לידיעת החמאס, עם ישראל ניצח את המערכה - סרוגים
מבצע צוק איתן

לידיעת החמאס, עם ישראל ניצח את המערכה

ביומיים האחרונים, 50 אלף ישראלים - 20 אלף בחיפה ו30 אלף בירושלים, ליוו למנוחות שני חיילים בודדים. אנשים שמעולם לא הכירו את החיילים הללו וכנראה שלא היו מכירים אותם אילולא הרגתם אותם הם התשובה המוחצת להפרכת התאוריה שלכם על קורי העכביש. זו ההוכחה לכך שגם כשנראה שאנחנו הכי בודדים שיש - אנחנו הכי ביחד שבעולם

לידיעת החמאס, עם ישראל ניצח את המערכה
  מאוחדים. אלפים בהלווית מקס שטיינברג (פלאש90)

למנהיגי החמאס באשר הם – במנהרות, בבית חולים שיפא ובכל אתר ואתר שיגור.

לפני שבוע וחצי בערך, שחררתם קליפ קצבי כזה, קראתם לו 'זעזע את ביטחונה של ישראל. האמת, אילולא הטקסט, זה היה יכול להיות להיט החתונות של קיץ 2014, אבל בוא נעזוב את הפוטנציאל המבוזבז ונתייחס כרגע למשהו אחר. אחד הבתים בשיר פותח במילים "לבבות הציונים כל אחד פונה, לכיוון אחר ואין מזדהה". כנראה התכוונתם לתיאורית קורי העכביש של איזה ארכי מחבל, חסן נסראללה, שלא ראה אור יום כבר כמה שנים טובות ונמצא במצב בריאותי לא משהו, כן ימשיך כך.

בנינו, אפשר להבין אתכם. בשנה האחרונה, עסקנו, אנחנו 'היהוד', במלחמות בין איש לאחיו, בין עשירים לעניים, בין ימין לשמאל, בין מתנחלים לתל אביבים, בין דתיים לחילונים לחרדים ופשוט נהנינו מהקזת הדם המיותרת הזו.

ואז קרה משהו מדהים. ניצלתם את המצב הזה וחטפתם שלושה נערים ורצחתם אותם. בטח חשבתם לעצמכם שבגלל שהם מתנחלים, זה לא יעניין אף אחד אבל טעיתם. 18 ימים, מדינה שלמה דאגה לשלומם, התאחדה סביבם ולאחר מכן גם התאבלה עליהם.

אני, במקומכם, הייתי עוצר פה, אבל אתם החלטתם להמשיך, לתת כאפות לתושבי הדרום, חשבתם שזה לא יעניין אף אחד כי הם בפריפריה אבל שוב טעיתם ובגדול.

ביומיים האחרונים, 50 אלף ישראלים – 20 אלף בחיפה ו30 אלף בירושלים, ליוו למנוחות שני חיילים בודדים. 50 אלף הישראלים, שמעולם לא הכירו את החיילים הללו וכנראה שלא היו מכירים אותם אילולא הרגתם אותם הם התשובה המוחצת להפרכת התאוריה שלכם על קורי העכביש. זו ההוכחה לכך שגם כשנראה שאנחנו הכי בודדים שיש – אנחנו הכי ביחד שבעולם.

אני מצטער להודיע לכם, אבל לא משנה מה תגידו, אנחנו יודעים שאתם הפסדתם במערכה הזאת. עם כל הבעיות הפנימיות שיש לנו, עם ישראל חזק ומאוחד מתמיד ולכם הייתה את 'הזכות' להיות הגורם המאחד הזה.

אני מודה לכם מקרב לב על השותפות ביצירת האחדות הזו ואני מקווה שבעזרת השם, פעם הבאה שנצטרך אחדות, אתם לא תהיו שם ושהנסיבות יהיו קצת יותר משמחות.

==

(הטור פורסם בדף הפייסבוק של דניאל מ' אוחיון)

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
תגובה אחת מיין לפי
1
חזק ומרגש!
| 23-07-2014 21:42