אלי ישי: להפגיז כל מקור ירי מעזה לכיוון ישראל - סרוגים

אלי ישי: להפגיז כל מקור ירי מעזה לכיוון ישראל

יו"ר הועדה למוכנות העורף, ח"כ אלי ישי מש"ס דורש תגובה קשה בעזה: "רק פעולה מסיבית ומיידית אל עבר נקודות הירי מעזה יוכלו לחזק כוח ההרתעה שהושג בשבועות האחרונים"

author-image
אלי ישי: להפגיז כל מקור ירי מעזה לכיוון ישראל
  פעולה תקיפה תחזיר ההרתעה. ישי (פלאש90)

חברי כנסת מהקואליציה ומהאופוזיציה דורשים תגובה קשה של ישראל על ירי הרקטות מעזה.

יו"ר הועדה למוכנות העורף ח"כ אלי ישי (ש"ס) מסר לחדשות סרוגים: "יש לתת חופש פעולה לחיל האויר ולחיל הים להפגיז כל מקור ירי מעזה לכיוון ישראל. דין ת"א כדין שדרות ואסור שיתקבל הרושם כי תגובות שונות מבוצעות בעת ירי על ישובים אלו. רק פעולה מסיבית ומיידית אל עבר נקודות הירי מעזה יוכלו לחזק כוח ההרתעה שהושג בשבועות האחרונים".

ח"כ עמר בר-לב ממפלגת העבודה, חבר ועדת החוץ והביטחון, קרא הבוקר לראש הממשלה להגיב בחריפות על המתקפה של ארגוני הטרור על ישראל: "בכדי שנוכל להגיע ליעד המינימלי של הפסקת האש, יש להגיב מהר יותר וחזק יותר באופן שיראה לחמאס, לעולם הערבי ולקהילה הבינלאומית שישראל לא תהסס להגן על אזרחיה ולנקוט גם בפעולות צבאיות התקפיות. זהו מבחן שארגוני הטרור מנסים להעמיד בפני מדינת ישראל ולכן עלינו להגיב בנחישות".

חברת הכנסת, שולי מועלם-רפאלי (הבית היהודי) התייחסה הבוקר לירי לעבר ערי ישראל. בדבריה תוקפת מועלם-רפאלי את מי שחושב שאפשר לפתור את הסכסוך בתהליך מדיני. לדבריה: "יתכבדו להם כל חסידי התהליך המדיני ויחזרו לגבות את ממשלת ישראל וצה"ל לפעול למיטוט חמאס. אצלנו מברברים ובחמאס מתארגנים מחדש". חברת הכנסת מדגישה כי אי אפשר להכריע טרור בדיבורים. "טרור לא מכריעים בדיבורים רק מדיניות ברורה שתוביל להכרעה".

סגן שר הבטחון לשעבר, ח"כ דני דנון המשיך בקו התקיף בו הוא נוקט מאז תחילת העימות: "צריך להשלים את המשימה ולמוטט את החמאס, אי אפשר לתת לארגון טרור לקבוע את המציאות. אין בן שיח בצד השני, יש טרוריסטים שהצדקת קיומם היא בפעילות הטרור וההרס. אסור לנו להמשיך ולהאמין ולו למילה אחת שלהם. עוד הוסיף: "אנחנו התקפלנו ולא השלמנו את המשימה וזה מציג אותנו כחלשים, השפה היחידה במזרח התיכון היא "כוח יענה בכוח".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו