עתירה: לפרסם את ההסכם בין אורלב להרשקוביץ - סרוגים

עתירה: לפרסם את ההסכם בין אורלב להרשקוביץ

בעתירה שהוגשה לחברי ועדת המפקד של הבית היהודי הם מתבקשים להורות על פרסום מלא של ההסכם שנחתם בשבוע שעבר, בין זבולון אורלב לרב דניאל הרשקוביץ.

 עתירה: לפרסם את ההסכם בין אורלב להרשקוביץ
  לחשוף את ההסכם

בעתירה שהוגשה לחברי ועדת המפקד של הבית היהודי הם מתבקשים להורות על פרסום מלא של ההסכם שנחתם בשבוע שעבר.

עתירה שהוגשה לחברי ועדת המפקד בבית היהודי דורשת לפרסם במלואו את ההסכם שיתוף הפעולה שנחתם בין הרב דניאל הרשקוביץ לזבולון אורלב בשבוע שעבר.

במכתב המיועד ליו"ר ועדת המפקד דני טרופר, לשופטת שרה פריש וליועץ המשפטי של הועדה, עו"ד אביעד הכהן טוען העותר, חנניה וינברגר כי "ציבור הבוחרים, מתפקדי הבית היהודי זכאי לדעת את פרטי ההסכם טרם לכתו לממש את זכותו לבחור ולהשפיע על חיי התנועה והתנהלותה ועל החיים הדמוקרטיים במדינה."

וינברגר עצמו פרש מהמפד"ל לפני מספר שנים והתמודד ברשימה עצמאית למועצת העיר ברחובות. לפני מספר שבועות חזר לבית היהודי והתפקד למפלגה, וכעת הוא מתמודד על מקום בסניף הבית היהודי בעיר.

בפנייתו מבקש וינברגר מחברי הועדה שיורו על פרסום ההסכם ומשגר איום: "יש לכם סמכות מוסרית ומשפטית להורות לשני מנהיגי התנועה לקיים, הלכה למעשה, את החובה הדמוקרטית, הציבורית והמשפטית בדבר פרסום ההסכם ובמלואו, וזאת גם מבלי שאאלץ להזדקק ולנקוט בהליכים משפטיים פנים-תנועתיים או חיצוניים."

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו