איש לא יתבולל... שרוצים להלחם בתופעה כזו צריך לגרום לאנשים לרצות את זה, ממש לא ליצור אצלם פחד, להגיד שארגון להב"ה מונע התבוללות בארץ זה כמו להגיד שאבקת הפילים שפיזרתי ברחוב יעילה
4
כל הכבוד!! אנחנו מעוניינים לתרום לארגון להבה, איפה ניתן
איילת | 24-08-2014 14:18
לתרום? תודה ותמשיכו לעשות חיל!!!
5
ל 2, לא רק נשים
זהר | 24-08-2014 17:09
שאלו אותו אם הוא מוכן שהבת שלו תתחתן עם יהודי והוא ענה "כן, בתנאי שהוא יתאסלם"...
6
במעריב טען דובר להבה שהיטלר צדק...תראו להיכן זה מגיע
אזרח יהודי | 24-08-2014 17:36
7
להבה חוסר אחריות
דוד | 24-08-2014 21:03
מי שאצלו ״העיקר להגיע לתקשורת״ לא חשוב שירקו עליך, אבל שמעו עליך (בן גביר) . מי שאצלו ״העיקר שדיברו על זה״ אפילו שיצאנו רע (גופשטיין) זו דרך הרב כהנא (שכמדומני רוב גדולי התורה התנגדו לדרך זו בכל תוקף מהרב שפירא ועד הרבי מליובאויץ). זו דרך שהעיקר זו המחאה בעצמה. זו מפלגתו של בן ארי, שבעיני זו ״מפלגת, דפוק את הראש בקיר״ זרוק קולות לפח אבל העיקר ששמעו את האמת. אפשר לדבוק עד הסוף בעקרונות, כן כן, עד הסוף ועדיין להאהיב שם שמים. וכן, גם את נושא ההתבוללות, צריך לטפל בו עם כל ההתלהבות היהודית אך מתוך קידוש השם! נערים בחורים מתלהבים טבעי שיסונוורו מאופי פעילות חסר אחריות שכזה כמו להבה אך אנשים בוגרים לדעתי מבינים שיש דרך אמתית שמטרתה להאהיב שם שמים ואת נושא ההתבוללות. ומול הטענה "לא עשיתם כלום" כבר אמרו חכמי ישראל "שלא מכבים שרפה עם נפט"
8
גלעד, אתה צדיק וצודק
יערה | 24-08-2014 23:49
עצוב להגיד, אבל כל אותם רבנים שיצאו נגד להב"ה, עניין ההתבוללות מעניין אותם כקליפת השום. גופשטיין הוא היחיד שאכפת לו באמת ומקדיש את כל חייו לעניין
9
נגד התבוללות ונגד להב''ה
אבי | 26-08-2014 2:19
אם הבן או הבת שלי יתחתנו עם כהניסט זה יצער אותי מאוד....
10
גופשטיין, בן ארי, בן גביר ומרזל - העם איתכם!
שירה | 26-08-2014 11:41
אל תחתו ואל תיראו מפני כל אותם מוגי לב שאינם חשים את הדופק של עמ"י ואין להם מושג כלל עם מי רבות מבנות ישראל מסתובבות ל"ע..
11
להבה = אש של שנאה למדינה ולה'
יוסי | 27-08-2014 1:26
למה אינכם נלחמים במחללי השבת בכוח?? או אולי בחרדים שאינם מתגייסים למלחמת מצוו בכוח? כי בכוח לא משיגים כלום רק חילול ה'
12
ליוסי(11): מי שנשמע ממורמר ומלא שנאה זה דווקא אתה....
שירה | 27-08-2014 20:22
להב"ה פועלים עפ"י החוק ומתנגדים לאלימות! נושא ההתבוללות הוא שואה שקטה ואת זה אמרה גולדה מאיר לא בנצי גופשטיין. זה כלל לא דומה למחללי שבת. חילול שבת, עם כל הכאב שבדבר, אינו מהווה סכנה קיומית לעמ"י כמו ההתבוללות! תחשוב על זה