בנט: "מי שרוצח יהודים צריך למות בכלא" - סרוגים

בנט: "מי שרוצח יהודים צריך למות בכלא"

יו"ר הבית היהודי על החוק למניעת שחרור מחבלים: "לא אסכים לכך שישראל תהיה המדינה היחידה בעולם שמשחררת את רוצחי אזרחיה". תוקף: "דם יהודי הפך למצרך הזול ביותר"

בנט:  "מי שרוצח יהודים צריך למות בכלא"
  בנט. אף מדינה לא הייתה מסכימה לזה (צילום: פלאש 90)

יו"ר הבית היהודי נפתלי בנט התייחס הבוקר (ראשון) לדיון היום בממשלה בערר של יש עתיד על הצעת החוק למניעת שחרור מחבלים. "החוק נגד שחרור המחבלים הוא התשובה שלנו לממשלת אחדות הטרור שמקימים בימים אלה פתח וחמאס. אם הטרוריסטים מתאחדים, אז מדינת ישראל מתאחדת נגד הטרוריסטים".

בנט הוסיף: "ההתדרדרות בנושא שחרורי המחבלים בשנים האחרונות מחייבת אותנו לכללים חדשים בנושא זה. פעם היה טאבו שלא משחררים בשום אופן, אחר כך שחררנו מחבלים תמורת חיילים, אחר כך כבר הגענו לאלף מחבלים תמורת חייל, עד שהגענו למצב שמשחררים מחבלים תמורת כלום.

"נוצר מצב שלאחר עשרות שנים בהן היינו מהמובילים בעולם במלחמה בטרור, הפכנו למדינה שמשחררת רוצחים טרוריסטים כבשגרה. לא אסכים לכך שישראל תהיה המדינה היחידה בעולם שמשחררת את רוצחי אזרחיה. דם יהודי הפך להיות המצרך הזול ביותר במזרח התיכון. האם מישהו מאיתנו מדמיין את רוסיה משחררת רוצחי רוסים או את ארצות הברית משחרת רוצחי אמריקאים?".

בנט סיפר על פגישה שחיזקה את דעתו בנושא: "רק ביום הזיכרון האחרון פגשתי בבית העלמין הצבאי את משפחתו של תומר חזן, שנרצח בשביל פיגוע מיקוח, בגלל שהאמינו שבזכותו ישחררו מחבלים, והדבר חיזק אותי להילחם כדי שיותר לא יהיו מקרים שכאלה.

"גם בשבוע שעבר בגליל עצר השב"כ מחבל אשר נכנס לבית כדי לבצע פיגוע מיקוח על שחרור אסירים. החוק שלנו יעביר מסר לאותם מחבלים בפונטציה: פשוט תשכחו משחרור.

"מי שרוצח יהודים צריך למות בכלא – והחוק שנעביר היום יביא לכך".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
2 תגובות - 2 דיונים מיין לפי
1
חנינה לרוצחים
רספוטין | 01-06-2014 9:00
מה עם יהודים הרוצחים ערבים בדם קר רק משום היותם ערבים ? האם דין אחד לכולם ? האם לדעתך רוצחו של רבין צריך הנמק בכלא עד יומו האחרון ?
2
יודע לדבר
| 01-06-2014 10:31
אבל מה מעבר לזה?