המתיישבים: "יעלון מפנה גב להתיישבות" - סרוגים

המתיישבים: "יעלון מפנה גב להתיישבות"

לאור גל ההריסות וההתנכלויות כלפי המתיישבים מפנים המתנחלים את האצבע נגד שר הבטחון. בתנועת קוממיות אומרים: "הוא אינו שונה מקודמו אהוד ברק ביחס להתיישבות ביהודה ושומרון"

author-image
המתיישבים: "יעלון מפנה גב להתיישבות"
  מזכיר את אהוד ברק. יעלון (פלאש90)

גל הארועים בשבועות האחרונים נגד ההתיישבות ביו"ש, מביא את המתיישבים למסקנה כי התקוות הגדולות שנתלו בשר הבטחון יעלון אינן בתוקף. "בפועל, מדיניותו של יעלון לא שונה מזו של קודמו אהוד ברק, ההבדל הוא שבוגי נבחר על מצע שמנוגד למהלכים שלו מאז שנכנס למשרד הבטחון. אנחנו מרגישים שיעלון מפנה גב להתיישבות" אומר יו"ר קוממיות מוסא כהן.

אתמול (ד') הרסו כוחות המנהל האזרחי שני בתים בגוש טלמונים בבנימין. שבוע שעבר הרסו כוחות משטרה גדולים מספר בתים במעלה רחבעם שבגוש עציון וסכנת ההריסה נשקפת עדיין ליישובים כמו גבעת אסף, עמונה, חוות גלעד ועוד.

בתנועת קוממיות אומרים הבוקר "לא יתכן שיעלון הוא פקיד של הפקידים שלו, בחרו בו כדי לקיים מדיניות ציונית ולא כדי להתבטל בפני יועצים משפטיים או גורמים פקידותיים במנהל האזרחי", הוא מסביר כי "כשר לעניינים אסטרטגיים הסביר יעלון מעל על במה כי משרד הביטחון ופרקליטות המדינה תוקעים בכוונה מקלות בהסדרתם של היישובים הצעירים והמאחזים, הוא גם תקף את מדיניות האפליה המונעת מהמתיישבים לרכוש מקרקעין ונכסים ביהודה ושומרון".

בשבוע האחרון פרסמה תנועת קוממיות מספר סרטונים ברשתות החברתיות בהם נראה יעלון "בוחר באפשרויות הקלות" ואוכף בעיות בצד היהודי ומתעלם מהערבי. הסרטון הראשון בסדרה נוגע לאכיפה הסלקטיבית לכאורה אך בהתיישבות טוענים שזהו קצה המזלג.

סרטון סאטירי נגד שר הבטחון:  יצאת בוגי

לדברי מפיקי סדרת הסרטונים יישובים צעירים ומאחזים סובלים מדי יום מחוסר רצון של אנשי משרד הבטחון לחתום על מסמכים פשוטים. גרירת רגליים בחתימה על מסמך היא התעללות במשפחות, גם פקידי משרד הבטחון לא יודעים תמיד להסביר מדוע החתימה מתבוששת לבא.

נתון נוסף שעומד לחובת משרד הבטחון מעלה כי בתקופה האחרונה נהרסו אפס בתי קבע בקרב האוכלוסיה הערבית ביו"ש לעומת בתים שלמים שהוחרבו על יושביהם בבנימין, בשומרון ובגוש עציון.

אנשי קוממיות מבטיחים לפרסם סרטונים ונתונים נוספים כבר בימים הקרובים.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
תגובה אחת מיין לפי
1
למוסא כהן יו"ר קוממיות- איפה היית בהסכם על גבעת האולפנה
כספים ונדלנים תמורת פינוי ברצון. פסק רבך הרב זלמן מלמד | 29-05-2014 11:01