"מזכיר את תקופת העליות לאלון מורה עם הרב צבי יהודה" - סרוגים

"מזכיר את תקופת העליות לאלון מורה עם הרב צבי יהודה"

ראש מועצת גוש עציון, דוידי פרל מתייחס למתח החיובי בימין לקראת הצעדה הצפויה בסוף השבוע באיזור מעלה אדומים. "מאז ההפגנות שהיו לפני הגירוש מגוש קטיף לא הייתה היענות כה רחבה כפי שיש בימים אלה לקראת הצעדה למבשרת אדומים", אמר גרשון מסיקה

"מזכיר את תקופת העליות לאלון מורה עם הרב צבי יהודה"
  מתח חיובי באוויר. פרל (פלאש90)

"מאז ההפגנות שהיו לפני הגירוש מגוש קטיף לא הייתה היענות כה רחבה כפי שיש בימים אלה לקראת הצעדה למבשרת אדומים". את הדברים הללו אמר בחמישי האחרון ראש מועצה אזורית שומרון, גרשון מסיקה במפגש הכנה מעשי שנערך בין כל הגופים המארגנים, לקראת הצעדה שתתקיים בחמישי הקרוב ממעלה אדומים למבשרת אדומים (E1) בהשתתפות מעל ל-30 גופי ימין ובה יקראו לראש הממשלה נתניהו להמשיך בגאון את המפעל הציוני ולהדוף את לחצי קרי.

בישיבה השתתפו יו“ר ועד מתיישבי השומרון, בני קצובר. ראש מועצת שומרון גרשון מסיקה, ראש מועצת גוש עציון, דוידי פרל, ממלא מקום ראש עירית מעלה אדומים, גיא יפרח וחברת הנהלת תנועת נחלה, דניאלה וויס. יפרח ציין כי: "האירוע מהווה הרבה מעבר למאבק על מעלה אדומים. מדובר במאבק על ארץ ישראל ולפיכך נעשה ככל הניתן על מנת לגייס את הציבור החילוני והמסורתי בעיר. בשבועות האחרונים אנו יושבים עם רבני העיר, ראשי סניפי הנוער ועם תושבים רבים כדי להסביר על חשיבות הצעדה".

יו“ר ועד מתיישבי השומרון , בני קצובר ציין בדבריו כי: "חייבים לשדר לעולם כולו שעם ישראל לא ינום ולא ישן. עם ישראל רוצה את ארץ ישראל כי זהו ביתו". עוד אומר קצובר כי: "צריך לשדר לחברי הכנסת ולשרים שלא תהיה אדישות למהלכים אסוניים ושחובה עליהם לפעול".

ראש מועצת שומרון, גרשון מסיקה אמר כי: "מאז גוש קטיף קיימת מורת רוח ורתיעה מההפגנות וזאת תהיה הפעם הראשונה שרואים בציבור התעוררות". לדבריו לצעדה יגידו יותר מרבבת אנשים כפי שמתוכנן. "התרשמתי מאוד מההענות הגדולה. כמות הצעירים שמוכנים להירתם לאירוע מסוג זה כבר זמן רב לא ראינו, זוהי ברכה גדולה והדבר מעיד בעז"ה על ההצלחה הצפויה".

מסיקה הוסיף כי השאיפה היא כי 60 חברי כנסת ושרים יגיעו לצעדה: "ביקשתי מהשרים וחברי הכנסת להגיע מתוך מגמה לחזק את ראש הממשלה, בנימין נתניהו ולעזור לו לעמוד בפרץ האויבים מבחוץ".

ראש מועצת גוש עציון, דוידי פרל, אמר כי: "האווירה מזכירה את תקופת העליות לאלון מורה עם הרב צבי יהודה לאחר מלחמת יום כיפור".

צבי אלימלך מראשי תנועת נחלה ענה כי: "קיימת הענות גדולה מאוד מכל סוגי מוסדות החינוך והבטיחו את מקומם גורמים פוליטיים רבים דוגמת השר יאיר שמיר, סגני השרים זאב אלקין ודני דנון, יו"ר הקואליציה יריב לוין ועוד". אלימלך הדגיש כי מטרת הצעדה בשלב הראשון היא לעצור את קרי ואח"כ גם להכריז על יהודה ושומרון כמרחב יהודי, להקים ישובים ולהמשיך בבנייה ובפריצה. "יש לחץ עצום על עם ישראל ואנחנו צריכים רק לשחרר את הקפיץ", ציין אלימלך.

חברת הנהלת תנועת נחלה דניאלה וויס ציינה כי: "בכינוס האחרון בבניני האומה של כנס "מדינה אחת לעם אחד" שנערך בהשתתפות שרים, סגני שרים וחברי כנסת הצלחנו למתן את תכנית ראש הממשלה מנאום בר אילן, ופה מטרתנו היא לשנות כיוון לגמרי". בנוסף ציינה וויס כי: "לפני 40 שנה הגיע לכאן מזכיר המדינה הנרי קיסינג'ר שלא נשלח רק על מנת שנוותר על סיני ורמת הגולן אלא גם על מנת שנוותר על יהודה ושומרון. למי שמהסס או תוהה אם אפשר למנוע את התהליך שיש כרגע עם אויבינו צריך לדעת כי גם אני זוכרת שהיה קשה בהתחלה להוציא את הציבור". במהלך דבריה גילתה וייס כי גם בעלה היה סקפטי בהתחלה. "בעלי היה אומר לי: 'אם את זאת שצריכה לצאת עם שני ילדים קטנים לסגור צומת זה לא ילךק. אבל בסוף זה הלך וכשקיסינג'ר ראה שמתעלמים ממנו הוא ויתר", הבהירה.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו