אורנה בנאי על הסערה סביב דבריה: "לא התנסחתי באופן מוצלח"

אורנה בנאי על הסערה סביב דבריה: "לא התנסחתי באופן מוצלח"

מבצע צוק איתן: לראשונה מאז התעוררה הסערה סביב דבריה, השחקנית אורנה בנאי מפרסמת את תגובתה. במכתב שהופץ למערכות התקשורת בארץ היא אומרת: "אהבת הארץ וטובת המדינה היא נר לרגלי. דבריי הוצאו מהקשרם"

author-image
אורנה בנאי: "לא התנסחתי באופן מוצלח"
  אורנה בנאי. "אהבת הארץ וטובת המדינה היא נר לרגלי" (צילום: פלאש 90)

אחרי שבוע סוער שבו ספגה השחקנית אורנה בנאי ביקורות חריפות בעקבות דבריה, שגרמו אף לפיטוריה מחברת מנו ספנות בה היא משמשת כפרזנטורית, בנאי מפרסמת הצהרה בה היא מסבירה את עמדתה ואת דבריה מעוררי המחלוקת.

בהצהרה שפרסמה למערכות התקשורת בארץ כתבה בנאי: "בימים האחרונים נאלצתי להתמודד מול גל של תגובות ברשתות החברתיות, שכללו נאצות, קללות ואיומים עלי ועל ילדיי. סערת הרוחות ברשת השאירה אותי אילמת והמומה, אחרת הייתי אומרת מיד את האמת". לטענת בנאי: "לא הובנתי כראוי, לא התנסחתי באופן מוצלח וחלק מדבריי גם הוצאו מהקשרם".

לדבריה: "אהבת הארץ וטובת המדינה היא נר לרגלי, היא זאת שפועמת בי, היא זאת שמנחה אותי והיא זאת שמגדירה אותי. אני ישראלית, דור שמיני בארץ, שותפה לשמחה ולכאב של העם שלי, מחוברת בכל נימי ליבי ואין לי בית אחר. לפני שהמבצע הקרקעי החל, כשהתראיינתי באולפן הטלוויזיה ובעיתון, עדיין קיוויתי שניתן להימנע מעימות כואב".

עוד הוסיפה השחקנית: "היום אני מבינה, יותר מבעבר, שאנחנו לא מתמודדים מול העם הפלסטיני, אלא שאנחנו במלחמה צודקת מול ארגון טרור אכזרי, המתייחס לעם שלו באותה דרך בלתי אנושית בה הוא מתייחס לאויב שלו. ארגון טרור המוכן להקריב את עמו, גברים, נשים וילדים, למען מטרתו היחידה והיא לגבות מחיר כואב מהעם שלי, מהמדינה שלי. אולי אני נאיבית, אבל אני עדיין מאמינה שיש לשאוף ליום בו נוכל לייצר דו-שיח עם העם הפלסטיני, גם אם התקופה האחרונה הבהירה לי שהיום הזה התרחק מאיתנו".

לסיכום, כתבה בנאי: "כמו כולם אני חרדה לשלום אזרחי המדינה, ומתפללת שכל חיילינו יחזרו לבתיהם בשלום".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו