ש"ס מעכבת העברת תקציבים לשירותי דת - סרוגים

ש"ס מעכבת העברת תקציבים לשירותי דת

ח"כ יצחק כהן, הגיש רביזיה על העברת התקציב לשירותי דת שאושרה אתמול. סלומינסקי: "חברי הכנסת החרדים מתנגדים בתוקף לכל דבר ללא אבחנה, גם כשזה עוזר למגזר שלהם"

author-image
ש"ס מעכבת העברת תקציבים לשירותי דת
  מונע תקציב משירותי הדת. כהן (פלאש90)

דווקא הם? ועדת הכספים תתכנס הבוקר (רביעי) כדי לדון ברביזיה (הצבעה מחודשת) שהגיש חבר הכנסת יצחק כהן (ש"ס) יחד עם חבריו לאופוזיציה. כהן הגיש רביזיה יחד עם קבוצת חכי"ם נוספת על תקציב של המשרד לשירותי דת.

התקציב כולל מיגון למבני דת ומקוואות הנמצאים באיזורי קו העימות, אישור תקציב למחשוב שירותי הדת בישראל שמטרתו לייעל את השירותים הניתנים לאזרח ולחסוך זמן לרבנים ולעובדי הדת. בנוסף, התקציב אמור לכלול גם מערכות של חיסכון באנרגיה ובמים במקוואות, כגון משאבת חימום.

בסך הכל הועברו אתמול 30 מיליון שקלים לטיפול השוטף של המשרד לשירותי דת, ועוד 45 מיליון להטמעת מערכת המחשוב. יש לציין כי מדובר בהעברה שגרתית ובסכום נמוך. לפני כחודשיים הועברו מיליארד שקלים וחצי למשרד החינוך ו800 מיליון למשרד השיכון.

גורם במשרד לשירותי דת אמר הבוקר ל'סרוגים': "האם באמת כל האמצעים כשרים וחבר כנסת ממפלגה חרדית מעוניין לפגוע בשירותי הדת בישראל ולשתף פעולה למטרה זו עם חכי"ם שמנסים לעשות זאת בדרכים פרלמנטריות אחרות, כמו חקיקה, במהלך השנה?".

בנוסף לחבר הכנסת יצחק כהן, הגישו ריביזיה גם חכי"ם ממפלגות העבודה ומרצ: מיכל בירן, סתיו שפיר ואראל מרגלית.

ניסן סלומינסקי, יושב ראש ועדת הכספים, מסר לחדשות 'סרוגים': "חברי הכנסת החרדים מתנגדים בתוקף לכל דבר ללא אבחנה, גם כשזה עוזר למגזר שלהם. למשל, לפני כחודש הועברו כ-100 מליון שקלים למגזר החרדי בתקציב החינוך וגם לזה הם התנגדו.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
2 תגובות - 2 דיונים מיין לפי
1
כי אין להם קשר לדת. רק כסף.
pop | 13-08-2014 9:55
ש"ס זה עובדי עבודה זרה ,באבות ואייטולות.
2
ש"ס למדו להיות מגזריים כמו הבית היהודי
אריאל עטר | 13-08-2014 17:47
הבית היהודי מפלגה בזויה שדואגת רק לגו'בים ועסקנים מפוקפקים, גזלה מישיבות חרדיות כספים בשביל מימון מבני פאר של מוסדות הסדר ריקים מתוכן ומתלמידים הגיע הזמן שש"ס ילמדו מהם