לפיד: "לא נקים ממשלה עם המפלגות הערביות" - סרוגים

לפיד: "לא נקים ממשלה עם המפלגות הערביות"

ח"כ יאיר לפיד הבהיר כי מפלגת "כחול לבן" לא מתכננת להקים גוש חוסם עם המפלגות הערביות, בניגוד לטענות הליכוד וראש הממשלה. לדבריו, "נתניהו עשה עסקה מבישה עם עוצמה יהודית, ואז משקר כדי להצדיק את זה"

author-image
לפיד: "לא נקים ממשלה עם המפלגות הערביות"
  (צילום: מרים אלסטר\פלאש 90)

לפיד נגד נתניהו: ח"כ יאיר לפיד תקף היום (שני) בחריפות את ראש הממשלה בעקבות הטענות על כך שמפלגת "כחול לבן" מתכננת להקים גוש חוסם עם המפלגות הערביות בכנסת, והבהיר כי המפלגה לא תבצע מהלך כזה. לדבריו, נתניהו שיקר על המהלך כדי להצדיק את האיחוד בימין עם מפלגת "עוצמה יהודית".

"תמיד מעניין לעקוב איך ביבי ממציא שקר ואז מקדם אותו בכל הכוח בלי להסס. חוסר הבושה בולט במיוחד כשהוא דוחף שקר שהוא יודע שהוא שקר וכמה קל לברר שהוא שקר" טען לפיד בפייסבוק. "אז הנה האמת- כחול לבן לא עושה גוש חוסם עם המפלגות הערביות. פשוט לא. בלי 'אולי', בלי 'אבל', לא וזהו. איך אני יודע שגם ביבי יודע את זה? מפני שהוא חבר כנסת כבר 31 שנה. הוא יודע שגוש חוסם לא עושים. לא צריך לדבר או לסגור עסקה עם המפלגות הערביות, וכמובן שלא עשינו ולא נעשה את זה".

"אז למה נתניהו משקר ככה? כי הוא רוצה להכשיר את העובדה שהוא מכניס לכנסת ולקואליציה שלו את החבורה הגזענית של 'חתונת הדמים'" הוסיף וטען. "כל האנשים שרוקדים ושרים עם תמונה של תינוק מת. הנה, הוא אומר, יש פה משוואה: הם עם 'הטרוריסטים הערבים', ואנחנו עם 'הטרוריסטים היהודים'. זו לא משוואה, זה טירוף. אני, ולא נתניהו, הייתי האיש שהלך בבחירות האחרונות לוועדת הבחירות המרכזית, כדי לפסול את חנין זועבי מלרוץ לכנסת. נתניהו מצידו עשה עסקה מבישה כדי להכניס לכנסת את גזעני "עוצמה יהודית". כדי להצדיק את זה, הוא עושה את מה שהוא עושה תמיד כשהוא מסתבך: משקר, משקר ומשקר".

"נקים ממשלת אחדות עם הליכוד"

הבוקר גם נחשף בכאן ב' כי לפיד מעוניין לפנות לליכוד ולהקים ממשלת אחדות. בהקלטה מחוג בית בכרמיאל יו"ר יש עתיד אמר כי "לא נקים ממשלה עם המפלגות הערביות, אך כן נפנה לליכוד. זה יהיה הליכוד של אחרי נתניהו. פנייה למפלגת השלטון כדי להקים ממשלת אחדות תאחה את השסע בעם. הליכוד היא בסך הכל מפלגה לאומית חשובה עם אנשים חשובים, יש לה רשימה לא רעה לכנסת הבאה, ואנו בהחלט נשמח לחיות איתה".

עוד ציין בנוגע לטענות הגוש החוסם כי "כל מפלגה הולכת באופן עצמאי לנשיא ואומרת לו במי בחרה לתמוך, בדרך כלל הערבים לא תומכים באף אחד, אבל זו החלטה שלהם, לא ביקשנו מהם. לא צריכים גוש חוסם, לא כך נרכיב ממשלה".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
7 תגובות - 7 דיונים מיין לפי
1
ומה אומר המנהיג עופר שלח שכן
אהוד ברח | 25-02-2019 10:50
שכן ישבו עם הערבים
2
חחחחח
יהודי | 25-02-2019 11:03
אתה עמלקי בעצמך יהודים לא טפשים רק בן דוד
3
לפיד שקרן. מי מעוצמה רקד עם תמונה? לפיד, חזור
ברוך | 25-02-2019 11:10
לפיד שקרן. מי מעוצמה רקד עם תמונה? לפיד, חזור בך. לפני שתקבל תביעת דיבה חמורה.
4
הקמת קואליציה עם הערבים
אהרן דרעי | 25-02-2019 11:50
אתם תקימו קואליציה גם עם השטן שכבר התחברתם אליו העם לא טיפש. רק ימין ישמור על עם ישראל ועל מדינת היהודים
5
חכו חכו
יהושע | 25-02-2019 11:53
בבוקר יגיד לפיד 1 בשעה 10 יגיד גנץ אחרת, בשעה 12 אשכנזי ידברר בצורה שלו, ובשעה 14 ניסקרון, וכן הלאה והלאה כל אחד עם הגיגיו והם רוצים להנהיג את המדינה ? זה נראה כאילו שאנחנו נמצאים בהולנד, כבר הגענו לשקט משונאינו האם השתגענו מכונית משומשת לא הייתי קונה מאנשים שלא מפוקסים עם עצמם
6
מי רקד עם תמונת תינוק,דר' בן ארי? תתבעו דיבה!
לפיד הנוכל | 25-02-2019 13:47
לפיד שקרו פתולוגי אנטי דתי שרוצה גוש חוסם עם הערבים!
7
דברי לפיד אינם שוללים הקמה עתידית
לשון ערומים | 25-02-2019 14:13
דברי לפיד נוסחו כך שאינם שוללים הקמה עתידית של גוש חוסם.