ליברמן לא מתרגש מבנט: "הוא יכול לפרוש" - סרוגים

ליברמן לא מתרגש מבנט: "הוא יכול לפרוש"

"מי שרוצה לפרוש - שיפרוש. שלא יאיים", אמר ליברמן בעקבות הצהרתו של יו"ר הבית היהודי. "אנחנו לא מתרגשים מהאיומים האלה"

author-image
ליברמן לא מתרגש מבנט: "הוא יכול לפרוש"
  שר החוץ ליברמן. לא מתרגש מבנט (צילום: פלאש 90)

שר החוץ אביגדור ליברמן כינה את דבריו של יו"ר הבית היהודי נפתלי בנט "איומי סרק", בעקבות הצהרתו כי יפרוש מהממשלה אם ישוחררו ערבים ישראלים.

"מי שרוצה לפרוש – שיפרוש. שלא יאיים", אמר ליברמן בראיון לידיעות אחרונות. "אני מתקשה לראות את בנט מממש את איומיו. האמת, אנחנו לא מתרגשים מהאיומים האלה".

"מי שרוצה לפרק את החבילה – שישקול טוב את צעדיו", הוסיף ליברמן, "זה מהלך לא נכון מבחינת האינטרס הלאומי של מדינת ישראל. צריך להסתכל על השיקול הרחב ועל האינטרס הלאומי".

ליברמן הבהיר עוד כי אם אכן בנט יממש את איומיו, ישראל תלך לבחירות. "אם בנט פורש – אנחנו הולכים לבחירות. לא הייתי הולך לכיוון קואליציה אחרת".

בראיון התייחס ליברמן לאיחוד עם הליכוד והבהיר כי בבחירות הבאות המפלגות יתמודדו בנפרד. הליכוד ומצהיר כי בבחירות הבאות שתי המפלגות יתמודדו בנפרד, מה שמעיד על התבטאויותיו בתקופה האחרונה.

הוא לא פסל אפשרות לשיתוף פעולה עם משה כחלון. "אני מברך על החזרה של כחלון", אמר שר החוץ, "הוא בחור איכותי, עם קבלות ועשייה, הוא אדם רציני. אני יכול רק לפרגן לו. שיתפנו פעולה המון שנים, עוד לפני שהיינו חברי כנסת, ואני לא רואה סיבה למה לא לשתף פעולה איתו גם עכשיו".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
תגובה אחת מיין לפי
1
ליברמן לא אמין
מפקפקת לגבי כחלון | 20-04-2014 0:06