שר התקשורת גלעד ארדן: להסיר את ערוץ אלג'זירה
מבצע צוק איתן

שר התקשורת גלעד ארדן: להסיר את ערוץ אלג'זירה

שר התקשורת שיגר מכתב ליו"ר המועצה לשידורי כבלים ולווין בבקשה לבחון את הסרתו של הערוץ הקטרי המשדר "דברי הסתה חמורים ביותר כנגד מדינת ישראל, לצד תמיכה נלהבת בארגון החמאס ובמעשיו הטרוריסטיים"

שר התקשורת ארדן "להסיר את ערוץ אלג'זירה"
  יופסקו שידורי אל ג'זירה בישראל? (פלאש90)

לאחר דבריו של שר החוץ, אביגדור ליברמן (ישראל ביתנו) לפיהם יש לסגור את ערוץ אלג'זירה נראה ששר התקשורת, גלעד ארדן (הליכוד), התחיל לפעול בנושא. היום (שלישי) שידר ארדן מכתב ליו"ר המועצה לשידורי כבלים ולווין בו הוא מבקש ממנו לבחון את הסרתו של ערוץ אלג'זירה משידורי הטלויזיה בישראל.

ארדן ביסס את בקשתו בעובדה שאלג'זירה תומכת בחמאס ובמעשיו הטרוריסטיים. "במסגרת הסיקור התקשורתי של הלחימה משודרים באין מפריע בערוץ הטלוויזיה הקטארי 'אל ג'זירה' הנקלט בשידורי הכבלים והלוויין בישראל, דברי הסתה חמורים ביותר כנגד מדינת ישראל, לצד תמיכה נלהבת בארגון החמאס ובמעשיו הטרוריסטיים", כתב ארדן.

לדבריו: "מדינת ישראל מוצגת בשידורי הערוץ כמי שמבצעת פשעי מלחמה כנגד האוכלוסייה הפלסטינית ברצועת עזה בעוד שפשעי המלחמה אותם מבצע החמאס באופן יומיומי – ירי מכוון על אוכלוסייה אזרחית מתוך אוכלוסייה אזרחית, אינם זוכים לכל ביקורת או גינוי".

עוד הוסיף שר התקשורת כי "פעולות צה"ל כנגד תשתיות הטרור של החמאס מוצגות באופן שקרי כהתקפה ברוטלית מכוונת כלפי אזרחים חפים מפשע; משודרים סרטוני תעמולה של ארגון החמאס כנגד מדינת ישראל; שידורי הערוץ מציגים את המציאות באופן חד צדדי ונותנים במה נרחבת לגרועים שבאויבי ישראל".

"אין ספק", ממשיך ארדן, "כי חופש הביטוי, אשר שמור לו מקום של כבוד בדמוקרטיה הישראלית, כולל בתוכו גם השמעת דעות אשר אינן לרוחו של כל אדם.

יחד עם זאת אני סבור כי בעת הזו, בה מנהלת מדינת ישראל לחימה עיקשת ועקובה מדם נגד ארגון טרור חסר מעצורים המבצע פשעי מלחמה ומנצל באופן ציני את העובדה שמדינת ישראל מכבדת את חוקי הלחימה הבינלאומיים, אין מקום לתת במה לשידורים המהווים שופר תעמולה בשירותו של האויב".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
2 תגובות - 2 דיונים מיין לפי
1
חייבים להפיץ!!!!
יוסי | 22-07-2014 15:50
http://www.youtube.com/watch?v=FT7VC81aCbQ
2
מזמן היה צריך
שארית סיהאלום | 22-07-2014 16:50
מזמן היה צריך לחסל את חדירת הארגון הנאצי הזה למדינה שטוענת שהיא " מדינת היהודים". זה ערוץ שכל מטרתו מלחמת שמד נגד היהדות ועם ישראל. ואויב צריך להשמיד. מטורף שעורכים דיונים דביליים בעניין.