ערוץ מאיר לילדים בתכנים מיוחדים לילדים בממ"דים ובמקלטים

ערוץ מאיר לילדים בתכנים מיוחדים לילדים בממ"דים ובמקלטים

עקב המצב הביטחוני יוצא ערוץ מאיר בטלוויזיה, בשיתוף עם אתר הילדים של ערוץ מאיר והחמ"ד ברצועת שידורים מיוחדת לילדים והורים שתעלה מידי יום בבוקר באתר הילדים של ערוץ מאיר החל מיום שישי הקרוב

ערוץ מאיר מתגייס לעזרת ילדי ישראל והוריהם
  בחינם לילדי הדרום. ערוץ מאיר

עקב המצב הביטחוני יוצא ערוץ מאיר בטלוויזיה, בשיתוף עם אתר הילדים של ערוץ מאיר והחמ"ד ברצועת שידורים מיוחדת לילדים והורים שתעלה מידי יום בבוקר באתר הילדים של ערוץ מאיר החל מיום שישי הקרוב. הצפייה בתוכניות תהיה פתוחה חינם בכתובת האינטרנט – meirkids.co.il/eitan

רצועת השידורים שתשודר מאולפן הרצף של ערוץ מאיר תובל על ידי מנחי ערוץ מאיר לילדים: אסי צובל, טוביה רוזנפלד ואבישי שטרית.

במקביל לתוכניות חדשות שטרם הוקרנו ושיעלו במיוחד לשידור יתארחו באולפן ערוץ מאיר אורחים מכל רחבי הארץ שישתפו את הצופים בחוויות העוברות עליהם בימים אלו, נציגים של כוחות הביטחון ואנשי העורף שישתפו את הילדים בפעילות המיוחדת שלהם בימים אלו וינחו את הילדים כיצד לנהוג בתקופה זו. פינות משחק, יצירה, זמר ועוד.

  צפו בשידורי ערוץ מאיר בשידור חי ובאיכות HD

בשעה השנייה של רצף השידורים יעלו לשידור תוכניות נבחרות מיתוך לוח השידורים של ערוץ מאיר בטלוויזיה המשודר בערוץ 96 בהוט וביס לטובת הציבור שאינו מחזיק בטלוויזיה רב ערוצית.

ילדי ישראל היושבים במקלטים ובממדי"ם יכולים להתקשר ל 2331* ולקבל שבוע מתנה לכניסה לאתר ערוץ מאיר לילדים.

צבי יהודה הרלינג, מנהל ערוץ מאיר לילדים: "כאתר אינטרנט לילדים אנחנו רואים מחויבות במיוחד בימים אלו להגביר את המאמצים שלנו ולספק לכלל ילדי ישראל תוכן יהודי חדש ואיכותי".

מורדי קרשנר, מנכ"ל ערוץ מאיר: "דווקא בימים אלו, אנו בערוץ מאיר מרגישים צורך להוסיף אור. אנו מקווים שהתכנים הייחודיים של הערוץ, יקלו הן על הילדים והן על הוריהם לעבור את הימים הללו בטוב, עד כמה שאפשר". 

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו