נפתלי בנט מבטיח: אשאר ב'בית היהודי' גם אם אפסיד - סרוגים

נפתלי בנט מבטיח: אשאר ב'בית היהודי' גם אם אפסיד

המועמד לראשות מפלגת "הבית היהודי" נפתלי בנט התייחס הערב באירוע 'מדברים גורדון' כי ברור שיישאר במפלגה גם אם יפסיד בהתמודדות לתפקיד היו"ר. בנוסף העריך בנט כי המפלגה המאוחדת של הציונות הדתית תשיג 10 מנדטים בבחירות הקרובות, אך בן ארי יתמודד ברשימה נפרדת.

author-image
נפתלי בנט מבטיח: אשאר ב'בית היהודי' גם אם אפסיד
  נשאר גם אם יפסיד. בנט (מכללת גורדון)

נפתלי בנט אמר את הדברים באירוע "מדברים גורדון" בהנחיית רועי כ"ץ שהתקיים הערב (ה') במכללת גורדון בחיפה.

המועמד לראשות מפלגת "הבית היהודי" נפתלי בנט התייחס הערב בראיון בתכנית להתמודדות על תפקיד יו"ר מפלגת הבית היהודי והצהיר כי "ברור" שיישאר במפלגה גם אם יפסיד בהתמודדות מול הרב דניאל הרשקוביץ או ח"כ זבולון אורלב המתמודדים מולו על התפקיד.

בנט העריך עוד באירוע "מדברים גורדון" בחיפה, כי בעקבות הריצה המשותפת הצפויה בבחירות הקרובות של מפלגות הבית היהודי והאיחוד הלאומי, יתמודד ח"כ מיכאל בן ארי ברשימה נפרדת אך סירב להצהיר כי הוא פוסל רשימה משותפת עם בן ארי, תלמידו של הרב מאיר כהנא, וטען כי "אני לא פוסל אנשים אפריורית".

בנט לא חשש בראיון עם העיתונאי רועי כ"ץ לחזות הישג גדול לבית היהודי בבחירות הבאות "אם ננצח בפריימריז ונשלב חילונים ומסורתיים ונצא עם אמירות ברורות על הזהות היהודית של ישראל. נגיע ל-10 מנדטים בבחירות הקרובות".

להגיש את הטפסים

בתוך כך, שיגרה ועדת המפקד של הציונות הדתית מכתב אל כל המועמדים ובו היא קוראת להם להקדים ולשלוח את טופסי ההתפקדות השמורים אצלם.

"מאחר שניסיון העבר מלמד כי בימים האחרונים לתקופת ההתפקדות נוצר לחץ רב ,מתבקשים כל המתפקדים להקדים את משלוח טופסיהם ולא להמתין עד הרגע האחרון", נאמר במכתב.

בימים אלה עושים המועמדים מאמץ נוסף ואחרון לגייס את תומכיהם לקראת סגירת המפקד בעוד פחות משלושה שבועות. הוועדה פונה למועמדים ואומרת כי ככל שיאחרו בהגשת הטפסים כך יגבר העומס על המערכת וכל טופס שתמצא בו בעיה תקנונית ייפסל כשלא יוותר זמן לתיקונו.

"ככל שהטפסים יוגשו מאוחר יותר קיים סיכון ממשי כי בשל לחץ הזמנים לא יהיה סיפק בידי חברת אמ"ן וועדת המפקד לפעול לתיקונים טכניים ועל ידי כך עלולים להיפסל מתפקדים בגלל בעיות טכניות.

אי לכך, לטובתכם אנא העבירו אלינו בהקדם האפשרי טפסים. בנוסף, לפי הוראות התקנון והדין, כל טופס שיגיע באיחור, ולו הקל ביותר, מהמועד שנקבע בתקנון לא יוכל להיקלט", אומרים בוועדה.

יו"ר ועדת המפקד הרב ד"ר דני טרופר פונה אל כלל הרואים עצמם כחלק מהציונות הדתית בקריאה: "זו ההזדמנות האחרונה להשפיע על המהלך הפוליטי המשמעותי ביותר שנעשה בציונות הדתית. מהלך של פתיחת השורות לכולם ומתן הזדמנות שווה לבחור והיבחר להנהגת המחנה."

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
8 תגובות - 8 דיונים מיין לפי
1
מה אכפת לו להגיד, הוא הולך להביס את אורלב
דניאל | 23-08-2012 22:58
2
איחוד הכוחות, רק עם מיכאל בן ארי.
יפתח | 24-08-2012 0:41
עדיף בלי כצלה ועם בן ארי. מצד אחד יש לבן ארי הרבה מאד תומכים ומצד שני הכללתו תביא למיתון הימין. כצלה איש מעש ויש לו תפקידים חשובים בהתישבות, כצלה פוליטיקאי קטן ורצוי שלא יבחר.
3
באמת נראה לכם שהוא ישאר
ערן | 24-08-2012 0:50
כשהציעו לו באיחוד הלאומי להצטרף אליהם הוא סירב בטענה שהוא רוצה להיות שר, אז אם הוא לא יזכה בראשות באמת נראה לכם שהוא ישאר? הוא צריך להקים מפלגה משל עצמו ואז שיחשוב על איחוד ושם תיווכחו שהוא כמו כולם ורוצה כיסא...
4
עצוב לשמוע. עד עכשיו תמכתי בו, אבל בלי בן ארי לא בא בחש
חנה | 24-08-2012 2:54
5
הוא מתצחיל להבין שהוא מפסיד להרשקוביץ!
יוני | 24-08-2012 3:20
6
בתור בוגר בית אל-בושה שאחד כמו בן ארי מייצג אותנו
חיים | 24-08-2012 13:08
7
מצטער לשמוע..
אהרון | 26-08-2012 19:00
אני לא כהניסט אבל עצוב שאנו כל הזמן בוכים על דה לגיטימציה על הציבור שלנו בזמן שאנו עושים דה לגיטימציה על חלק מהציבור שלנו אנו... כנראה שלא למדנו כלום הרב צבי יהודה לא פסל את הרב כהנא וגם לא הסכים איתו ב100 אחוז - שימו לא לא הסכים אך גם לא פסל!!! וחבל שאלה שמתיימרים להיות ממשיכי דרכו כן פוסלים...
8
בנט ינצח. מיכאל בן ארי ישולב כמספר 10 בשיטת הריצ'רץ'.
חיים | 27-08-2012 10:00
בנט מספר אחד. כצלה מספר 2. הרב אמסלם 3. 4. נציג בית יהודי 5. אורי אריאל 6. נציג הרב אמסלם 7. בית יהודי 8. אריה אלדד 9. נציג בית יהודי 10. מיכאל בן ארי מי יזכה במקומות 4,7,9 של הבית היהודי? זה השאלה האמיתית.