עימות בין אילת שקד לאלי ישי: "שותף לשקר" - סרוגים

עימות בין אילת שקד לאלי ישי: "שותף לשקר"

יו"ר ש"ס לשעבר אמר כי היום "אין ימין ושמאל, יש דבר אחד: איך תוקפים יותר בחרדים". ח"כ שקד ביקשה להגיב על הדברים ובראיון שנערך דקות ספורות לאחר מכן אמרה: "הבית היהודי בלמה ניסיונות לשנות את הסטטוס קוו

author-image
עימות בין אילת שקד לאלי ישי: "שותף לשקר"
  ישי מול שקד. עימות סוער (צילומים: פלאש 90)

בראיון שהעניק הבוקר ח"כ אלי ישי למוטי לביא ב"קול ברמה" טען ח"כ ישי כי ישנה "תחרות בין הבית היהודי, ל"תנועה" של ציפי לבני, לבין "יש עתיד" – מי עושה יותר חוקים שפוגעים ביהדות. זה פשוט מזעזע לראות את ההתנהלות הזאת של הקואליציה. ממש ככה. נכון שלפיד נתפס יותר אנטי, אבל "הבית היהודי", אתה רואה חוקים ממש לא טובים, למשל בחירת דיינים, עוד אישה בתוך הועדה, גיור…. הם הובילו את זה בגאווה. יש עוד כמה דברים בצנרת, כמה חוקים שהם מנסים לקדם ולהוכיח לכולם שהם מסורתיים מתקדמים".

"אין ימין ושמאל", הוסיף ישי. "יש דבר אחד: איך תוקפים יותר את החרדים, איך פוגעים יותר בחלשים. היום המשימה היא, סליחה על הביטוי, הקואליציה היא אנטי דתית-מסורתית-חרדית ולא ימין ושמאל. בהמשך הוסיף: "כולם היו רוצים לראות את מפלת הבית היהודי, מפלת הליכוד, מפלת נתניהו ומפלת "יש עתיד" ובצדק רב". עוד אמר: "יש אופציה שהבחירות יוקדמו הרבה יותר מוקדם ממה שכולם אוהבים לחשוב".

חברת הכנסת איילת שקד עלתה מיד לאחר מכן לשידור וביקשה להגיב: "לא, זה שקר מוחלט, צר לי שח"כ ישי מדבר ככה. אני באופן אישי מעריכה אותו ואני לא מאמינה שהוא מאמין בזה. אני מניחה שזה משפט שנאמר מצרכים פוליטיים ולא משהו שבאמת משקף את המציאות. הבית היהודי בלמה, המפלגה היחידה בוועדת שרים וחקיקה בקואליציה, ניסיונות לשנות את הסטטוס קוו, גם הליכוד וגם התנועה ניסו לחוקק חוקים כאלה והבית היהודי הצליחה לבלום את כולם. לא היה חוק אחד אנטי דתי או חוק שחוקק בניגוד להלכה ולכן צר לי שישנם פוליטיקאים ששותפים לשקר הזה".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
4 תגובות - 4 דיונים מיין לפי
1
אם ישי כבר אמר את זה, כנראה זה נכון !!!
אם ישי כבר אמר את זה, כנראה זה נכון !!! | 09-04-2014 13:26
2
לידיעת ישי. אלמלי המפד"ל היתה מפא"י מחלנת את הספרדים
עמוס | 13-04-2014 22:33
ראיתי איך היה צורך להלחם על כל ילד ספרדי.
3
לבן הארמי היה מסמיק ליד שקד
דני | 24-04-2014 1:14
אתם בהצטרפותכם הטמאה לממשלת לפיד נתניהו גרמתם לכל הגזירות, אם הייתם חוברים לחרדים לא היה צריך "להדוף ולבלום" את הגזירות האנטי דתיות, קצת בושה ומידת האמת לא היה מזיק לך ולשכמותך!
4
איילת יקירת ר יגאל רוזן
דודו | 10-06-2014 23:28
יש לה ממש מוסר שלטייסי מ"זלת