לא היה אף 'שמאלני' ביציאת מצרים, שהדליף את הסוד הלאומי - סרוגים

לא היה אף 'שמאלני' ביציאת מצרים, שהדליף את הסוד הלאומי

אני קורא לאישי ימין, ולארגוני ימין קיימים וחדשים, ליטול את משימת המיתקפה ההסברתית, ואף המשפטית, בזירה הבינלאומית כנגד כל העולם! ארגונים חוץ-פרלמנטריים יכולים להרשות לעצמם מה שממשלה איננה יכולה

לא היה אף 'שמאלני' ביציאת מצרים, שהדליף את הסוד הלאומי
  הרב ישראל רוזן

"והנה שני אנשים עבריים נצים, ויאמר לרשע למה תכה רעך

… הלהרגני אתה אומר כאשר הרגת את המצרי.

ויירא משה ויאמר: אכן נודע הדבר" (שמות ב,יג-יד)

רש"י: "דאג על שראה בישראל רשעים דלטורין

אמר מעתה שמא אינם ראויין להגאל"

"בזכות ד' דברים נגאלו ישראל ממצרים;

שלא שינו את שמותן, שלא שינו את לשונם

ולא נפרצו בעריות, ולא גילו מסטורין שלהם.

שמשה א"ל 'ושאלה אשה משכנתה כלי כסף וכלי זהב'

והיה הדבר הזה מופקד אצלם י"ב חדש

ולא גילה אחד מהם למצרים" (במד"ר כ)

שרטון ב'זכות הבוגדניים'

המשא-ומתן הפוליטי הממושך בינינו לבין ה…אמריקאים (ולא הפלסטינים, שלא היה כלל ולא נברא) עלה על שרטון, ובעת כתיבת השורות נראה שהמערכה הנוכחית הגיעה לקיצה. למזלנו שוב התעקשו יריבינו הפלסטינים, ויַכְבֵּד ה' את לבם, עד כדי העלאת חרונם של האמריקאים אשר נאלצו להאשים גם אותם, ב"ה, ולא רק אותנו…

ציפורי תקשורת מרננות מראש כל גג כי אישים וארגוני שמאל ישראליים, אנטי-לאומיים וכמעט-בוגדניים, מעודדים את האמריקאים להטות את מכבש הלחצים כלפינו ולסחוט מאתנו עוד ועוד ועוד. הללו מטיפים ל'שתי מדינות לשני עמים', ל'די לכיבוש ולדיכוי', ל'גבולות 67', ל'הקפאת התנחלויות', ל'פינוי ישובים מרוחקים', ל'חלוקת ירושלים לשתי בירות' וגם ל…'מדינת כל אזרחיה'. סיסמאות אלו משתלבות היטב עם מחיקת זהותה היהודית של מדינת ישראל, עם ניוון החקיקה היהודית, עם איפוס הציונות ואפילו עם הכרה בזכות השבות ל'פליטי 48'.

אישים וארגונים אנטי-לאומיים וכמעט-בוגדניים אלו מעודדים בסתר ובגלוי חרם כלכלי, אקדמי ותיירותי על ישראל, ומשיאים עצות משת"פיות ל'ידידינו באירופה ובארה"ב'. אפילו הדרישה האלמנטארית ביותר, הכרה בישראל כמדינת הלאום היהודי, לא מקובלת על השמאל הישראלי הרדיקלי!

מו"מ פרעה ללא בוגדנים

אינני מתקנא בראש ממשלת ישראל אשר צריך לפעול למען האינטרס הלאומי והיהודי בתנאי כמעט-בוגדנות כזו. מצבו קשה הרבה יותר מ…משה אשר התייצב לפני פרעה וניהל משא ומתן מתיש ומורט עשר-מכות, אך ידע שגם אם יש אלמנטים מתסיסים בעם, והיו, הם לא יבגדו ו"לא יגלו מסטורין שלהם" לאויב, כמצוטט בראש המדור מחז"ל. אמנם משה חשש מ'דתן ואבירם', הרשעים הנצחיים, ה"עברים הנצים", פלגני קורח ומסיתי התלונות במסעות המדבר. הם אמנם הלשינו לפרעה על הריגת המצרי ביד משה שנאלץ לברוח למדין, אך היה להם קו-אדום; לא ל'בגידה' לאומית! הם היו 'מוייסרים' ברמת הפרט אך לא ברמה הלאומית! לא! הם לא חשפו את הסוד הלאומי הכמוס מכל כמוס: "הידד, יוצאים להיגאל! ולא רק לחופשת עבדים לחגיגת 'שלשת ימים במדבר' כסיפור הכיסוי שמכרנו לפרעה". יוצאים בשירת גאולים, כבשורת משה המוצהרת: "וגאלתי, ולקחתי והבאתי אתכם אל הארץ" (שמות ו). גם הרשעים "לא גילו מסטורין שלהם", כלשון חז"ל, ורק לכן זכו להיגאל!

ואכן, נאמנות לאומית זו, המצויינת בחז"ל כאחד מד' הדברים שבזכותם נגאלו, היא פנטסטית לכל מי שמתעמק בפרשה במושגי ימינו; כ-3 מליון שותפי סוד, גברים נשים ואולי טף, ואין 'שמאלני' אחד ביניהם, אשר יכול למוטט את כל הקונספירציה המדהימה בהדלפה זעירה, מכוונת או בלתי  זהירה. וכידוע לא חסרו נרגנים ופלגנים ומחררי ריב-שבטים מימות עולם.

איגוף מימין

נשוב לגיזרה הפוליטית העכשווית; אני קורא לאישי ימין, ולארגוני ימין קיימים וחדשים, ליטול את משימת המיתקפה ההסברתית, ואף המשפטית, בזירה הבינלאומית כנגד כל העולם! ארגונים חוץ-פרלמנטריים יכולים להרשות לעצמם מה שממשלה איננה יכולה. חווינו ארגוני ימין שפועלים באופן מוצלח ויעיל בתחומים המשפטיים, ההתנחלותיים, במאבק נגד השתלטות על קרקעות המדינה ובתחומים עשייה נוספים. יש לפעול בקשת רחבה בזירה הבינלאומית הפוליטית,  במסדרונות מוסדות האו"ם וארגונים בינלאומיים אחרים.

וימין ה' רוממה והיא תעשה חיל! 

(נכתב במוצ"ש מצורע)

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
3 תגובות - 3 דיונים מיין לפי
1
דעה מסוכנת
| 09-04-2014 11:20
אתם שולטים, תפסיקו לבכות, השמאל איבד את השלטון לפני שנים אם לא תפסיקו להאשים את השמאל בבגידה תגררו את המדינה לפאשיזם הבעיה שהימין מפנטז על פתרונות לא מציאותיים וכשלא הולך לו מחפש שעיר לעזאזל - נשמע מוכר?
2
היו שמאלנים רבים במצרים, אבל הם מתו במכת חושך.
שלמה | 09-04-2014 14:53
וחמושים עלו. רק 20 אחוזים יצאו ממצרים! גם אז היו שמאלנים ותבוסתנים, ואין צורך להתרשם מהם.
3
הרב רוזן, לא שמענו את דעתך על חבירתכם ללפיד
זלמן רבינוביץ' | 09-04-2014 15:00
ככל, לא שמענו אינה ראיה, אבל אתה מרבה להגיב.