מחבלים ירו לבתי יהודים; המשטרה עצר דווקא את הקב"ט - סרוגים

מחבלים ירו לבתי יהודים; המשטרה עצר דווקא את הקב"ט

מחבלים ירו לעבר שכונת נוף ציון במזרח ירושלים. התושבים הזמינו משטרה אך זו הגיעה באיחור ועצרה את הקב"ט שירה באוויר לאחר שחש סכנת חיים. "פשיטת רגל של משטרת ישראל"

מחבלים ירו לבתי יהודים; המשטרה עצר דווקא את הקב"ט
  (ארכיון פלאש90)

 

היום (ג') לפנות בוקר ירו מחבלים מרכב חולף מספר יריות לעבר בתי היהודים ולעבר המאבטחים בשכונת נוף ציון בדרום מזרח ירושלים.

קב"ט השכונה היה באותה עת במשמרת האבטחה במקום יחד עם תושב נוסף. השניים אשר הירי כוון לעברם חשו בסכנת חיים, הקב"ט ירה מספר יריות באוויר והזעיק את המשטרה.

המשטרה הגיעה למקום לאחר מספר רב של פניות חוזרות ונשנות מצד הקב"ט ותושבים נוספים. וגם זאת לאחר מעל ל20 דקות מרגע הירי.

לתדהמת קב"ט המקום, אשר הינו בוגר יחידה מובחרת נשוי ואב לילדים, השוטרים הודיעו לו כי הוא מעוכב לחקירה בחשד לירי בשטח בנוי וזאת ללא שניסו כלל לרדוף אחר המחבלים ולעוצרם. הקב"ט נלקח לתחנת המשטרה, שם נחקר ונעצר.

הבוקר (ג') הובא הקב"ט לבימ"ש השלום בירושלים לדיון, שם ביקשה המשטרה להאריך את מעצרו ב 6 ימים לצורכי חקירה, בהתערבות עו"ד עדי קידר אשר מייצג את החשוד מטעם ארגון חוננו שוחרר החשוד בהסכמה בתנאים מגבילים ובערבות.

"מדובר בפשיטת רגל של משטרת ישראל" מסר עו"ד קידר המייצג את הקב"ט מטעם ארגון חוננו, "מרשי בוגר סיירת מובחרת, בעל משפחה וללא עבר פלילי פעל כנדרש, כדין וכמצופה ממנו עת שנורו לעברו יריות מרכב חולף והוא חש בסכנת חיים מידית. לצערי המשטרה אשר איחרה להגיע לאירוע בחרה לעצור את המותקף ולא את המחבלים אשר תקפו את בתי היהודים ואת מרשי. המשטרה בהחלטותיה מפקירה את בטחון אזרחי ישראל ונותנת יד למחבלים ופורעי חוק להמשיך בטרור".

מאוחר יותר היום איתרו בלשי יחידת הזיהוי הפלילי (מז"פ) את קליעי המחבלים ואת החלונות לעברם נורו היריות

צילום:

ירי נוף ציון ירי נוף ציון 2

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
6 תגובות - 6 דיונים מיין לפי
1
משטרת ישראל, אמרתה הכל!!!
ברוך | 08-07-2014 13:17
2
התחברות הבית היהודי לשונאי ה'
איזה ביטחון | 08-07-2014 14:03
התחברות הבית היהודי לשונאי ה' וישראל(לערב רב)(עוף למינו ישכון ובן אדם לדומה לו) היא זו שהביאה למצב הנוכחי.ובגלל שסמכו על,כוחי ועוצם ידי.מי ששמר עלינו,מפני כל האמצעי לחימה והמנהרות שנמצאו,ומי ששמר עלינו שאסד ואו אירן ואו גורם אחר שלא ירו עלינו,נשק כימי ואו אטומי,הוא זה ששומר עלינו תמיד,ולא צה''ל ואו השב''כ המשטרה ואו המוסד.עיניכם הרואות איזה צבא ומשטרה ושלטון יש לנו.זה צבא?זה משטרה?חרטא ברטא.איזה צבא בעולם,שולח את לוחמיו,עם ידיים קשורות לקרב? אסור לאדם להכניס עצמו לניסיון,בצה''ל יש אין ספור של ניסיונות,של חילולי שבת וגילוי עריות(נידה)לכן אין שום מצווה להתגייס לצה''ל,הגמרא אומרת:המהלך אחר אישה בנהר,אין לו חלק לעולם הבא,שאולי תרים את הבגד שלה,ויראה הבשר מעל הברך,ומי שהסתכל שם אין לו חלק לעולם הבא(ודרך הגב,גדול עוון המחטיא,יותר מהחוטא)לא כל שכן,ועל אחת כמה וכמה מי שמתגייס לצבא שיש בו כל כך הרבה ניסיונות גדולים וחמורים,כשאני הייתי בצה''ל רוב החיילים לא עמדו בניסיונותיהם.למדינה אין כסף לעודד ילודה(קצבאות ילדים)אבל להפלות חינם,לרצח עוברים במעי אימם,יש הרבה כסף,ממשלת ערב רב,הפלות נמצאות בסל התרופות.הפלות חינם. אבל עזרה וסיוע ליהודים במדינה,אין,אם זה היה לערבים,אז כן היה.משרדי הממשלה מלאים בעובדים ערבים,אבל ליהודים,שימשיכו לחפס. ויש לשחרר מיד את כל הבנות משירות בצה''ל או מכל שירות אחר
3
התנהלותה של משטרת ישראל
מדהים | 11-07-2014 8:29
מזכירה מאוד את התנהלותה של המשטרה הבריטית בתקופת המנדט. אלה ואלה היו עוינים את התיישבותם של יהודים בארץ ישראל. יתן השם שכשם שעברנו את אלה, כך נעבור גם את אלה.
4
מדינה מטומטמת..
רועי | 17-07-2014 11:32
צריך לירות גם עם זה אבן.. טרוריסט זה טרוריסט לא משנה עם מה הוא בא לפגוע. זכות ואף זכות גדולה לירות על מנת להציל חיים ובמקום זה עוצרים את מי שביצע את הירי לעבר המחבלים.. ממש ממשלה לתפארת
5
הסוף
נביא | 09-07-2016 0:57
הסוף של המדינה קרב,הממסד בקרוב יקרוס,שטף פליטים מצפון וממזרח שיגיע!!! רשום בנבואה של גוג ומגוג על הרעה מהצפון,ומאדום(ירדן של ימינו) פליט ירדני תקף לאחרונה..בקרוב הם יהיו מלא. גם על ממלכת כוש (סודאן של ימינו) רשום בנבואה. הסודאנים ממלאים אותנו מבפנים. האויב כאן אנשים! קומו על הרגליים עזבו הכל וצאו להלחם על הבית!
6
אבדו אמון
ציונה | 11-07-2016 12:39
ואחר כך אומרים למה הציבור לא מאמין למשטרה. ההגיון אצלהם כבר לא עובד ..יש הוכחות ..