ח"כ יעקב ליצמן: "שר האוצר לא מבין בכלכלה"

ח"כ יעקב ליצמן: "שר האוצר לא מבין בכלכלה"

על רקע חוק 0% מע"מ חבר הכנסת מיהדות התורה תוקף את שר האוצר, שיזם את החוק". "הוא מציע דברים שבינם לבין הקלה על זוגות צעירים אין שום דבר"

author-image
ליצמן: "שר האוצר לא מבין בכלכלה"
  חוק מע"מ 0 לא יעבור בכנסת. ליצמן (פלאש90)

חבר הכנסת, יעקב ליצמן (יהדות התורה) שהיה בין מנהלי המאבק נגד חוק 0% מע"מ של שר האוצר, יאיר לפיד, תוקף את החוק ואת יוזמיו. לדבריו: "לא ניתן לשר האוצר, יאיר לפיד, להשקיע את כספי הציבור בחוק מע"מ 0% רק בשביל הפופולריות שלו בסקרים. זה אסור וזה פסול".

את הדברים אמר ליצמן, ששימש בעבר כיו"ר ועדת הכספים, בראיון לערוץ הכנסת ו-TheMarker.

ליצמן האשים את לפיד כי החלטותיו הן פוליטיות: "כל החלטה היא החלטה פוליטית. הוא משחק פוליטיקה ואני משחק פוליטיקה", אמר. עוד הוסיף ליצמן: "הוא מציע דברים שהוא יודע שבין זה לבין להקל על זוגות צעירים לרכישת דירה אין שום דבר. מה שהוא חושב להוריד מהמע"מ, המחיר כבר עלה כמעט באותו סכום. זה רק פוליטיקה".

במהלך הראיון העריך ליצמן כי חוק הדגל של לפיד לא יעבור: "החוק לא יעבור בכנסת. יצטרכו לבצע קיצוץ רוחבי בתקציב. איפה יש לו 8 מיליארד שקל?". לדברי ליצמן שר האוצר אינו מבין בכלכלה, מה שאולי מסביר את התמיכה הדלה של כלכלנים בחוק: "שר האוצר לא מבין בכלכלה. לא מצאנו כלכלן אחד שיכול להסביר למה לתמוך בחוק הזה. שמענו הרבה כלכלנים בכירים במשק שמתנגדים לו. אף מפלגה חוץ מיש עתיד לא תומכת בחוק", אמר ליצמן.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
3 תגובות - 3 דיונים מיין לפי
1
וליצמן מבין בהלכה ? די להטרדה החרדית כנסו
רועי | 19-08-2014 14:40
חרדים : הם מטרידים סדרתיים של אלוהים ואדם בעימות ללא הפסקה . מטרת ההטרדה שילטון וניצול בערמה לשם פטור גורף, שחור ושנור לכולם. לימודם סקטוריאלי מעוות מעבר לשבעים פנים של התורה, מתחרים בהקצנה.מתהדרים , בכאילו קבלה, בודים פולחן אדם, קברים ומגיה שאלוהים לא ציווה. הדרך לעושר כמדינה בתוך מדינה בכלכלה מקבילה העמותה והמלכ"ר סודה. הסתאבו מהפטור ! מנציחים לבוש הפריץ כתלבושת בגלות אחידה מכלילה הדרה חולנית, הכחשת הציונות מכפיות טובה. רדיפת הגיור, החולק והאחר. חרדה ממדע וקדמה לשליטה בנבערים. רבנים מספרים בדיות ו"הבטחות מותנות" להביא חלשים באופים "מאוימים" לחתום על הוראת קבע ולהרים תרומות וקולות. ממירים דתם של ציונים להיות חרדים, ללכלך ולהעמיס את כדור השלג המאיים .... סוחרים בדת שהאל רתום לעגלתם. חשבונו חשבונם להקניט ולקלל זולתם. דו"ח העוני שקר מוסכם, מעלים עין מהשחור והשנור, הכול לקנות מהם שלטון.
2
למגיב מס' 1, אנא ממך קודם למד קרוא וכתוב ולאחר מכן הבע
יהודי | 19-08-2014 17:02
דעתך באופן מכובד ומתורבת כיאה ל"בני תרבות", בדוק אם יש קשר בין משפט למשפט בטרם תעלה את תגובתך ה"מחכימה".
3
2 יהודי , מה לעשות ולא למדת לימודי ליבה והבנתך מוגבלת ?
רועי | 20-08-2014 8:14