לחגוג את ה-1 במאי?! הקומוניסטים רצחו יותר אנשים מהנאצים - סרוגים

לחגוג את ה-1 במאי?! הקומוניסטים רצחו יותר אנשים מהנאצים

השאיפה הקומוניסטית להחריב את 'העולם הישן', עלתה לאנושות בסדרה מדממת של דיקטטורות רצחניות, שחיסלה לפחות 150 מיליון בני אדם. הנזק היותר גדול נגרם למעמד הפועלים עצמו

לחגוג את ה-1 במאי?! הקומוניסטים רצחו יותר אנשים מהנאצים
  כרזת האחד במאי (אתר נוסטלגייה אונליין)

חג הפועלים שמצוין היום ברחבי העולם וגם בגבולות מדינתנו, נמחק כמעט לחלוטין מהתודעה הציבורית בישראל בשנים האחרונות.

דעיכה זו, כמו דעיכתו של המרקסיזם שהוליד את החג, מלמדים עד כמה הרעיון להקמת אלטרנטיבה תרבותית לעולם הערכים המסורתי של החברה האנושית, היה רעיון שגוי מיסודו.

מדהים לראות כי אין חדש תחת השמש: במקום האידיאולוגיה הלוהטת מבית מדרשם של קיבוצי השומר הצעיר, זו שהעריצה את סטלין והתעלמה כמעט לחלוטין מפשעיו נגד האנושות, קמה היום תחלופה קלה יותר: הבורות. זו מאפשרת לסמי-אינטלקטואל מגלי צה"ל להקדיש תכנית לזכרו של אחד מהוגי הדעות של אחת משיטות השלטון הדכאניות בהיסטוריה, ואף לכנות אותו "הלוחם הנועז, המהפכן הנרדף – החבר לאון טרוצקי" – ואין פוצה פה ומצפצף.

אז בואו נזכיר למי ששכח כי מי ששלט והכתיב את סדר היום במשטר הקומוניסטי הוא יוסף סטאלין.

החוקרים עדיין חלוקים בכמות הדם ששפך, חלק סבורים כי הוא אחראי לחיסולם של 70 מיליון איש בברית המועצות, המינימליסטיים סבורים כי הוא אחראי על הרצחם "רק" של 25 מיליון. הזרם המרכזי מדבר על בין 40 לחמישים מיליון.

לשם השוואה, במהלך כל מלחמת העולם השנייה נהרגו 50 מיליון בני אדם, כולל במזרח הרחוק. סטאלין לבד כנראה חיסל אותו מספר מבני עמו. ניתן לומר, כי במונחי שפיכת דם, סטאלין לוקח בכיס הקטן, את היטלר ימ"ש.

וזה עוד בלי להתייחס לאופיו המזהיר של הטבח הגרוזיני, שחיסל כל מי שרק נשם לידו, כולל את כל ראשי מהפכת אוקטובר, כולל טרוצקי שנרצח בגלות במקסיקו.

מה שלא הפריע לשמאל בישראל לסגוד לסטאלין, כשהעיתונות הרשמית של הקיבוצים מכנה אותו 'שמש העמים'. לאחר פטירתו הוכרזו עליו ימי אבל רשמיים.

עיתון על המשמר מבכה את מותו של סטלין (ויקימדיה)

תרבות השקר

גם אחרי מותו של סטאלין, המשיך המשטר בברית המועצות לשלוט באמצעות טרור, הפחדה, שקרים ותעמולה.

העיתונות והאקדמיה הרוסית כמו גם הסופרים, אנשי הקולנוע והספורטאים גוייסו כולם כדי למען המהפכה ונאלצו להראות את העליונות הרוסית על פני שאר העולם. גם אם מדובר בשקרים מכוונים בעיתונות, בהטיית מחקרים או בשימוש בסמים בספורט.

תרבות השקר הזו, גרמה לכך שגם כיום, שנים רבות אחרי נפילת אימפריית החושך הסובייטית, מתקשה העולם למזער את נזקיה בתחומי ההגות ההומניסטית.

הקפיטליזם האמריקני הדורסני הצליח להשתלט על העולם, בעיקר בשל החשש מכל מה שנדמה כי הוא קשור לקומוניזם.

מעבר לנזק העולמי, נראה שמדינת ישראל והעם היהודי ניזוקו אף יותר מאומנות השקר שפותחה בברית המועצות והועצמה בה. השיטה לעיוות האמת ולהצגת השקר כנאורות אינטלקטואלית, בה השתמשו בהרחבה בבית מדרשם של הפוליטרוקים הקומוניסטים, זכאית לתואר 'האם הרוחנית החוקית של הנרטיב הפוסט-ציוני בישראל'.

קשה להתעלם מתרבות השקר האקדמית, המנסה תוך לוליינות מילולית מתוחכמת להעלים מהסכסוך הישראלי-פלשתיני את משמעותו הלאומית והדתית. במדינת ישראל פועלת אליטה אינטלקטואלית המנסה לעצב את המציאות כרוחה, כשכל העובדות בשטח מטואטאות אל מחוץ לשיח.

האחד במאי, במתכונתו הנוכחית, צריך לשמש לנו יום זיכרון ותמרור אזהרה מפני השיטה שביקשה לטשטש את ההבדלים שבין אדם לאדם ובין אומה לאומה –  וגרמה בכך לזילות חיי אדם והשמדה שיטתית של מתנגדיה.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
11 תגובות - 10 דיונים מיין לפי
1
איזה שטויות!
freebird | 01-05-2014 16:07
1 במאי נולד בארה"ב, לא בברה"מ או סין או קובה. ההצגה הדיכוטומית של הכותב מביאה לאידיאליזציה של קפיטליזם דארוויניסטי נטול חמלה כמו שאנו חווים בישראל היום. אני מציין את 1 במאי כי אני מאמין שהמצווה ""לֹא תַעֲשֹׁק אֶת רֵעֲךָ וְלֹא תִגְזֹל" (ויקרא פרק יט, יג) היא דבר שאינו מובן מאיליו (ראו את עובדי הדסה המופרטת בתור דוגמא). יש אמצע של סוציאל דמוקרטיה. מי שלא רואה את הקשר בין הולילנד לקפיטליזם לא מבין דבר בכלכלה. מי שלא מבין שרק בחברה קפיטליסטית עקורי גוש קטיף יכלו להישאר במצבם כל כך הרבה שנים (היחדים שעזרו להם עם הפיצויים היו ג'ומס ובייגה שוחט מהשמאל ומי שלא מאמין שישאל את צבי הנדל שיאשר את זה) לא מבין את האסון של ביבי ובנט ולפיד וליברמן ולבני ופייגלין מבחינה כלכלית
2
אין קשר לקומוניזם
חנוך | 01-05-2014 16:14
יום הפועלים הבינלאומי התחיל בארה"ב לזכר מהומות היימרקט בשיקגו ב- 1886 ברביעי במאי. שלושה ימים קודם עשרות אלפי עובדים נטשו את מקומות העבודה כמחאה על ימי עבודה של 16 שעות ותנאי עבודה לא נאותים. אין קשר לקומוניזם.
3
תמציתי ומצויין
ישראלי אחד | 01-05-2015 13:19
תודה
4
לא מסכים
יונתן | 01-05-2015 14:33
זה שסטלין היה רודן מרושע, שטבח בבני עמו, זה נכון. אבל אסור לשכוח את העובדה שברית המועצות הקומוניסטית הייתה זו שהכריעה את הנאצים במזרח אירופה ובמרכזה ומנעה את המשך ההשמדה של היהודים. סבא שלי יבדל"א, ניצול שואה, שרד בזכות סיוע של חיילים סובייטים שהיו בכוח שכבש את העיר בודפשט. בקשר לקומוניזם ולסוציאליזם בימינו - אמנם תיאורטית אלו שתי תורות נהדרות, מבחינה מעשית יש איתן בעיות. אבל זה לא אומר שאי אפשר לשלב ערכים סוציאליסטיים וסוציאל-דמוקרטיים בכלכלה ובחברה הישראלית. הדבר, לטעמי, נחוץ ואף הכרחי, ויהיה מקובל על רוב הציבור.
5
אני מרחם על הטוקבקיסטים שרואים בקפיטליזם את תמצית הרע
גולש ממוצא רוסי | 03-05-2015 1:33
אתם חיים בעולם דימיוני, הלוואי ויכולתם לסייר באמצעות מכונת הזמן בברית המועצות. שאני אספר לכם על ניצול העובדים במפעלים הסובייטיים? על עבודות הכפיים הקשות שהנשים הסובייטיות הוכרחו לעבוד בהם? על הקולחוזים שהאיכרים שלהם הפכו לצמיתים? במקום לספר לנו בדותות על קפיטליזם חזירי ולמחזר ססמאות של השמאל הסהרורי, תקראו כמה וכמה ספרי היסטוריה או לחילופין, דברו איתנו, העולים.
חיפוש קטן...
ערן זינגר | 29-07-2021 21:12
חיפוש קטן בגוגל: יגודה, לאון טרוצקי, לזר קגנוביץ, נפתלי פרנקל- כולם יהודים לשעבר שהפכו מרקסיסטים והם רצחו עשרות מליונים ובהם יהודים רבים. זה השמאל
6
מסכים עם הכל חוץ מהכותרת
יהודי | 03-05-2015 14:14
אסור לנו לשפוט את ההבדל בין הקומוניזם והנאציזם רק בכמות. הנאציזם נלחם נגד שם ה' בעולם באיכות יותר גדולה מהקומוניזם, וזאת אע"פ שגם הקומוניזם נלחם ביהדות.
7
כמה דברים חשובים שלא הוזכרו.
א.ל. | 01-05-2016 14:16
ראשית כל יישר כוח לכותבים. רציתי להוסיף כמה ידיעות שחשוב שיפורסומו: האחד במאי היה היום הקני בחשיבותו עבור הנאצים. 5 הרוצחים הגדולים בהיסטוריה חגגו את יום זה כחגם הגדול וכולם היו בעלי האידאולוגיה שהביאה לרציחת מיליונים. גם לנין וטרוצקי רצחו מיליוני אנשים. מאו זדונג טבח עשרות מיליונים. פול פוט הרג מיליוני אנשים ועוד היד נטויה.
8
חזק ונכון! יישר כוח!
| 01-05-2016 14:21
9
ל-6: הקומוניסטים הם אלה שהתמקדו במלחמה נגד אמונה דתית
שלמה | 01-05-2016 14:56
הנאצים לא היו שבעי רצון מהדת הממסדית (הקתולית והפרוטסטנטית), אבל הם לא היו הופכים כנסיות למחסנים ולא היו מחסלים את אנשי הכמורה בסיטונות, זאת בנגיוד לקומוניסטים שמאז העלייה לשלטון התחילו לרדוף את אנשי הדת - כל דת - ולנהל נגדם מלחמת חורמה.
10
קומוניזם זה דבר דמיוני . אדם אוהב
יפה יוסף | 01-05-2016 20:33
בדרך כלל את העצמאות .כל אחד ניחן היכולות אחרות וגדולות יותר ולא יתכן שאחד חכם וגדול יחיה כמו אחד בלי חכמה והשתדלות עצמית.אם אין "תחרות" אין מוטיבציה לקום בבוקר. גם אלו שהקימו את הקומוניזם בעצמם היו שליטים עשירים ורודנים.לשקר אין רגליים. הקיבוצים היו טובים לזמן קצר בהקמת המדינה. מצב טוב הוא דמוקרטיה סוציאלית כי לא יחדל אביון מן הארץ. וכך מתקיים לא יהיה בך אביון . אנחנו בימות המשיח .אמרו חזל שאין ביןימות המשיח אלא שלא יהיה ייותר שיעבוד גליות כמו שרואים עכשיו. לדוגמה הערבים נמצאים תחת ממשלת ישראל אבל הם לא משועבדים אלא ההפך.מי שלא טוב לו במדינה יקבל פיצוי כספי ויצא.