סופיה רון מוריה תוקפת: "נבוא אתכם חשבון" - סרוגים

סופיה רון מוריה תוקפת: "נבוא אתכם חשבון"

בפוסט חריף שפרסמה עיתונאית מקור ראשון, היא תוקפת את הפוליטיקאים, את אנשי הרוח האדישים, את הרבנים שמנהלים חשבונות ואת העיתונאים שמאשימים את החטופים. "נבוא אתכם חשבון"

author-image
סופיה רון מוריה תוקפת: "נבוא אתכם חשבון"
  נבוא איתכם חשבון. הפגנה להחזרת החטופים (פלאש90)

 בעוד רבים מפנים אצבע מאשימה על אירוע החטיפה כלפי ההנהגה הפלסטינית בראשותו של אבו מאזן, יש גם מי שלא שוכחת כי רבים במערכת הפוליטית וההנהגות השונות בישראל לא פעלו לפי המצופה מהם, לאחר האירוע.

בפוסט חריף שפרסמה הבוקר עיתונאית 'מקור ראשון', סופיה רון מוריה , תחת הכותרת "לא נשכח ולא נסלח", היא תוקפת את כל מי שלדעתה לא עשו את הדרוש מהם "לפוליטיקאים שבימים הנוראים האלה התעלמו מכאב הציבור והמשיכו לעסוק בענייניהם אם בארץ ואם בחו"ל", כתבה מוריה.

"לשר ולמפכ"ל שהפקירו את הנער שידע לזעוק לעזרה ולא קיבל עזרה. לאנשי הרוח שהחרישו בעונה הזאת כי לא מדובר בסבלם של ילדים פלסטינים". בדבריה מזכירה מוריה גם את הרבנים "שמינו את עצמם לעושי חשבונותיו של הקב"ה עלי אדמות, ופגעו ברגשות המשפחות והציבור שחי יום יום את הכאב", כתבה.

בהמשך הפוסט היא מבקרת גם את העיתונאים והמגיבים למיניהם "שהאשימו את החטופים ולא את החוטפים".

בסוף כותבת מוריה: "לא הייתם איתנו בעת צרה", ומוסיפה: " בוא אתכם חשבון, בבחירות לכנסת, בעיצוב ההנהגה הרוחנית, בצריכת התרבות. לא נשכח. לא נסלח. הפנקס פתוח והיד רושמת".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו