חזקים ביחד: אפשר למצוא זוגיות בזמן מלחמה

חזקים ביחד: אפשר למצוא זוגיות בזמן מלחמה

מחפשים בן או בת זוג? רוחות המלחמה, הישיבה בחדר הממ"ד, צו 8, בשורות קשות, אזעקות וביטול חופשות מעיבים על התהליך. האם ניתן למצוא בזמן מלחמה זוגיות מתאימה?

author-image
חזקים ביחד: אפשר למצוא זוגיות בזמן מלחמה
  דווקא בזמנים קשים. זוגיות (צילום: שאטרסטוק)

קיץ, זה הזמן לדייטים, להצעות נישואין, למפגשי היכרויות וחתונות. הקיץ הזה הוא שונה. רוחות המלחמה, הישיבה בחדר הממ"ד, צו 8, בשורות קשות, אזעקות וביטול חופשות, מעיבים על תהליך זה.

אז איך בכל זאת אפשר להתגבר על קשיים אלו, ואולי אפילו לנצל אותם לטובתכם , כדי להאיץ את תהליך מציאת הזוגיות, ולקדם בשורות טובות?

הנה מספר עצות:

זוגיות בזמן מלחמה: יצירת אנשי קשר

בעת כניסה למרחב המוגן והשהייה בו, חשוב לשים לב למראה וללבוש שיתאים למה שאנו רוצים לשדר מהבחינה הדתית, האסתטית וכן על התנהגותנו ומידותנו.

הרושם הראשוני מתחיל בשלב ההצעות. ההתנהגות והשדרים כלפי הסביבה יוצרים בקרב אנשים רצון והנעה לחפש לך את האחד/ת.

גם אם אתם מכירים את השותפים שלכם למרחב המוגן, ניתן "לרענן את זכרונם" ולהזכיר להם מה אתם מחפשים, ואולי הם יכולים להפנות אתכם למישהו שיפנה אותכם לכך.

בנוסף, אווירת הביחד המיוחדת שנוצרת במרחב המוגן, מאפשרת ליצור קשרים עם אנשים שביומיום יש קושי לתקשר איתם בגלל כל מיני חסמים. כמובן אפשר לבקש מגורם שלישי שנמצא איתכם במרחב המוגן לתווך ביניכם לבין מועמדים פוטנציאלים.

יצאתם לצו 8 ואינכם בתפקיד לחימה? דברו עם חבריכם לנשק ותזכירו להם שאתם מחפשים להכיר בן\בת זוג. האווירה המיוחדת בימים אלו פותחת הרבה מאד לבבות.

זכרו גם אם לא מצאתם את האחד/ת, זה לא אומר שאתם פחותים מאחרים. ולכן אל תשדרו חולשה, עצבות או התנצלות.

לכל אלו שמתנדבים במהלך המלחמה, גם בעת ההתנדבות תוכלו ליצור קשרים חדשים ולעדכן את כולם מהו הסגנון שלכם ומה אתם מחפשים.

רשתות חברתיות – אתם בממ"ד הביתי גם דרך הפייסבוק ורשתות אחרות אפשר ורצוי להכיר אנשים חדשים שיכולים למצוא עבורכם.

זוגיות בזמן מלחמה: אתרי היכרויות

נגזר עליכם להיות צמודים לבית? נצלו זאת!

יש המון אתרי היכרויות חלקם בחינם/ חלקם בתשלום, וזה זמן טוב להיכנס ולרענן את כרטיס הביקור שלכם, ולראות אם אפשר לשנות, לחדש על- מנת להציג את עצמכם בצורה המיטבית שבסופו של דבר יביאו לכם אנשים שרלוונטיים לכם.

אם אתם פחות אוהבים את אתרי ההיכרויות, ניתן לחפש שדכנית, וליצור איתה קשר לפחות טלפונית.- העיקר לא לקפוא על השמרים.

בזמן השהייה בממ"ד, במקום לחשוב על כמה אתם מסכנים שאתם לבד, וכולם סביבכם עם ילדים, חישבו – האם עם כל מי שיצאתם איתם עד כה, אכן מיציתם את הפונטציאל בקשר ? במידה ולא, בידקו ע"י גורם שלישי או אפילו איזרו אומץ והתקשרו לברר האם ניתן לחדש את הקשר ולבחון שוב את מה שלא בחנתם עד כה.

יש אזעקה – לצאת לדייט או לא?

אם יש קשר שאתם רוצים לבחון, אל תחששו לצאת, בחרו מקום שניתן להגיע ממנו למרחב המוגן בעת הצורך, ושלא מצריך נסיעה ארוכה, כדי שלא תסתכנו בדרך.

עד כמה שזה נשמע מופרך, דווקא האזעקה היא זמן טוב לבדוק את תכונות בן/ת הזוג. האם בעת האזעקה הוא או היא אכפתיים כלפיך ,מהי מידת הלחץ או השלווה שלהם. ניתן לבחון במצבים אלו , גם את מידת הבטחון כלפי הקשר, ומה הצד השני מקרין כלפיכם בעת פגישה עם אנשים נוספים שנמצאים איתכם.
המצב בארץ הוא נושא לשיחה ומאפשר לחשוף את דעותיו של האחר מבחינה דתית , פוליטית , סביבתית ומשפחתית נצלו זאת והקשיבו לצד השני.

תפקיד הטלפון

לאילו מבניכם שכבר יצאו כמה פגישות והמלחמה לא מאפשרת להם להפגש. לשיחות טלפון הודעות ה-sms והווטאפ יש הרבה מקום בבניית הקשר. ניתן לשוחח שיחות תמציתיות אך איכותיות וגם שם חשוב להבחין האם יש הקשבה , אמפתיה וכו' או רק התרכזות בצד אחד.

אחרי ימי בין המיצרים חל טו' באב. ובעז"ה אחרי המלחמה יהיו ימים טובים יותר ונשמע בשורות טובות.

הכותבת היא מאמנת אישית למציאת זוגיות. ליצירת קשר: whshirley@gmail.com

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו