כלפה מפתיע: "לאפשר לפלסטינים להצביע לכנסת" - סרוגים

כלפה מפתיע: "לאפשר לפלסטינים להצביע לכנסת"

ח"כ זבולון כלפה מציע להעניק לפלסטינים אזרחות מלאה, שוויון, השקעה בתשתיות ביישובים וזכות בחירה לכנסת. המטרה: חקיקת חוק שיקבע כי יש רק מדינה אחת בין הים לירדן

author-image
כלפה מפתיע: "לאפשר לפלסטינים להצביע לכנסת"
  לא מה שחשבתם. ח"כ כלפה (צילום: פלאש 90)

"יש להעניק לפלסטינים אזרחות מלאה, שוויון, השקעה בתשתיות ביישובים וזכות בחירה לכנסת". על ההצעה המפתיעה הזאת לא חתום חבר-הכנסת ממרצ או ממפלגה ערבית כלשהי. הדובר הוא דווקא חבר-הכנסת זבולון כלפה מ'הבית היהודי', בעבר תושב עצמונה, מגורש גוש קטיף ומחברי הכנסת הבולטים שמייצגים את הימין האמיתי בכנסת.

לפי ישראל היום, כלפה, הדוגל בחוק שיקבע כי יש רק מדינה אחת בין הירדן לים, וכי כל התושבים יהיו תושבי ישראל. בכך, הוא מתכוון למנוע את טענות העולם למדיניות אפרטהייד בשטחים.

ח"כ כלפה הסביר כי "ברור שאסור ללכת לפתרון של שתי מדינות. אני בעד מדינה אחת לכולם. פלסטינים? לא היה ואין עם כזה גם עכשיו".

אם החוק שלו ייצא אל הפועל, סבור כלפה, מדינת ישראל תוכל לשמור על זהותה היהודית שכן "כך או כך היהודים יישארו הרוב במדינה".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
10 תגובות - 10 דיונים מיין לפי
1
הצעה שתבריח בוחרים לליכוד
איציק | 11-02-2014 9:00
ההצעה המועלית אינה רצינית וטוב שתרד מיד מסדר היום. תקומה מומחית להבריח בוחרים פוטנציאלים. אוי לנו אם הכנסת תוצף בח"כים שונאי ישראל ואוי לעיניים שיראו כל יום חדשות. אני ורבים כמוני הדתיים לאומיים פשוט לא נצביע יותר לבית היהודי.
2
איזה ח"כ ממרץ יציע דבר מטופש כל כך
עמית | 11-02-2014 9:34
רק הימין שמפשפש בכל חור אחר פתרונות הזויים מעלים שוב ושוב את הפתרון שהשמאל עושה הכל להימנע ממנו. אין סיכוי שחבר כנסת ממפלגת שמאל ציוני כמו מרץ או העבודה היו מעלים דבר כזה. ציפי חוטובלי הציעה דבר דומה באחד מכנסי הפתרונות ההזויים של הימין ההזוי.
3
לפחות לשמאלנים יש שכל, אינני יודע מאיפה שלפת את הטפשות
יהודי ימני | 11-02-2014 9:35
הזו, זה פשוט הזוי, גילת את טפשותך לעין כל לפחות לשמאלנים יש שכל.
4
אם כך
טלי | 11-02-2014 13:49
אם העמדה הזאת משקפת את עמדת כל או רוב חברי סיעת הבית היהודי, אני איתם סיימתי.
5
המגורש זקוק לטיפול כמו סטמר שנטפל לציונות במקום לגרמנים
הקורבן מתרפק על האוייב | 11-02-2014 14:49
6
השתגעת?אולי יש לך חום
י.ד | 12-02-2014 12:33
מי שנכנס לכנסת משתבש
7
נראה הזוי לגמרי,אך יש הגיון ב'שגעון'. הרציונל הוא...כנס
להבין את התחכום | 13-02-2014 23:35
בספרו המבריק של דיוויד גולדמן 'ציביליזציות גוועות' (גולדמן: אנליסט, מנהל בנק ההשקעות ראוריינט, פובליציסט שכתבותיו בטור 'שפנגלר' נקראים ע"י מעל מליון מנהיגים וארגוני ביון ובנוסף, יהודי חם), מובא ניתוח מבריק של נתונים דמוגרפיים כלל עולמיים (טוב, קראו את הספר. אל תצפו שאפרט במשבצת זעירה זו) המוכיחים כי מדינות מוסלמיות רבות הולכות להיכחד בגלל אחוזי ילודה היורדים במהירות וסיבות נוספות (לא ניתן לפרט כאן הכל) מדינות כמו טורקיה, איראן ועוד ייעלמו תוך כ-200 שנה. כנ"ל לגבי מדינות איסלמיות נוספות. תחזית דומה צפוייה לאוכלוסיה הערבית בארץ (והפלשתינית הסמוכה ) בעיקר - וזה תנאי מזרז להיעלמותם - ככל שנאיץ את השכלתם, בעיקר השכלת הנשים הערביות - כך האומות האלה יצטמקו וייעלמו (הסבר בספר). אגב, לעם היהודי בישראל צופה הכותב צמיחה מואצת בתחום הדמוגרפי הכלכלי ועוד (אם כי, תחזית שחורה ליהודי ארה"ב). גם אירופה, בגלל שיעורי ילודה נמוכים (מתחת ל-2.1 למשפחה) הולכת להצטמק. גרמניה, אגב, תעלם לחלוטין. הדברים של ח"כ זבולון כלפה מעוגנים בניתוח מעמיק של נתונים דמוגרפיים ואחרים והרעיון הגיוני ומבוסס. (טוב, קראו את הספר ותבינו הכל)
8
ציפי חוטובלי, רובי ריבלין ועוד ח"כים מהימין מצדדים בכך.
האם אפשר לקבל הסבר? | 14-02-2014 1:45
נשמח אם בסרוגים ייתנו הסבר מעמיק לרעיון הזה. סביר שנאמר מתוך שיקול דעת וכדאי שנשמע את הדעות בנושא. אגב, מה עם הרעיון של עידוד הגירה תמורת כסף, הרבה כסף?
9
גם תעודות זהות ...וגם גיור...
רפאל מיימון | 21-03-2014 18:47
כך היה בתקופות רבות בהיסטוריה...נתן לפליסטינאים גם תעודת זהות... גם ספר תהילים...וכמות של מזוזות וזכות בחירה...
10
מה הוא נדפק?
| 06-07-2014 11:22
או שהוא בעצם חושף פה איזה תוכנית שלא ידענו עליה?? אף אחד לא רוצה לאזרח אותם, ריבונות על 50000, השאר יאלצו להסתפק באוטונומיה או ירדן.