דגן: "ראש הממשלה הוא בנימין נתניהו, לא דיוויד פרידמן"

דגן: "ראש הממשלה הוא בנימין נתניהו, לא דיוויד פרידמן"

ראש מועצת שומרון הגיב לדברי השגריר פרידמן שהבהיר כי ארה"ב לא תקבל מהלכים חד צדדיים. "תקופת הנציב העליון הסתיימה, נתניהו צריך להודיע שהוא מביא כבר מחר את ההצעה להחיל את הריבונות"

"ראש הממשלה הוא בנימין נתניהו, לא דיוויד פרידמן"

יוסי דגן ראש המועצה האזורית שומרון בתגובה לדבריו של דיוויד פרידמן על החלת ריבונות בישראל רק לאחר הבחירות: "אני מאוד מכבד את השגריר דיוויד פרידמן, אנחנו מעריכים מאוד אותו ואת פועלו, אבל עם כל הכבוד הזה, ראש הממשלה שלנו הוא בנימין נתניהו, לא דיוויד פרידמן.

תקופת הנציב העליון הסתיימה, והוא בכלל היה בריטי, ראש ממשלת ישראל בנימין נתניהו צריך להתנהג באותה רמת מנהיגות כפי שעשה מנחם בגין ולהודיע היום שהוא מביא כבר מחר או ביום ראשון, את ההצעת להחלת הריבונות לממשלה או לכנסת, אין היום שום סיבה ואין גם שום תירוץ אחרי שאביגדור ליברמן הודיע בפירוש מול כלי התקשורת שהוא יצביע בעד כל הצעה על ריבונות, אין שום סיבה למשוך את זה או למרוח את זה, לאחרי הבחירות, שייתכן שזה לא יקרה, אני קורא לבנימין נתניהו להעמיד במקום את חברנו היקר בממשל ארה"ב, גם חברים יקרים לפעמים צריך להעמיד במקום ולהגיד להם הממשלה היא שלנו, אנחנו מדינה ריבונית וריבונות תוחל ביהודה ושומרון כפי שהציבור במדינת ישראל מצפה".

עוד באותו נושא

"אם לא תחול ריבונות עלולים לאבד את שלטון הימין"


8

שגריר ארה"ב בישראל דייוויד פרידמן התייחס הבוקר (ראשון) לקריאות מצד הימין להחלת ריבונות מלאה ביישובים היהודיים ביהודה ושומרון לפני הבחירות, והבהיר שוב כי ארה"ב לא תקבל מהלכים חד צדדיים מצד ישראל.

"תכנית החזון לשלום של הנשיא טראמפ הוא תוצר של יותר מ-3 שנים של התיעצויות בין הנשיא, ראש הממשלה נתניהו וחברי הצוות הבכירים שלהם" אמר פרידמן בטוויטר. "כפי שאמרנו בעבר, החלת ריבונות ישראלית על השטחים שהתכנית מייעדת להיות חלק מישראל נתונה להשלמת הליך המיפוי של וועדה משותפת של ישראל וארה"ב. כל פעולה חד צדדית שתבוצע לפני השלמת עבודת הוועדה – מסכנת את התכנית ואת ההכרה האמריקנית".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
10 תגובות - 6 דיונים מיין לפי
1
נתניהו הוא לא איש ימין
חיים | 09-02-2020 15:59
יוסי דגן אתה חי בסרט! הוא לא בונה בגבעת המטוס, הוא לא מפנה את חאן אל אחמר... בגוש הימין יש רק מפלגת ימין אחת! קוראים לה עוצמה יהודית. כל השאר זה בלוף אחד גדול.
יוסי דגן בעצמו עושה נזק גדול לימין!
שלום | 09-02-2020 16:34
במקום להגיד לציבור שהליכוד וימינה זה בלוף אחד גדול. הוא ממשיך לחזר אחרי ביבי שמשתין על המתנחלים מראש הגג... הגיע הזמן שהמתיישבים יצביעו רק לעוצמה יהודית ויכריחו אותו להיות ימין אמיתי. כל עוד נתמוך בליכוד, לא נקבל שום דבר .
יוסי דגן כמו אשה מוכה ימשיך לתמוך בביבי
יוסי דגן תתעורר | 09-02-2020 16:25
יש ליוסי את הנימוקים הכי טובים וברור שהוא צודק, אז למה יוסי ממשיך לתמוך בליכוד וקורא להצביע ליכוד כשהליכוד ממשיך להתל בתושבי יוש ומוכר להם הבטחות חסרות כיסוי?
צודק! ימין אמיתי לא מצביע ביבי
אלחנן | 09-02-2020 16:24
עד מתי נמשיך לרקוד לצלילי החליל שלו? באמת אין לימין מועמד אמיתי שלא יפחד מהצל של עצמו?
2
יוסי דגן הוא אישה נמוכה של הליכוד.
דוד | 09-02-2020 16:45
לצערי הוא גם לא קורא נכון את המפה הפוליטית.... במקום להגיד לציבור המתנחלים להעביר את תמיכתם מהליכוד לעוצמה יהודית, הוא הורס לליכוד, אבל לא יותר אלטרנטיבה ... בסופו של יום יוסי דגן יעלה את השמאל לשלטון ויחלום על שלטון נתניהו.
3
האבדון בדרך
עידו | 09-02-2020 21:07
תמשיכו כך ותאיצו את הכשלון הבטוח העם היהודי מתרחק ממכם, נמאסתם על רוב החברה הישראלית איבדתם שליטה על השכל הישר- ותשאלו בתוצאות
שוברים
ס.תחמס | 10-02-2020 1:41
צודק. ככה שוברים הסכמה לאומית רחבה. חמור קופץ בראש ואת המקל על הגב יחטוף הציבור כולו.
4
אפס נישאר אפס
Uzi Biton | 10-02-2020 0:10
נתניהו היה אפס ונישאר אפס !!!!!
5
גבעת חלפון
ס.תחמס | 10-02-2020 1:39
חשבתי שמר דגן אגרסיבי אבל חכם. הוא לא. ביום הכיפורים הנורא ההוא ב 73, רכבת¹ אווירית הביאה ציוד לחימה מארה ב לישראל וסייעה לשבור לאוייב את העצמות. היום כל ממזר מלך. כל עכבר שואג כאילו הוא אריה והוא בסך הכל צבוע עם שתי רגליים אחוריות קצרות. חבל. ישראלסקי פרימיטיבסקי.
6
אני מציע ליוסי דגן שיהיה בעצמו ראש הממשלה
לוי | 10-02-2020 6:43
ואולי הוא יצליח לכפות על עם ישראל ועל כל העולם את משנתו המטורפת וחסרת האחריות