בן גביר: "נתניהו לך הביתה" - סרוגים

בן גביר: "נתניהו לך הביתה"

פעיל הימין תוקף את החלטת ישראל להסכים להפסקת אש למשך 72 שעות. "לא חיסלנו את החמאס, הנייה יכול לחייך כל הדרך". דני דנון: "ההתקפלות כעת, טרם הושגה הרתעה משמעותית מזמנת את הסבב הבא."

בן גביר: "נתניהו לך הביתה"
  הנייה יכול לחייך. בן גביר (פלאש90)

עוד לפני כניסתה של הפסקת האש ההומניטרית, עליה סוכם אמש (חמישי), וכבר יש מי שתוקף את ממשלת ישראל על ההחלטה לאפשר זאת. פעיל הימין, עו"ד איתמר בן גביר פרסם הודעה בה הוא מגנה את החלטת ישראל המאפשרת לאיסמעיל הנייה "לחייך כל הדרך", כהגדרתו.

לדברי בן גביר: "בעל הבית השתגע! אם ישראל באמת מפסיקה את האש, מעניין אותי איך ראש הממשלה המתרפס של ישראל, בנימין נתניהו ,יסתכל להורי הנופלים בעיניים". בדבריו טוען בן גביר כי ישראל לא הצליחה להכניע את החמאס  ואפילו לא סיימה לטפל במנהרות, יעד שהוגדר בתחילת הפעילות הקרקעית ושלשמו הוכנסו כוחות צה"ל לרצועה. " לא חיסלנו את החמאס, לא הנחתנו מכת מחץ מכריעה, אפילו לא סיימנו עם המנהרות", אומר בן גביר, ומוסיף עקיצה לראש הממשלה: " הניה יכול לחייך כל הדרך, נתניהו לך הביתה!"

אמש, מזכ"ל האו"ם באן קי-מון, ומזכיר המדינה האמריקני, ג'ון קרי, הודיעו כי ישראל וחמאס הסכימו על הפסקת אש למשך 72 שעות שתחל בשעה שמונה בבוקר. על פי הדיווח בסוכנות הידיעות 'רויטרס', נציגיהם של שני הצדדים יצאו לקהיר תוך זמן קצר כדי לנהל שיחות במהלך הפסקת האש במטרה להגיע להסכם ארוך טווח. על פי הודעת האו"ם הכוחות הישראלים יישארו בשטח במהלך הפסקת האש. אך טרם הוחלט אם במהלך 72 השעות יפוצצו כוחות צה"ל מנהרות או שרק יכינו אותן לפיצוץ בהמשך.

סגן שר הבטחון לשעבר, ח"כ דני דנון הגיב גם הוא להפסקת האש ההומניטרית ואמר: "שוב מוותרים על הצרכים ההומניטריים של עם ישראל לחיות בשקט בגלל לחץ בינלאומי. ביטחון תושבי ישראל לא פחות חשוב, וההתקפלות כעת, טרם הושגה הרתעה משמעותית מזמנת את הסבב הבא."

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
7 תגובות - 7 דיונים מיין לפי
1
בן גביר לך אתה הביתה !!!
ארז סירוטקין, רעננה, דתי לא פחות מבן גביר | 01-08-2014 10:52
מה אתה עושה מניפולציות ודמורליזיות בזמן מלחמה? למה, מי אתה חושב שאתה בכלל? אפילו השמאלנים מתנהגים בצורה יותר נאותה ממך. תתבייש לך.
2
תגובת המשך
ארז סירוטקין | 01-08-2014 11:19
ושלא יעלה על דעתך מר בן גביר או על דעת מישהו שאני מצביע לביבי. הוא בכלל לא כוס התה שלי. אבל אתם מגזימים בתגובות שלכם, או כפי שאמרו כבר לפני: מה לנו כי נלין על שונאינו מבחוץ אם בתוכנו אינני מסתדרים. ודי לחכימא ברמיזא. שתהיה שבת רגועה לכולנו. שבת שלום.
3
בן גביר -לא גויסת למילואים כמו שאר הצעירים מימין ומשמאל
יהודי | 01-08-2014 13:55
4
בן גביר תלמד מאביב גפן
אלי | 01-08-2014 14:46
הוא יותר טוב ממך. "הילד הרע" של המוסיקה הישראלית הודיע היום על מהפך בדעתו. קראתי על כך היום באיזה מקום ואינני זוכר כרגע את המקום אבל נדהמתי ממה שהשמאלני (לשעבר??) אמר בראיון הזה. די עם הקיצוניות והצעקנות שלא מובילים לשום מקום טוב.
5
בן גביר -בריון השכונה
ניסים | 02-08-2014 22:36
עזוב אותנו תעשה חברותא עם בן ארי ותעזוב אותנו
6
בו ארי אומר לכלם את האמת וזה לא נעים לשמוע
צבי | 03-08-2014 2:34
ביבי עובד על העם הוא לא מעונין לטפל בחמס טיפול שורש רק סתימה זמנית כדורי הרגעה בושה שאלה המנהיגים היה לו אופציה לרסק את החמס והוא בזבז את זה בחיסול המנהרות לא המנהרות ממית אלא המחבלים במנהרות מתחת לבית החולים שיפא תפסיקו לעבוד על העם חבל שבנט וליברמן לא התפטרו מהקבינט
7
נתניהו מיאו
דוד | 03-08-2014 7:41
מנהיג רופס ראש ממשלה ללא תוכן ככה נראים המנהיגים