"סיפורו של גוש עציון מהווה תמצית של הציונות כולה" - סרוגים

"סיפורו של גוש עציון מהווה תמצית של הציונות כולה"

מאות תושבי גוש עציון הגיעו הבוקר לבית העלמין בכפר עציון לחלוק כבוד לבני הישוב שמסרו נפשם במערכות ישראל ובפיגועי הטרור. ח"כ חוטובלי שהייתה נציגת הכנסת בטקס ציינה כי הקמתו נפילתו ותקומתו של גוש עציון מהווה תמצית של הציונות כולה.

author-image
"סיפורו של גוש עציון מהווה תמצית של הציונות כולה"
  חוטובלי בכפר עציון (מועצה אזורית גוש עציון)

הבוקר התקיים הטקס המסורתי ליום הזיכרון בבית הקברות בכפר עציון בו קבורים לוחמים בני המקום אשר מסרו את נפשם במערכות ישראל ותושבים אשר נפלו בפיגועי טרור ופעולות איבה.

בין הקבורים במקום : ירון ואפרת אונגר ז"ל, אשר נרצחו ב-1996 בפיגוע ירי ליד בית שמש בשעה שחזרו מחתונה לביתם, ד"ר שמואל גיליס ז"ל אשר נרצח ב-2001 בדרכו לביתו בכרמי צור, סגן דניאל מנדל ז"ל, קצין צה"ל בן 24 מאלון שבות, שנהרג בשכם ב-2003, ועוד רבים.

לטקס הגיעה ח"כ ציפי חוטובלי אשר יצגה את כנסת ישראל וציינה כי הקמתו, נפילתו, ותקומתו של גוש עציון מהווה תמצית של הציונות כולה.

בטקס השתתפו מאות משפחות מגוש עציון ומכל הארץ אשר באו לחזק ולהצדיע למשפחות השכולות של גוש עציון אשר שכלו את יקיריהם במערכות ישראל ובפיגועי טרור מאז קום המדינה ועד היום.

ראש מועצת גוש עציון, דוידי פרל התייחס להיסטוריית גוש עציון ולנופלים אשר הקריבו את חייהם למען הכלל: "כאשר מסתכלים מסביבנו רואים את הפריחה, השקט והחיים התוססים המתקיימים במקום".

רגע אחד, אנו עוצרים וזוכרים את הנופלים אשר בזכותם אנו נמצאים כאן. זו ההזדמנות, לחבק ולחזק את המשפחות השכולות ולהצדיע להן, כי היום כולנו משפחה אחת ואומה שכולה אחת שזוכרת את כל בניה".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו