מול חתונת מורל ומחמוד: זעקת "שמע ישראל"

מול חתונת מורל ומחמוד: זעקת "שמע ישראל"

מול חתונתם של מחמוד מנסור ומורל מלכה, הנערכת בראשון-לציון, נערכה הלילה (ראשון) הפגנה של פעילי ארגון להב"ה המוחים על חתונת ההתבוללות. צפו בתיעוד מההפגנה

מול חתונת המוסלמי והיהודיה: זעקת "שמע ישראל"
  ההפגנה מול חתונתם של מוחמד ומורל (צילום: צביקה גרוניך, כיכר השבת)

מול חתונתם של מחמוד מנסור ומורל מלכה, הנערכת בראשון-לציון, נערכה הלילה (ראשון) הפגנה של פעילי ארגון להב"ה המוחים על חתונת ההתבוללות.

בראש המפגינים היו בנצי גופשטיין יו"ר הארגון, ופעילי ימין בולטים כמו עו"ד איתמר בן גביר וברוך מרזל. ההפגנה התקיימה במרחק כמה מאות מטרים מחוץ לאולם, וסמוך לו הוצבו מחסומים משטרתיים כדי למנוע את מעבר המפגינים.

המפגינים נשאו שלטים ועליהם הכיתוב "משה רבנו מזיל דמעה על נשמה יהודית". במרכז ההפגנה נשמעו זעקות "שמע ישראל" שנועדו לעורר את נשמתה של הכלה היהודיה, בטרם תינשא ללא-יהודי.

צפו בוידאו: ההפגנה מול חתונתם של מחמוד ומורל מלכה, הלילה (צילומים: צביקה גרוניך, כיכר השבת)

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
5 תגובות - 5 דיונים מיין לפי
1
הרדרדר המצב של כל עם ישראל
| 17-08-2014 22:05
מצב של הדור ירוד מאוד מאוד, לצערינו זה התחיל לפני שלשה שנים, מאז שבריוני ושלוחי הבד"ץ העדה, הפגינו בשליחות ובשם רבני הבד"ץ, נגד "נשי הצנועות" הלובשות שאל כמנהגי ירושלם, וכל רבני העדה שתקו!!! ולא מיחו כלל, ש"מ דניחה ליה, מאז הרדרדר המצב של כל עם ישראל.
2
הבעייה בהפגנה החשובה
הבעייה בהפגנה החשובה | 17-08-2014 22:57
שיש אנשים חמומי מוח שלא יוכלו לשמור על גבולות הטעם הטוב ודווקא הם ורק הם יעלו לכותרות.
3
ערבי הנחמד (אחמד) המסריח
| 17-08-2014 23:15
אדוני מר רבלין, קראתי את "תגובתך הכופרית", אודות נישואיהם של אחותי היהודייה עם אותו ערבי הנחמד (אחמד) המסריח, זעתי וחלתי. אפילו הכופרים הגדולים כמו גולדה מתהפכת בקברה , בן גוריון כנ"ל מי שיער ומי חשב שנגיע לביזיון כזה! נשיא יהודי וישראלי מעודד התבוללות , ולהזכיר שאנו במצב מלחמה שבה השתתפו "הטובים מערביי ישראל" עורכי דין , רופאים ושאר נושאי תפקידים בכל מני דרגות , עשו לייקים לרצח חיילי צה"ל, איחלו לחיילי צה"ל כל מני דברים מכוערים ושמחו במותם , זאת כאשר בני הדודים שלנו תושבי ישראל, תוקפים, מבזים ופוגעים פיזית ומורלית באזרחי המדינה תוך נסיונות חטיפה שלו פורסמו בתקשורת. אתה מר ריבלין בזיון למדינת ישראל הציונות, אם לכך הגענו ב-60 שנה של מדינת ישראל שנשיא מעודד התבוללות ובנו של ראש הממשלה יוצא עם נורווגית , מה אנו באים לתת לעולם בכלל , חוששני שאת האור שאנו רוצים להיות לגויים , אתם נכבדי הממשלה עוד תהפכו לחושך וחורבן! עם כל הכבוד אליך, פתיחות ואחדות המצופים ממך כנשיא יהודי(?) למדינה היהודית האחת והיחידה על פני התבל כולו, לא יכולים לבוא על חשבון הזהות היהודית של המדינה ששמה אותך אדון לה. זה רע, זה מר, זה נמהר, זה איום וזה נורא. נורא מאוד אפילו! מבהיל, מבחיל, מרעיד, מרתיח ומתמיה, איך לברזליזם וממלכתיות מכסים על הכחדת העם ששמך לנשיא עליו. כן, לא פחות, התבוללות - היא הכחדת העם הזה! איך קרה אדוני הנשיא, שראיתי בך - כמו רבים אחרים - יהודי ירושלמי ציוני ונלהב, אבל יהודי טוב הרואה את טובת עמו בראש ובראשונה. איך טחו עיניך מראות שתחת מעטה הדמוקרטיה אותה הנחת עטרה לראשך - מבצעים כאן, לנגד עיניך, רצח עם נוסף?! אם נדמה בעיניך, כי נבחרת כדי לערוך חופות בין יהודים לערבים בשם הדמוקרטיה, אני יבחר לקדש את החיים היהודיים שלי על פני קידושין עם אסורי ופסולי החיתון שלך. פשוט אני וכל העם נתפלל בכל כוחינו שכהונתך הרמה תגיע לסיומה עוד טרם תבשיל. כי מי יודע, בקצב הזה, הבשלתה - אולי חלילה - תהיה זו שריפת זהותנו היהודית. ניתוץ אמונתנו. ביזיון עמנו. זו שבירת הלוחות לעיני העמים, המביטים בנאורות הממארת ששוטפת את העם הזה, וקושרים משוואה אחת בין "צבא מוסרי והומניטארי" המאבד את חייליו היהודים לטובת "אזרחים חפים מפשע" המחפים על מחבלים ארורים, לעם שנשיאו מבקש לכבד את רצון אויביו להשמידו, בשם הדמוקרטיה. חדל לך, חדל קשקשת. אל נא לך, נשיאנו הנכבד והאהוב, לטעות באויבינו המרים כי ייכבדונו על תגובתך זו. הם אכן ילבינו שיניהם נוכח דברי הפיוס שלך, לא משום שהם רואים בהם דברי פיוס וקירוב ללבות בין עמים, כי אם משום שהרמת להם עוד כדור להנחתה. וכחובב ספורט אתה יודע - זו הטעות הכי נוראית ששחקן יכול לעשות. איזה חוצפן אתה, תגיד לי אתה בכלל לא מפחד מאלוקים ?????????? מה אתה נשיא של הערבים ולא של היהודים? תודה שגילית את פרצופך האמיתי והשפל בו אתה מעודד התבוללות והתאסלמות של בנות ישראל. בושה וחרפה….. עוכרי ישראל שר"י, לכו לאוגנדה! שם תתבוללו עם מנהיגכם הרצל ימ"ש שאף הוא התבולל "/"וילדיו אינם יהודים"", בקיצור הוא נכרת מזרע ישראל, כעת הם מזרע עמלק! לכו תכריתו עצמכם ותהיו בהמות בני בהמות! אבל באוגנדה, לא בארץ הקודש! "אשר נשיא יחטא" כל הזמן הנר דולק עוד אפשר לתקן אדוני. ומי יודע, אולי נוכחותך בהפגנה היום, מלבד הגדולה שבהודאה בשגגה, היא פשוט תחזיר אותך למקומך הטבעי שברחת ממנו - לעמוד בראש העם הזה.
4
מזל טוב לזוג- גזענים עופו מפה
מירי | 18-08-2014 0:25
5
יישר כוח!
יצחק | 18-08-2014 16:45
יישר כוח לאנשי להב"ה הי"ו ששומרים על בנות עם ישראל מפני אחד החטאים הכי חמורים של העם- ההתבוללות!