הטעות שעלתה למעגן בגט: אותר לאחר שגנב טלפון נייד - סרוגים

הטעות שעלתה למעגן בגט: אותר לאחר שגנב טלפון נייד

לאחר שנתיים בהן נעלם הבעל ועיגן את אשתו, הוא אותר בגלל גניבת מכשיר נייד שהובילה להסגרתו. מנהל אגף עגונות בהנהלת בתי הדין הרבניים, הרב אליהו מימון: "אגף עגונות עושה ויעשה כל מאמץ על מנת לאתר בעלים מעגנים ולהביא לסיום הסבל המתמשך של כל הצדדים"

author-image
הטעות שעלתה למעגן בגט: אותר לאחר שגנב טלפון נייד
  נכלא בגלל טלפון (פלאש90)

לאחר שביקשה להתגרש מבעלה, בעקבות אלימות מצידו, נעלם אב המשפחה למשך שנתיים במהלכם פתחה האישה תביעה לגירושין בבית הדין הרבני. בית הדין שהבין כי הבעל ברח ולא ניתן ליצור עימו קשר, הפנה את התיק לטיפול מנהל אגף עגונות בהנהלת בתי הדין הרבני, הרב אליהו מימון. הרב מימון שערך תחקיר גילה כי הבעל נמצא בפתח תקווה ומצילומים שעלו לפייסבוק נראה כשהוא מצולם בבר לממכר משקאות אלכוהול.

הרב מימון העביר את התיק לטיפולו של חוקר פרטי, ויקטור סננס מחברת ניר חקירות על מנת להמשיך בחקירה, להביא למעצרו של הבעל המעגן ולסיום הפרשה – במהלכה ייתן גט לאשתו. בבדיקות שטח שערך סננס התברר כי הבעל פוקד מידי יום פאב בו מבלים בני העדה האתיופית בעיר. כל הניסיונות לאתרו עלו בתוהו – חוקרי המשרד נכנסו לפאב מספר פעמים כבליינים לשעתיים או יותר, אך הבעל לא הצליחו לפגוש בבעל.

במהלך התצפיות במקום אותר אדם שהחוקרים התרשמו כי מדובר במישהו שניתן לסמוך עליו. הם פנו אליו בבקשה לעזור למצוא את הבעל והוא מסר את הפרטים הבאים: הבעל מתגורר בבתים נטושים או בפרדס סמוך לפתח תקווה, הוא לא מחזיק טלפון, עובד רק לעיתים במקומות מזדמנים ורק במזומן, צורך אלכוהול בכמויות, מוזנח, הולך ללא נעליים ולא אוכל במשך ימים.

לבקשת סננס פגש האדם את הבעל, ולמרות הניסיונות הרבים לגשר בין הצדדים להיפגש סרב הבעל לתת את הגט. החוקרים בחסות אגף עגונות ערכו ניסיונות רבים לפגוש את הבעל אך ללא הצלחה, ומכיוון שהבינו כי דרך המשא ומתן נכשלה חזרו שוב לביצוע פעילות מבצעית לאיתורו.

במהלך החקירה התברר כי בשעה 5:00 בבוקר קיבל החוקר הפרטי מידע כי הבעל מתקשר לאשתו מטלפון נייד עם מספר מזוהה.

המעגן, אשר נרדם בינתיים, פספס את השיחה של החוקרת ובמקומו ענה אדם אחר שטען כי הטלפון נגנב לו (הוא עצמו ענה מהדיבורית ברכבו). בשיחה עם חוקרת המשרד התברר כי הבעל גנב את מכשיר הטלפון באמצעותו התקשרו לאישתו.

שוטרי משטרת פתח תקווה יצאו לשטח יחד עם בעל הטלפון והחוקרת. הבעל אותר, נעצר והובא לבית הדין. לאחר 15 יום בהם בילה במעצר נתן גט לאשתו.

מנהל אגף עגונות בהנהלת בתי הדין הרבניים, הרב אליהו מימון: "אגף עגונות עושה ויעשה כל מאמץ על מנת לאתר בעלים מעגנים ולהביא לסיום הסבל המתמשך של כל הצדדים".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו