תושבי רמת אביב התעוררו הבוקר לצלילי מואזין - סרוגים

תושבי רמת אביב התעוררו הבוקר לצלילי מואזין

כדי לבטא את האכיפה הסלקטיבית של המשטרה, השמיעו הבוקר פעילי עוצמה לישראל קולות מואזין בקול רם בשכונת רמת אביב. צפו בארוע.

תושבי רמת אביב התעוררו הבוקר לצלילי מואזין
  שוטר נותן דו"ח לאחד הפעילים (צילום מסך)

תושבי רמת אביב קמו הבוקר בשעה 6:45 לקולות מואזין שהופעלו במקום על ידי פעילי עוצמה לישראל. המחאה באה במטרה להעלות על סדר היום הציבורי את המצוקה ממנה סובלים חצי מיליון מתושבי מדינת ישראל, כאשר קולות המואזין מטרידה את שנתם הרציפה במהלך הלילה ולפנות בוקר.

פעילי עוצמה לישראל ביקשו להציג את אי אכיפת החוק הקיימת במדינה אל מול האוכלוסיה הערבית. שכן על פי החוק למניעת מפגעי רעש במרחב הציבורי, המשטרה הייתה אמורה לפעול מזמן להפחתת עוצמת הדציבלים בקרב המסגדים ברחבי הארץ.

במחאה השתתפו ראשי עוצמה לישראל ח"כ אריה אלדד, מיכאל בן ארי ומספר פעילים נוספים. עימות מילולי התפתח בין מספר תושבים שירדו מהבתים לראות את המתרחש לבין פעילי עוצמה לישראל "לא יקרה דבר אם פעם אחת בחיים תתוודעו למציאות בה חיים חצי מיליון מתושבי מדינת ישראל" אמרו הפעילים.

את השוטרים שהגיעו לתת דו"ח שאל אחד הפעילים "כמה דוחות נתתם כבר ברמלה, לוד, עכו וירושלים?"

ח"כ מיכאל בן ארי אמר בנאומו: "חצי מיליון תושבי מדינת ישראל מתעוררים בעל כורחם מידי ליליה מצווחות היוצאות ממסגדים הסמוכים לביתם. מי שהרעש מפריע לו בשש בבוקר, שידאג לילדים בגבעה הצרפתית בירושלים ולאנשים הזקוקים למנוחת הלילה בעכו, שיוכלו לישון באופן רציף ללא הדציבלים המטורפים של המסגדים. בעידן המודרני, אפשר להעיר את המתפללים המוסלמים באמצעות הטלפונים הניידים שיזמרו רינגטונים על פי רצונם החופשי ובהתאם לאומנתם הדתית".

ח"כ אריה אלדד הוסיף: "במדינת ישראל יש חוק ברור ומפורש בנושא מניעת מפגיע רעש במרחב הציבורי, מערכות הכריזה של המסגדים בישראל מפרות את החוק. המחאה שלנו בשכונת רמת אביב הבוקר נועדה להסב את תשומת הלב של האוכלוסייה שבדרך כלל מתייחסת להפרת החוק הזאת בשוויון נפש, כיוון שאיננה סובלת ממנה באופן ישיר".

צפו בארוע:

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
8 תגובות - 8 דיונים מיין לפי
1
חחחחח, אני נקרע
| 17-01-2013 22:11
2
חזזזקקק!!!
גדי | 17-01-2013 22:14
אהבתי את הרעיון טוב מאוד, שיחוו קצת מה שאנו חווים כל יום לפנות בוקר
3
בן ארי יצאת גבר
אברהם בלסקי | 17-01-2013 23:18
4
אני מאוכזב
Dr. No | 18-01-2013 10:34
השעה היתה צריכה להיות 4.30 בבוקר. עוצמה לישראל זייפו...
5
עדיף מואזין מוסלמי ולא מאחז חרדי מאיים בהרס הציונות .
דני | 18-01-2013 14:28
יש לתת כח למפלגות הנלחמות באויב הפנימי הנקרא חרדים ובראשן מפלגת עם שלם . אויב פנימי המחייב הקמת ממשלת אחדות ציונית להצלת המדינה ועתידה מפני שלש פצצות מתקתקות שהן פועל יוצא למנגנון ההשמדה העצמית שהצמיד בן גוריון למדינה שהקים בדמות " תורתו אומנותו " מנגנון שהוליד שלש פצצות מתקתקות המיצגות את הסיאוב של החברה החרדית הגלותית כמנגנון השמדה עצמית למפעל הציוני . פצצת פטור גורף משירות ושויון בנטל ,פצצת העבודה בשחור והכלכלה השחורה להעלים את הלא לומדים ןלדפוק את המפעל הציוני ופצצת השנור הגורף מליארדים מהכיס הציוני גם בשקרים מהסקטור הפרטי ומקופת המדינה . הפתרון ממשלת אחדות ציונית , יבוש הברזים לחרדים , חוק שויון בנטל וניתוב החרדים להחליף את העובדים הזרים בעבודות שלא נדרשים בהן לימודי ליבה כמו חקלאות , שירותים וסיעוד . שום העסקת צוורון לבן לחרדי שלא שירת בצהל ולחרדית שלא עשתה שירות לאומי
6
ראוי להקשיב לקולו של הנביא ישעיהו
עמוס | 19-01-2013 19:17
כל קול שהליכוד ובנט יורידו משס הוא ברכה לציונות . אמר הנביא ישעיהו בפרק א פסוק 23 " שריך סוררים " ר"ת שס . ממשיך הנביא באותו הפסוק " וחברי גנבים כלו אוהב שוחד ורודף שלמונים" שוחד ושלמונים ר"ת שחור ושנור שזו מהות הכלכלה החרדית .שס מתהדרת בדאגה לחלשים שקר גס . ממשיך הנביא באותו הפסוק : " יתום לא ישפטי וריב אלמנה לא יבוא אליהם "
7
כל הכבוד, אנשי אמת!
זהר | 19-01-2013 19:55
8
מה קמתם מאוחר??
| 20-01-2013 17:29
זה לא בשעה 4:00? שפיצים!