בנט: אני לא דתי לייט; רוצה גם את החרדים בקואליציה - סרוגים

בנט: אני לא דתי לייט; רוצה גם את החרדים בקואליציה

יו"ר מפלגת הבית היהודי התראיין למהדורה המרכזית ברדיו 'קול חי' עם משה גלסנר ואמר כי הוא לא פוסל ישיבה בקואליציה עם אף אחד: "אני אהיה בקואליציה עם כל בן אדם שמקבל את הקווים העקרוניים שלי". על החרדים: "לא רק שאני לא אויב החרדים, לא תמצאו בעל ברית יותר גדול ממני."

בנט: אני לא דתי לייט; רוצה גם את החרדים בקואליציה
  לא דתי לייט. נפתלי בנט. (פלאש90)

נפתלי בנט, יו"ר מפלגת הבית היהודי, התראיין אמש (א') למהדורה המרכזית ברדיו 'קול חי' עם משה גלסנר והתייחס ליחס בין הבית היהודי לחרדים.

האזינו לראיון המלא עם נפתלי בנט (באדיבות רדיו קול חי)

[podcast]https://www.srugim.co.il/wp-content/uploads/2012/12/BENNET-KOL-CHAI.mp3[/podcast]

"אני חושב שכל מי שמכיר אותי יודע שאני לא רק שאני לא אויב החרדים, לא תמצאו בעל ברית יותר גדול ממני." אמר בנט, והוסיף "אבל באותה נשימה אני חושב שחיוני שכל השרים בממשלה יהיו מחויבים לכל עם ישראל ולא לסקטור שלהם."

"החרדים הם אחי ואני אהיה הראשון להגן עליכם כשרוצים לכפות עליכם דברים. מצד שני אני דורש מכם, אני דורש גם מהרבנות הראשית לישראל לדאוג לכל עם ישראל".

על השאלה האם הוא מייצג את הציבור הפחות דתי, ענה בנט: "אני לא לייט, אני בעד שמירה על התורה, אני אומר את זה גם בערוץ 2 וגם בתיכונים חילוניים. אני בעד שמירה על עם ישראל ועל תורת ישראל ועל ארץ ישראל.

רוצה גם את החרדים

על הקואליציה שתיבנה לאחר הבחירות אמר בנט: "אני אהיה בקואליציה עם כל בן אדם שמקבל את הקווים העקרוניים שלי. אני רוצה שגם החרדים יהיו בפנים. אתם שותפים טבעיים. אם אני אזהה אנטי יהדות או אנטי חרדיות זה לא מקובל עלי כמו גם אנטי תל אביבים. אני לא אוהב אנטי בתוך העם שלנו".

בנט שכזכור דורש להוציא את תיקי השיכון והפנים מידי ש"ס, אמר בהקשר לכך: "אני רוצה שמי שיהיה השר בכל תפקיד הוא יקום ויהיה מחויב לכל עם ישראל ולא לסקטור מסוים. זה לא בסדר שאנחנו כנבחרי עם ישראל, כמשרתי ציבור, כעבדים של הציבור הישראלי נדאג כל אחד לטריטוריה המצומצמת שלו."

"לנו למפלגות הדתיות יש אחריות יתרה של לקדש את שם ה' בפוליטיקה ולגרום לזה שעם ישראל יחזור לאהוב את היהדות ואת התורה".

בנוגע ליחס שלו לנתניהו, שנטען כי הם מסוכסכים אמר בנט: "נתניהו התקשר ואיחל מברוק גדול. אני מאוד אוהב את נתניהו. בוודאי היו מחלוקות ויש מחלוקות אני לא חושב שהוא צודק בהכל. אנחנו נסתדר בעזרת ה'".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
11 תגובות - 11 דיונים מיין לפי
1
בנט חוטא למטרה
שי | 17-12-2012 11:45
אנחנו בחרנו בך כי רצינו שתייצג את המגזר הלאומי דתי. אנחנו רוצים שתייצג אותנו כמו שגפני מייצג את החרדים. זה לא בושה, הציבור שלנו מלח הארץ לא מיוצג נכונה בפרלמנט. אז מה אתה עושה הולך ואומר שאתה רוצה לדאוג לכווווולם. מי שדואג לכולם בסוף לא עושה כלום. תתמקד או שנחפש מי שידאג לנו ורק לנו וזה לא בושה. אנחנו משרתים תורמים ומגיע לנו. בנט על תאכזב את מצביע המפדל האוטנטים לחליונים יש מספיק מפלגות שידאגו להם לנו יש מקסימום 3 מפלגות. תפסיק להתעסק עם החרדים תשאיר את הלכלוך לשי פירון
2
בנט הוא טירון פוליטי יהיר שמן הסתם יושאר
| 17-12-2012 11:46
באופוזיציה בכנסת הבאה וילמד לקח.
3
"דתי לייט" זה מי שמזלזל באיסור "לא יהיה לך אלוהים אחרים
עמוס ארליך | 17-12-2012 12:03
ומיחס סמכות מחייבת ל"גדולים" כאשר ברור שהם טועים.
4
בנט צודק - הוא הדגיש ומדגיש את תורת ישראל בכל הזדמנות
| 17-12-2012 12:09
5
למגיב מס' 1- בנט לא חוטא למטרה
אהוד | 17-12-2012 13:06
לא יודע מהיכן הבאת שבחרנו בו לייצג את המגזר? להיפך, בחרנו בו מכיוון שהוא מייצג סוף סוף את כלל עם ישראל ולא רק את המגזר. אנחנו מלח הארץ - נכון ואנחנו דואגים לכל הארץ ולא רק לעצמנו, הציבור שלנו הוא הציבור הכי פחות אגואיסטי. מי שרוצה מגזר- שישאר עם אורלב - אנחנו רוצים את כל עם ישראל
6
ל-2 עם נפתלי בנט יש עוד 14 חכים בפוטנציה והם מתיעצים
אריק | 17-12-2012 13:10
ביניהם . ולאחר הבחירות זו תהיחה המפלגה היחידה שתדאג לצבור הדתי לאומי . רק שצריך הרבה נציגים בשביל לקבל התיחסות . הכל נעשה תוך תאום מלא עם אורי אריאל,ניסן,הרב בן דהן,אורי אורבך ואחרים . במפלגות האחרות יכולים רק לקנא!!!!!!!!!!!
7
לא צריך לפחד מישיבה באופוזיציה
אהוד | 17-12-2012 13:22
זה רק מראה מה חושב הליכוד על השותפות איתנו וחוץ מזה גם ליברמן ישב אופוזיציה והיום הוא בעמדת כח
8
בנט הוא מבדלניק שמאלני - אני לא סומך עליו
| 17-12-2012 14:34
9
בנט תקבל חמשה מרחוב הקבלן . זה טוב לישראל ?
בני | 17-12-2012 14:59
10
בנט הוא המיזרוחיניק השפוי אני חושב שבנתיים הוא מוכיח...
עמי | 17-12-2012 15:27
את עצמו יפה מאוד יחסית לכל הראשי הה"בית היהודי" שהיו בעשור האחרון והוא באמת לא שונא חרדים מובהק, הוא פשוט יודע לחלק בין ש"ס ויהדות התורה לכל השאר החרדים,שזה כשלעצמו דבר גדול.
11
בנט ממש חרדלניק לפי הכיפה הגדולה בתמונה
שי | 17-12-2012 23:23