אלי ישי מחזק את שטבון: "יושר ואומץ פוליטי נדיר במחוזותינו" - סרוגים

אלי ישי מחזק את שטבון: "יושר ואומץ פוליטי נדיר במחוזותינו"

ח"כ אלי ישי שוחח הערב עם שטבון וחיזק אותו על התנגדותו לחוק השוויון בנטל: "קולו הצודק של הבודד נשמע היטב בתוך קולם של הטועים"

אלי ישי מחזק את שטבון: "יושר ואומץ פוליטי נדיר במחוזותינו"
  תומך בשטבון. ישי (פלאש90)

ח"כ יוני שטבון מקבל חיזוק מחבר הכנסת של ש"ס אלי ישי.

ישי שוחח עם שטבון ואמר לו  כי הוא מציג קול אמיתי של איש אחד בתוך המון טועה. "עמדתך האיתנה אל מול עמדת סיעתך מצביע על יושר ואומץ פוליטי נדיר במחוזותינו. קולו הצודק של הבודד נשמע היטב בתוך קולם של הטועים".

קודם לכן אמר שטבון במליאת הכנסת כי יתנגד בהצבעה על חוק הגיוס. "לא אתן יד להסתה, לא אתן יד לאנטי יהדות. יוזמי החוק הצליחו, הנתק מהציבור החרדי הושלם ולכן אצביע נגד החוק כרס"ן במילואים, כקצין וכמפקד בחרתי היום לעמוד על עקרונותי ולהתנגד למגמה האנטי דתית. אני אוהב את התורה ואוהב את המדינה שלנו ומאמין גדול בעם הנפלא שלנו. ואהבת לרעך כמוך".

גם ח"כ גפני ברך את שטבון: "לפחות יש צדיק אחד בסדום. שטבון השמיע באומץ ליבו קול מוסרי וערכי בדבר כה פשוט שמבזה את הבית היהודי. אמירתו מהווה תמרור ולו סמלי להצלת כבודם של מצביעים רבים של הבית היהודי שמרגישים מרומים מבנט וסיעתו"

את הביקורת הנוקבת ספג שטבון מעפר שלח שאמר: ״יש בתוך סיעת הבית היהודי אנשים שמספרים לעצמם סיפורים. לקואליציה יש אחריות ולא תמיד נראה לי שבבית היהודי מבינים. אתה יכול לספר שחוררתם אותו אבל יש לך ויכוח עם האמת.

אני רוצה לדבר איתך על אחריות ועל המשמעות שלה. אחריות איננה להגיש אולטימטומים ריקים שנפלו אחד אחרי השני כי אין בהם שום תוכן. אתם מבטיחים הבטחות שלא עמדתם באף אחת מהם."

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
2 תגובות - 2 דיונים מיין לפי
1
האם ישי מסכים עם סטבון שהחוק טוב ושצריך לשרת?
ארז | 11-03-2014 20:11
סטבון בנאומו הסביר שהחוק טוב, שהבית היהודי נלחמו למען בני הישיבות החרדים. משום מה הוא לאחר שהצדיק את החוק הוא אמר שלא יתמוך בו בגלל אווירה אנטי חרדית ואנטי יהודית. מוזר מאוד, זו לא נשמעת סיבה מספיק טובה להפר את האחדות בקואליציה ולפוגע פגיעה קשה בסיעה שלך.
2
ברית התוניסאים גם הרב מזוז יוציא פסק חכו ותראו
שישי ידאג מדרעי | 11-03-2014 20:23