סא"ל שלום אייזנר אנחנו גאים בך - סרוגים

סא"ל שלום אייזנר אנחנו גאים בך

לבקש מהצבא להתנהג בעדינות וברחמנות כלפי האויב זו דמגוגיה עלובה, המבקשת להחליש את כוחו של צה"ל ולפגוע במדינת ישראל. את תוצאותיה ראינו על סיפון המרמרה, כשמול מחבלים חמושים, שלחנו את מיטב לוחמינו עם כדורי צבע מגוחכים.

סא"ל שלום אייזנר אנחנו גאים בך
  סא"ל שלום אייזנר. (צילום מסך)

במדינה מוסרית סגן מפקד חטיבת הבקעה, סא"ל בני אייזנר היה מועמד לקבל צל"ש.

מול רפיסותה של ממשלת ישראל נגד מחבלים, אנרכיסטים ופעילי שמאל קיצוני, היה אייזנר הקצין שניהל את האירוע בצורה נכונה והחזיר את יכולת ההרתעה של צה"ל.

את הסרט על האירוע פרסמו האנרכיסטים. אנחנו לא יודעים מה קדם לתקרית, מה עשו אותם פעילים רכובים על אופניים לחיילים ומה נאמר קודם. מה שכן ניתן לראות איך בדקות קצרות, מצליח כח של צה"ל לפנות את הצומת במינימום נפגעים.

צבא זה לא משטרה

הרבה ביקורת נמתחה על דרך פעילותו של הקצין. "בושה לציונות הדתית ובושה לאתר סרוגים" זה "חילול השם", "אם זה היה מתנחלים, מה הייתם אומרים?" הן רק חלק מהתגובות שקיבלנו.

ועליהן נענה: צה"ל אינו כח שיטור! תפקיד הצבא להשתמש בכח נגד האויב, לא נגד אזרחיו. בשביל אזרחי המדינה יש משטרה. לכן כל שימוש של חיילי צה"ל נגד אזרחי ישראל הוא פסול. כך היה בגירוש ימית, כך היה בגירוש גוש קטיף וכך נאמר בכל פעם שבצה"ל יהפכו את אזרחי המדינה לאויב.

בנוסף, תפקידו של הצבא אינו לפזר הפגנות. הריטואל החוזר בכל יום שישי בהם מתעמתים חיילי צה"ל עם מפגינים בבלעין ונעלין מסרס את צה"ל. לחייל יש רובה ואין לו אלה, יש לו מטול רימונים ואין לו מכת"זית.

לבקש מהצבא להתנהג בעדינות וברחמנות כלפי האויב זו דמגוגיה עלובה, המבקשת להחליש את כוחו של צה"ל ולפגוע במדינת ישראל. את תוצאותיה ראינו על סיפון המרמרה, כשמול מחבלים חמושים, שלחנו את מיטב לוחמינו עם כדורי צבע מגוחכים. בסייעתא דשמיא ובגבורת החיילים זה לא נגמר בהרוגים לכוחותינו.

נכון, גם למלחמה יש חוקים, ולהפגנת הכח יש גבולות, אבל הכאת מפגין, אחרי אינסוף אזהרות, אין בה חוסר מוסריות, תפקידו של הצבא הוא להשתמש בכח. המפגין אכן חטף, אבל לא מדובר במכה קטלנית. להבא, ידעו פעילי השמאל, בעיקר מחו"ל, כי ישראל היא לא קייטנה למשועממים, וכי הפגיעה בבטחון המדינה עלולה גם לכאוב.

כבוד לציונות הדתית

הציונות הדתית הרואה במדינה את התגלות ה', מתגייסת לצבא כחלק ממצות כיבוש הארץ. תפקידה של הציונות הדתית ובעיקר, הקצינים הדתיים, הוא להכניס מוסר לחימה יהודי לתוך הצבא, וזה מה שעשה סא"ל אייזנר.

כבנו של הרב בני אייזנר ז"ל, אחד מתלמידי הרב צבי יהודה קוק זצ"ל, אנו בטוחים כי הוא ספג את תורת הרב קוק, עם העדינות והרוך שבה, כשמדובר על יהודים, ואת העוצמה והקשיחות כלפי אויבי ישראל. זוהי בדיוק הציונות הדתית – נלחמת באויב בכל הכח, ורודפת שלום כלפי היהודים בכל דרך אפשרית.

אלו שאינם יכולים לראות חייל יהודי העומד על שלו ומחזיר מלחמה לשונאי ישראל, כי "ככה לא מתנהגים יהודים", בעצם מסתירים את הפחד שלהם הלקוח מהעולם החרדי: "אסור להרגיז את הגויים".

המוסר העקום, שאינו שאוב ממקורות יהודיים, האומר כי יש לרחם על האויב, הוא לא נחלת עם ישראל, ובטח שלא הציונות הדתית.

במדינה מתוקנת היה מקבל סא"ל שלום אייזנר צל"ש. במדינת ישראל הוא עלול להיות מודח כי ביצע את תפקידו כמו שצריך.

==

אריה יואלי הוא עורך אתר סרוגים.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
96 תגובות - 96 דיונים מיין לפי
1
הייתי לוקח אותו לפנות מתנחלים בגרזן
דרומי | 15-04-2012 21:53
2
והאהבת לרעך כמוך (וגם לזר ולגר הגר בקרבך)
רבי עקיבה | 15-04-2012 22:01
3
בושה וחרפה לאתר סרוגים
הראל | 15-04-2012 22:12
מה זה צריך להיות הרשימה המתלהמת והגסה הזו, שמשרבבת כל דבר מקודש לנו כדי להצדיק את הבהמיות הזו. תסירו את זה מיד!!! זו בושה לציונות הדתית.
4
עוד מתנחל גזען שמוציא שם רע ליהודים
| 15-04-2012 22:15
5
ואתה העורך??? אז מי אמור לערוך את השטויות שלך החוצה?
אלוהים אדירים | 15-04-2012 22:35
6
זהו, רשמית אתם איבדתם כל קשר ליהדות.
אורי | 15-04-2012 22:36
7
נזכור את הטור הזה לפינוי ההתנחלות הבא
נשומה | 15-04-2012 22:37
כאשר "האוייב" יתפרע, ידפקו לו קת בפנים.
8
עורך סרוגים תומך באדם שביצע תקיפה
עמית | 15-04-2012 22:38
אתה יודע שיש חוק שאוסר על הסתה לאלימות, נכון? אה, רגע, יש לי רעיון איך נעקוף את זה. נקרא לנתקף "אויב" ונפתור את עצמנו מציות לחוק ולמוסר אנושי בסיסי. אוי לנו שאתה מתיימר לייצג את הדת שלנו.
9
האירוניה של אתר "סרוגים"
אשר | 15-04-2012 22:41
כמה אירוני שמתחת להוספת התגובה כתוב "אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע". למגיבים אסור, אבל לעורך כנראה מותר. פני האתר כפני עורכו. מר יואלי, אתה מבזה את הכיפה שעל ראשך וגורם לחילול ה'. אוי לציונות הדתית שאלו פניה.
10
עצוב
מתי שיק | 15-04-2012 22:58
אנחנו מתביישים בו ולצערנו הרב בעיקר בך מר אריה יואלי, הצלחת לדרדר את הציונות הדתית עוד מדרגה מטה
11
האיש משחיר את פני המדינה
ציוני | 15-04-2012 23:03
בושה שאתם תומכים בו. אלימות נגד אזרחים לא חמושים אינה דרכה של הציונות
12
צודק בכל מילה. כל הכבוד לשלום ולאריה
אבי | 15-04-2012 23:04
גם אני זכיתי להכות שמאלנצים כחייל מילואים. רק דאגתי שזה לא יצולם... כל התגובות הארסיות של הבוגדים מראות את הארסיות והשטנה שלהם. לא יעזור להם ההגיון, הבריאות הנפשית והאמונה ינצחו בגדול ובקרוב! מי שיישאר בטירוף השמאלני יפסיד
13
בבקשה מכל יחצני כיפה, ערוץ 7 וכדומה לבלבל את המח
מבין בתקשורת | 15-04-2012 23:11
לכו תכתבו באתרים שלכם
14
שלום אייזנר עצמו אמר שפעל באופן לא ראוי.
אודי | 15-04-2012 23:16
כת בפנים זה ביטוי לחולשה ולחוסר שליטה.
15
איזה דביל
מאור | 15-04-2012 23:21
הכובש את יצרו. "אריה", אתה איש חשוך ואלים. כל האוהד את דבריך הוא לא יותר ממכונת פקודות וציווים שלא חשב בחייו. כך, כנראה, גם אתה.
16
אם הצבא לא אמור לפזר הפגנות - אז מי כן אמור?
יואב | 15-04-2012 23:31
המשטרה הפלסטינית? או שאתה טוען שאסור לקיים הפגנות בשטחים?
17
ואתה מר יואלי מרבה לכתוב על מוסר - בושה!
אלעד | 15-04-2012 23:34
קראתי טורים שכתבת באנרג'י שם אתה מרבה לדבר על התורה כמעניקה מוסריות ואיך אדם דתי חייב להיות לו מעצורים. סיימת שלכן קיים המושג "אין לו אלוהים" - התורה שלך והמוסר שלך מושחתים ורקובים אם אתה גאה ומתגאה בכזה אדם ובכזו התנהגות. אוי לתורה שאתה מתיימר ליצגה ואוי לישיבה שגידלה אדם כמוך
18
אלימות
חוה | 15-04-2012 23:37
אני נגד אלימות אבל צריך באמת להראות לעולם מי בעלי הבית ישראל שלנו ורק שלנו לעולמי עד
19
כולכם חיים בעולם אחר!!
חייל | 15-04-2012 23:40
השמאלנים האלה הם אוייב לכל דבר!! זה שאתם חיים בסרט ולא יודעים עובדות מהשטח זה משהו אחר. הם גורמים לנו נזקים בלתי הפיכים.
20
אדוני,מר יואלי, אתה פוגע בי.
מטיס | 15-04-2012 23:45
נכון שיש חופש דיבור אבל לעיתים מדובר בפגיעה. אני מבקש ממך,תסיר את הכתבה,לא זו דרכה של תורה. בבקשה.
21
איך הצלחתם להשניא עלי את היהדות
עמוס | 15-04-2012 23:51
גדלתי כחילוני בשכונה ירושלמית שלימים התחרדה. היחס לדת בבית הסתכם בקידוש ביום שישי, צום ביום כיפור והחבאת החמץ במדפים העליונים בארון במהלך הפסח. לקראת בר המצווה למדתי אצל הרב, ואחרי זה קיבלתי את סוכריות הטופי ישר לראש. אודה: לא היתה שם אמונה גדולה, אבל גם לא שום דבר שלילי. אולי מעט מהסלידה החילונית כלפי חרדים, אבל דווקא בגלל זה היתה אהדה לכיפות הסרוגות בשכונה. עם השנים גדלתי, והתבגרתי, ונראה שבאותן השנים גם הכיפות הסרוגות התפתחו. מה זה שקרה אצלכם זה עניינכם לברר, אבל לי התבהר שהכיפות הסרוגות לא שונות מאלו השחורות. ההתנשאות, היוהרה, הגזענות, הכוחנות -- כל אלה הפכו להיות מבחינתי פניה של דת משה וישראל. אפילו כשמגיעים "חבר'ה איכותיים" בשביל לחזק שכונות מצוקה בלוד, למשל, מה שעומד מאחורי זה זה עניינים כמו "ייהוד העיר". שמעתי גם את ההתגוננות שלכם: שזאת היא הציונות. ובכן, אני מסכים. אבל מה שאני אומר זה שזאת לא יהדות. בשנים האחרונות גרתי מסיבות שונות בגולה, גם בצפון אמריקה וגם במערב אירופה. זה לא שנהייתי דתי כאן -- לבית הכנסת אני לא הולך -- אבל בכל מקום שמצאתי את עצמי תוך זמן קצר, לפעמים במה שנדמה כצירוף מקרים, נקלעתי לקירבה של קהילה יהודית. המרחק בין היהדות כפי שחיים אותה יהודים בגולה וכפי שחיים אותה "יהודים גאים" כמוכם הוא ההבדל בין אור לחושך. אם בישראל אלה הכיפות הסרוגות שנאבקות בחלכאי אפריקה שמגיעים לכאן, באירופה אלה היהודים שהם הראשונים להגיש סיוע לפליטי חרב. אם בישראל אלה הכיפות הסרוגות שששות לדכא את שאיפת הפלסטינים להגדרה עצמית, בארצות הברית היהודים היו הראשונים לכרות ברית עם השחורים שתבעו שיוויון זכויות. נראה שעם התקרבות הכיפות הסרוגות למוקדי הכוח הם מצאו את עצמם מושחתים על ידיו. היהדות בגולה, מאידך, נהנית מהצניעות והענווה שנלוות להיותה במקום של מיעוט. רק בזכותה של זו האחרונה נשאר בי שביב הנר. אתכם, מאידך, ההיסטוריה היהודית תשמח לשכוח.
22
מקומו בכלא צבאי
יחיאל גריינימן | 15-04-2012 23:59
קצין שפוגע באדם לא חמוש כך איננו יכול מייצג את צה"ל או מדינת ישראל וכאדם החובש כיפה גם מבזה את תורת ישראל! לפי מה שרואים בסרטון היתה זאת בריונות גסה ומטופשת. מקומו בכלא צבאי.
23
קצת כבוד חברים
שמואל | 16-04-2012 0:09
עם כל הכבוד לאנרכיסטים... איך אתם לא מתביישים לדבר על קצין שמוסר נפשו ימים ולילות כדי שאתם - תוכלו לטקבק בשקט... בטוח שלא עשה ככה סתם. או שהיה נראה לו שעומדת להיות הקצנה אם לא תהיה נחישות, או שהותקף ממש. חבל שמתוך ארוע שלם מוציאים את השתי דקות האלו. אם מישהו היה שם נשמח שישתף במה היה קודם. ארוע של מעל שעתיים... כדי להיות סאל יש מאחוריו לפחות 13 שנה של שירות קרבי. אז... קצת כבוד! די לירידות המגעילות האלו.
24
מאמר מביש! ממתי מוסר זה רק כלפי יהודים?!
אוריאל | 16-04-2012 0:19
25
יש פשוט למנוע בכל האמצעים כל סוג של מחאה. דיכוי מוחלט.
או במילים אחרות | 16-04-2012 0:31
מה, רק בסוריה מותר שהצבא יתקוף את מתנגדי השלטון? בתורכיה ועיראק משתמשים בנשק להשמדה המונית נגד הכורדים, אז למה לא אנחנו? פשעים נגד האנושות זה בכלל טוב. גם לנו מותר פשוט לפצפץ גולגולות ולהקים מחנות ריכוז והשמדה. תפקידו של צבא הוא להרוג והרבה, אז מה אתם מתפלאים? יאללה, להשמיד. זה הכי מוסרי ויהודי שיש.
26
להיות ימני ולהתנהג בצורה חסרת רסן - זה לא אותו דבר
שמוליק | 16-04-2012 1:26
אני באמת מתפלל שהקלטת מחסירה מאיתנו מידע כלשהו ויש הצדקה לפעולה שהוא עשה. אבל - על פני הדברים נראה שהקצין השתמש בכוח חסר פרופורציות (חברים - רובה ממתכת בפנים זה לא עניין של מה בכך) כנגד אדם שעמד מולו, ייתכן וקילקל, ייתכן ואיים, אבל אין זה הצדקה להתנהגות כזאת. זה שאני "ימני" לא אומר שאני אמור להצדיק כל התנהגות של כל בן אדם כנגד מפגינים של הצד האחר. שלא לדבר על כך שמה שמתקבל עכשיו כנורמה בצבא, יופעל אחר כך כנגד מפגינים של הימין.
27
תגובה
ירון | 16-04-2012 1:52
אני מציע לכולם להירגע ולקרוא את המניפסט שכותב אריה בחלק השני של המאמר. "הציונות הדתית מתגייסת לצבא כחלק ממצוות כיבוש הארץ" קשוחה עם האויב (כל מי שאינו יהודי, אני בטוח שהקצין בדק את עורלתו של המפגין לפני שהיכה בו) ורודפת שלום עם יהודים (אפילו עם מי שיקרא לביטול הדת?). הדברים ברורים כשמש - ע"פ הגאון שליט"א אריה יואלי יהדות שווה גזענות. אוהד, אני מקווה שבקרוב נחייה במדינה מתוקנת, בה יורים בראש לכל מפגין חמוש באופניים או בגלידה...
28
כל פרק באח הגדול עדיף על הזוהמה של העגלה המלאה שלכם
עופר | 16-04-2012 1:55
29
תזכורת: מגלגלין חובה על ידי חייב
זלמן | 16-04-2012 2:31
סא"ל שלום אייזנר. מתנהג כך גם לימין בפינויים גלגלו משמים שיצולם המקרה עם שמאלנים. בשביל שיקבל עונש על המקרים שלא היה ניתן לצלם. יהי שם השם מבורך. תזכורת: שלום אייזנר במסע אופניים בבקעה-לפני שנה http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3934030,00.html
30
בושה למדינת ישראל ולצבא
שי | 16-04-2012 3:14
חייל אמיץ מנסה להגן על מדינת ישראל מפני קבוצה של מפגינים שניסו לקיים מסע אופניים קטלני ומסוכן על כביש הבקעה. הוא התמודד בגבורה מול אלימות מילולית ומול אי נעימות תקשורתית, אך עם יצרו לא הצליח להתמודד. שהרי - אם אפשר לחבוט בפרצופו של מי שמעצבן אותנו, למה לא? הרי אין חוק ביהודה ושומרון - רק החוק הצבאי - החייל תמיד צודק. מחר גם אני אחבוט בפרצופו של מי שלא יבוא לי טוב. אולי בכביש. אולי בתור למכולת. החיילים הם הרי מופת לכולנו.
31
במה אתם גאים בדיוק ? הייתם רוצים שבנכם ישרתת תחתיו?
אורי | 16-04-2012 3:32
אני מזכיר לכם, אלימות היא לא סטטית, היא לא נשארת במקום, האיש הזה, הפגין היום חוסר שליטה מביש, פשוט מביש, היום הוא הכה במחסנית מפגין שמאל, מחר הוא יכה את הבן שלך שמשרת תחתיו
32
זו לא בושה ולא חרפה
EYTAN | 16-04-2012 3:43
זו לא בושה ולא חרפה אלה הם פני הצבא הישראלי מיום קומו. זה צבא מתנשה שבו הכל מותר. דברים חמורים מזה ראיתי עוד במלחמת "שלום הגליל" כל חלאה במדים חושב שהוא סגנו של האלוהים. צבא כזה הוא מסמני ההסתעבות של כל חונתה בכל מדינת בננות. היום זה שמאל מחר ימין. מי ששותק היום ינשק את מגפי הקלגסים מחר. פעילי שמאלימין מוזמנים לשיחות עם פקידוני השתזי הישראלי כדבר של מה בכך. נאמרת הגדה על הדמוקרטיה היחידה במזרח התיכון, זו לא דמוקרתיה כאשר צבא מושחת נוטל תפקידי שיטור כנגד אזרחים, ערבים, ישראלים, מתנחלים, שמלנים. הציונות פשטה את רגלה תחת מגפיו של סגן אלוף, שני נשיאי מדינה אחד גנב השני אנס, ראש ממשלה מודח, ראש ממשלה שלא נשפט מאחר ונרדם. שרים בכלא, רי אלופים משקרים אלופים גונבים אדמות. אז על מה הזעקה? סגן אלוף שמן ומוסכל הכה אזרח, לא נורא יהיה יותר גרוע מחר.
33
הבאנו שלום עליכם
| 16-04-2012 5:11
היום הם בבקעה מחר הם במרמרה. כל הכבוד לצה״ל! איש שלום אמיתי יודע להבחין בין מתקיף במסווה שמתכסה במסכות שחץ ורהב ובין קרבן מושמץ אלפיים שנה השב למולדתו בצער ויסורים מול כל ים השקר המכסה את העולם
34
מי שנכווה ברותחין נזהר בפושרין
רויטל | 16-04-2012 6:23
אותו פעיל למען המוסלמים, אולי יחשוב פעמיים בפעם הבאה. העולם צבוע , יש לנו מספיק שכנים שהורגי, אונסים, רוצחים בדם קר ולאור יום נשים, ילדים, זקנים וכל מי שנקרא בדרכם, על מנת להשיג כח, השפעה וכסף, מה שקרה היום זו בדיחה.
35
21 אם זו היהדות שלך, אתה בבעיה חמורה, אל תטיף לנו מוסר
שאנן | 16-04-2012 6:57
מבין השורות עולה ממך שלהיות יהודי שומר תורה ומצוות זה יותר נעלה מאשר להיות חילוני, משמעות העניין שאתה היום מודה שלהיות חילוני זה נמוך ערך מאשר להיות דתי. אנחנו לא צריכים את האישור שלך ולא צריכים את האמפתיה שלך לנושא הזה. גם ככה אתה מתייחס לדת בתור פלוקלור במקרה הטוב.
36
חינוך לשנאה
משה חיים | 16-04-2012 7:41
זו התוצאה של החינוך שלנו לשנוא את השונה. מי שלא ימני מתנחל או תומך בימין ובהתנחלות הוא כופר שונא ישראל, גם (אולי במיוחד) אם הוא יהודי כשר ושומר מצוות. הפכתם את האיאולוגיה הפוליטית לדבר ה'. מי שחולק על דרככם הוא כופר בעיקר וחייב מכה בראש עם רובה. יבוא היום והוא קרוב כנראה מאוד שבו הרובה ירה על מי שלא הולך בתלם ומעז למחות על מה שלא נראה לו פוליטית. אחי הימניים אנא עצרו. אנא עשו חושבים. כל מיני עוולות יכולות איכשהו להתכפר, על שפיכות דמים נשלם כולנו כל עם ישראל.
37
אולי אתה צודק אבל צריך להימנע מלהגיב עדיין
חגי | 16-04-2012 9:28
בס"ד קודם כל אתחיל בזה שהתנהגות הס"מחט נראית חמורה מאוד. אם האירוע לא היה ערוך, כמו שנראה בבירור בסרטון, הייתי יותר מזדעזע. כל אירוע, אם תבודד את מה שקדם לו ואת מה שקרה אחריו, יכול להיראות אכזרי מעין כמוהו. למשל אדם שחותך איש בסכין בזמן שהשני ישן -נראה מזעזע נכון? טעות , ואם תדע שמדובר בצינתור, התברר הפוך, נראה נורמלי. זו הבעיה של התקשורת ,שהיא מבודדת אירועים ויוצרת פרספקטיבה צרה של האירוע כפי רצון עורך הכתבה, שניתן לראות שלא היה מאוהדי הצבא. לעומת זאת, אתה מדמיין כמה אירועים לא הגיעו לתקשורת, ודאי שיש כמה פעמים כאלה, אבל הם כל כך שוליים. כמה הפגנות מתקיימות כל שישי נגד חיילי צה"ל ואזרחיו וכמה פעמים נפגעים אנשים מעט מזעיר. כל חיכוך אלים בין אוכלוסיה אזרחית מתלהמת לכוח שיטור יכול להיגמר הרבה יותר גרוע עם יש מצית שיצית את האש. נכון הוא שגה ואת זה יבררו בתחקיר מקיף האמונים על הדבר ואני יחכה לשמוע את תוצאות התחקיר ולא יקפוץ בראש כמו... ולמרות כל זאת זה לא נראה טוב אבל לפעמים הכשלונות שלנו מראים על היתרונות שלנו- כי אין ספק שבצה"ל לא נראה ירי חי על מפגינים, ולא נראה אונס של נשים כמו שהתפרסם במחקר לפני שנים מעטותן. גם לא נראה את הפצצה של קהל אזרחי או מחבלים מסתתרים מאחורי ילדים. אין ספק שמדד המוסריות אנחנו במצב טוב גם אם פה נעשתה שגיאה שעוד לא הובררה אמיתותה. ובעיקר כלל יהיה בידיך מה שמתפרסם הוא השונה והמעוות שמעיד על הכלל שהוא שונה ולא כזה שבוע טוב חגי
38
אם סרוגים=חילול ה' - אני מוריד ת'כיפה!
ה' ישמור מגזענות | 16-04-2012 9:50
אריה, אוי מה היה לנו! שלום מעד ועכשיו גם אתה. אבל אצלו, יש לקוות, זה קרה בעידנא דריתחא, ואילו אצלך - במאמר מנומק שכולו עיוות. מדבריך עולה שהקטגוריה העליונה להכרעה מוסרית היא יהודי/לא יהודי. ומה עם צלם אלוהים? וכי מותר להכות כך אדם, ואפילו אויב, בשעה שאינו מהווה סיכון מיידי ורק לשם הרתעה? הרב כתב באורות שאלפיים שנה לא רצינו מדינה כי אי אפשר היה לקיימה לא אלימות ושחיתות, ורק עתה הגיעה העת להקמתה של מדינה ראויה. אבל למקרא דבריך נראה שהרב קוק עצמו היה מעדיף לחזור לגלות! אריה, תתייעץ עם תלמידי חכמים אמיתיים וחזור בך. אין חטא חמור מחילול ה', אבל שערי תשובה לא ננעלו.
39
"אסור להרגיז את הגויים" ?? מילא אם האנרכיסט היה מתנפל..
| 16-04-2012 10:15
עליו, אבל הוא עמד לידו. איך אפשר להצדיק את הקצין? ולא משנה מהן הדיעות הפוליטיות - הקצין היכה ללא סיבה מוצדקת איש שעמד לידו. וזו לא התנהגות ראויה. היו שם רבים שהתנפלו, והיו שם מכות רבות משני הצדדים, מוצדקות אולי כיאה למעמד הלא נעים הזה - אך מכה זו היתה פשוט מיותרת.
40
אתר סרוגים - ביישתם אותי ואת כל המגזר שאתם מייצגים
רחלי | 16-04-2012 10:22
41
אני מכיר את משפחת יואלי שנים, מכיר את ניסן יואלי
מכיר אותו | 16-04-2012 10:36
מכיר את כל הילדים, אני יודע איזה חינוך הם קיבלו. מגיל צעיר הם היו בקטע של דווקא, בקטע של לעצבן. סתם באותו הקשר שאריה יואלי כותב שבטוח העבריין במדים קיבל חינוך טוב, אני בטוח שאריה קיבל חינוך של לעצבן והוא מנסה להמשיך ולעשות את זה
42
כל הכבוד על אמירת האמת, דברים חשובים ונכונים.
תודה | 16-04-2012 11:25
43
כל הכבוד למגיבים השפויים.
| 16-04-2012 11:36
כל הכבוד למגיבים כמו מס 37, 38 ו-41. כן ירבו כמותכם. החזרתם לי קצת אמונה שנשארו נאורים בציבור הדתי, שסרוגים לא שווה פאשיסטים. משימתכם קשה שבעתיים, אתם צריכים לעודד את השפיות מבית, בעת הזו שבה רפי השכל מאבדים את ראשם וסוחפים את דומיהם איתם.
44
ישר כח
נועם | 16-04-2012 11:39
דברים כדורבנות!!!
45
התגלה האויב האמיתי!!
חנה | 16-04-2012 11:48
הזדיהתי לחלוטין עם דבריו של אריה יואלי. כמי שרואה בכל יום שישי מביתי הפגנה של ערבים ואנשי שמאל ליד הישוב בו אני גרה- אני מזדעזעת מהרפיסות ואוזלת ידו של צה"ל. לערבים מותר להתפרע, מותר להשליך אבנים באופן מחריד ואנרכיסטי, ואילו נציגי ה"צבא החזק ביותר במזרח התיכון"- עומדים כמעט ללא תגובה, באופן שלמסתכל מהצד האבסורד זועק לשמים. הסיבה לזה היא שאף אחד מהחיילים לא רוצה שיקרה לו מה שקרה לשלום אייזנר השבוע. כנראה שלום אייזנר, למי שעוד לא הבין, הוא הוא האויב האמיתי של המדינה שלנו. תשאלו איך אני יודעת- אפשר להבין את זה מכמות הגינויים שהוא זכה לקבל. מדינה שלימה גינתה אותו והוקיעה את מעשהו. לא שמעתי שקראו להדיח ולטפל בחומרה באנשי השמאל שרצו ורוצים להשמיד את מדינת ישראל, הם כנראה לא פוגעים במדינת ישראל כמו שלום, שהתגייס לצבא, נתן ממיטב שנותיו למען ביטחון המדינה והגיע לדרגה גבוהה. הגיע הזמן לצעוק שהמלך הוא עירום, במדינה שלנו אנחנו אמורים לעודד את מי שמגן עליה ורוצה בטובתה, ולא (למרבה הפלא) לסייע לאלה שרוצים שלא נהיה כאן. די לאטימות.
46
מר יואלי, רק רציתי לאחל לך
ש | 16-04-2012 11:53
יום שואה שמח ומבדח! הפכת את הדבר היקר ביותר של עמינו, הקשר שלנו האחד לשני, הדאגה ההדדית, את מה שהחזיק אותנו כעם באלפיים שנות גלות לבדיחה גזענית ונוראה! אייזנר, קצין מוערך ומנוסה, עשה טעות נוראית, טובים ממנו איבדו הכל בעבור טעויות קטנות מאלה... זה נורא, זה מצער, אבל על טעויות משלמים. זאת המשמעות של צבא איכותי, מצויין, ללא פשרות. אתה אולי מוכן להפקיר את ביטחון המדינה לידיהם של חמומי מוח אלימים (ואני לא טוענת שאייזנר הוא כזה, אני פשוט חושבת שתרבות שבה לא מגיבים בחומרה על אלימות מטפחת קצינים אלימים), אני רוצה צבא להתגאות בו... באמת להתגאות!
47
הידרדרות מוסרית איומה
נועם | 16-04-2012 12:29
יום יבוא והרובה שהרביץ לפעיל הזה בראש יירה על יהודים שלא מחזיקים באותם הדעות הימניות והחשוכות. המאמר שלך גזעני, מלא בשגיאות מוסריות קשות, אני בטוח שהרב קוק המנוח היה מאוד כועס עליך לו היה יודע מה אתה, ועוד רבים כמותך, חושבים ועושים
48
גועל נפש אם אתם גאים באלימות ללא התגרות!
יוסי | 16-04-2012 12:30
אני לא שמאלני - אבל לתת למישהו נשק בפנים בגלל עצבים?! מה יגידו על אריק קרפ, גם בו פגעו ללא התגרות מצדו. תכלס, ואם האף של האזרח הזר היה נדחף לו לגולגולת וגורם לו לשטף דם במוח ולמוות - מה אז? גם אז הייתם גאים בו?? אלימות גוררת אלימות. ויפה אם לא היה משתמש באלימות בכלל. יש מים, זרנוקי מים, כדורי גומי... יש אלף שיטות. זה פשוט לא נראה טוב במצלמות העולם.
49
האויב אינו חמוש וחפץ בשלום. הזהרו לנפשותיכם!
אזרח מודאג מאד | 16-04-2012 12:31
מדאיג יותר ממעשיו של אייזנר היא התמיכה הנלהבת ודברי ההסתה הפרועים של ה"עיתון" שלכם. אני שמח לפחות שלא התביישתם לפרסם את דעתם הכנה. יצא המרצע מן השק.
50
כבוד? בושה!
שרון דולב | 16-04-2012 12:48
כבוד לציונות הדתית? על מה? על אלימות המזוין מול המפגין? על אלימות חובשי הכיפות מול מפגיני שלום? על רצח ראש ממשלה? על שימוש בדת לצרכים אישיים של שנאה, גזלה, רצח... אתם בושה לחובשי הכיפות, בושה לדת ובושה למין האנושי. והאלוהים שלכם, זה שאתם המצאתם, הוא שלכם בלבד. זה האמיתי, בוודאי לא יכול אפילו להביט בכם, בלי לחוש צער רב על המוצר הפגום שמעז להשתמש בשמו
51
צבועים!!!!!
אריאל | 16-04-2012 12:57
למה אתם שופטים אדם לפני שאתם יודעים מה הוא עשה? שתדעו, שאל"מ אייזנר לא הכה את האנרכיסט עד שהלה הכה בו בחזקה ושבר את אצבעו ואת מפרק היד? האם אדם כזה הוא נמושה? פחדן? מבזה את מדי צה"ל? אדם שמעד להגן על עצמו מפני פורעי חוק שהודו בריש גלי ובלי לנסות לטייח כי הם לא מכירים בסמכות של הצבא והחלו להתעמת עם חיילי צה"ל- האם הם המסכנים? ועוד נקודה חשובה. אם רוממות הצדק והפציפיזם בגרונכם, היכן הייתם בשנת 2006 באירועי עמונה, בה שוטרים היכו בצורה הרבה יותר חמורה נערים ואנשים שבניגוד למקרהזה לא תקפו אותם קודם לכן, וגרמו להם לפציעות חמורות (ואפילו נער שנפצע אנוש) בניגוד לאנרכיסט שתקף והתפרע ולכן הוכה קלות ויצא בלי פגיעה אמיתית? איפה האמת? צבועים!!!!
52
חנה, ההזדהות שלך עם הכתבה היא היא הבעיה החמורה
אלי | 16-04-2012 13:02
לא ייאמן איך ימין ושמאל מנפחים את התקרית הזאת. אם עד היום התקשורת השמאלנית היתה מדווחת בעקביות על כל פרובוקציה ומסלפת הכל, הפעם אנחנו עדים להתנשאות של גורמים דתיים מימין. נמאס מהצביעות שלכם. אגב, עצוב שאין לך יכולת להבדיל בין פעילים זרים לבין ערבים. כנראה שאנחנו לא מאותו עם.
53
כל הכבוד
מאיר | 16-04-2012 13:33
שילכו לעזאזאל כל יפי הנפש. האיש ביצע תפקידו כראוי. יפה הנפש הזה מדנמרק לא ימות מהלטיפה הקלה שקיבל. אבל את הלקח הוא ילמד. לפחות הוא יחפש קייטנות אחרות, אולי בדמשק או בבירות.
54
בושה וחרפה
רופא מודאג | 16-04-2012 14:21
מחלל שם שמיים ברבים. והתגובות והכתבה חמורות עוד מהמעשה עצמו.
55
לאריאל ב- 51
שני | 16-04-2012 14:48
אתה הרי אומר דבר והיפוכו!! קודם כל, מסרט הוידאו שצולם רואים את אייזנר מתהלך בלי שום איום ואז, רק כדי להרחיק את המפגין מדרכו ולא כדי להגן על עצמו הוא הכה אותו (יכול להיות שהיתה שם אלימות קודם, אבל "הגנה עצמית" זה ממש לא). ברור לי שהמפגין עמד שם בשביל הפרובוקציה, אבל מקצין הייתי מצפה לקצת יותר מקצועיות, שיתעלה מעל הפרובוקציות!! ולגבי הצביעות - זה בדיוק העניין!! אנחנו גם היינו שם ב- 2006 וזעמנו כשקצינים ושוטרים הכו מפגינים לא אלימים, בדיוק כמו שאנחנו זועמים היום. מה אתה לא מבין?? זה בדיוק ההגנה שאתה נותן לאייזנר שנהג באלימות, שהביאה לתרבות מערכתית שמגבה אלימות כלפי מפגינים. אם אתה באמת כועס על מה שקרה ב- 2006, אתה צריך להיות ראשון המגנים של מה שקרה אתמול. אם אתה חושב שאלימות עובדת טוב רק לכיוון שנוח לך, אתה טועה, ואתה הצבוע כאן!
56
סוף כל סוף קצין שפועל בהגיון בתוך כל השיגעון המתחולל
ישר כח גדול לאייזנר! | 16-04-2012 14:59
57
מזועזע. אבל מה בדיוק קרה
שולי | 16-04-2012 15:31
לפני שירצחו את הסמח"ט המסכן. רוצה לשאול שאל פשוטה מה קרה לדני המסכן שהופל ארצה? אוי אוי אוי, ממש נפל מ"עוצמת" המכה!!.
58
יוני
בושה!! בושה!! בושה!! | 16-04-2012 15:39
אהה..נתגלה הפרצוף האמיתי של אתר סרוגים!
59
מזמן לא קראתי גבב כזה של שטויות. נוהג ברוך ליהודים וביד
הילה | 16-04-2012 15:44
חזקה וזרוע נטויה לגויים? מה זה? אם הייתם שומעים על חייל גרמני שנוהג ברוך לעם הגרמני וביד חזקה עם היהודים הייתה צועקים נאצי. מפגינים שמאלנים אנרכיסטים אינם האויב. תתחילו מההגדרה , מי הוא אויב. לפזר הפגנה תוך כדי הדיפת מפגינים לא חמושים עם נשק אישי לפנים, זה לא פיזור הפגנה, זו תקיפת אזרחים. ראינו את הרוך של אייזנר בעוד סרטון מלפני כמה חודשים בהפגנה בה הוא היה על אזרחי וצרח על שוטר צבאי בבואו להגן על מתנחל. היה רך כמו מרשמלו. נציגי הציונות הדתית, אם זו הציונות הדתית שלכם, חסלו אותם ומהר, כי לא רק אייזנר אלא אתם כולכם, שרואים באייזנר מייצג שלכם, ואדם הראוי לצל"ש עושים נזק למדינה עליה אתם נלחמים להגן, לעם היושב במדינה הזו, ולאנושות בכלל. סא"ל אייזנר הוא אדם אלים, תוקפני ומשתשמש בכוח כשאין לו צורך. המפגין שעמד אתמול הביע מחאה חוקית לחלוטין, לא נקט באלימות, לא תקף. אייזנר, על דעותיו היה צריך למצוא דרך לא לעמוד במקום הזה מאחר וברור מאליו שאין ביכולותו לשמור על אוביקטיביות וזו היתה התוצאה. אתם חושבים שבמדינה מתוקנת הוא היה ראוי לצל"ש. אני חושבת שבמדינה מתוקנת הוא היה צריך כבר היום לפשוט את המדים ולעלות למשפט, ואף להיקנס על התנהגות. הכוח משכר, ואייזנר איבד את זה לגמרי.
60
צהל ומכות שמקבלים מקצינים !!!
אלכס | 16-04-2012 15:45
קצין בצהל זה לא משחק ילדים .ומי שחושב שיוכול לבוא ולתת פקודות לאיש צבא... אחד כזה צריך לקבל מכות עד שלא יבין שהוא רק מפריע ומפר סדר . ומי שרוצה לנסות שיבוא וינסה את הקצינים של צהל . תתחילו לתת כבוד לאנשי צהל לחיילים ולקצינים ולא תקבלו מכות !!! ותבינו אנחנו בישראל ולא בשום ארץ אחרת !!! תפסיקו לתת דוגמאות של כל מיני מדינות . . . ששם היו כבר אורגים את כל החבורת אופניים הזאת לפני שהם היו בכלל מתקרבים למקום !!!!
61
לא מסכים עם פרשנות המאמר- חייל שלא יורה, לכלא
אלי | 16-04-2012 15:58
שימוש לא ראוי בנשק, זה לא מטאטא, היה צריך לירות בו. דרך אגב, יש איזו שניה בין הרמת הרובה למכה, זה נראה כמו עריכה מכוונת.
62
יש כאן חוסר הבנה של תפקוד צבאי
גיל | 16-04-2012 16:11
צבא מודרני לא מגיב במקסימום כוח, אלא בכמות הכוח הנדרשת בהתאם לאיום. הקצין הזה הפגין חוסר שליטה עצמית מדאיג מאוד. אם ככה הוא מגיב אל מול פרובוקציה של מפגינים מה היה קורה תחת אש ? האם היה שולח את חייליו אל המוות בהתקפה ישירה במקום להפעיל את הראש ולחשוב על התגובה הנבונה ביותר לפגיעה מיטבית ביריב תוך שמירת כוחו ?
63
הוא ביזה את התפקיד שלו את הדרגות ואת צה"ל
לוחם לשעבר | 16-04-2012 16:16
אסור להשאירו על מדים שיוציא את האגרסיות שלו במקום אחר.
64
אוי ואבוי
חאס | 16-04-2012 16:17
כל מי שבעד הסרטון הזה וחושב שהאנרכיסטים מסכנים הוא טיפש. פשוט טיפש! הוא לא יכול לראות שהוא עבר עריכה או משו כזה??
65
כל הכבוד סרוגים. מאמר מערכת מעולה
ירושלמי | 16-04-2012 16:44
66
אלוף משנה
hirsch | 16-04-2012 16:45
חבל שלא הרביץ לדתי היה עולה בדרגה
67
אני מחזק את יד הסמל
סלומי | 16-04-2012 16:57
ועל זה נאמר יש קונה עולמו בשעה אחת.. הם נכנסים בדווקא כמו אותה אשה שרואים בסירטון בדווקא לקבל מכות.. אז תפאדל ... הסירטון לא היה צריך לצאת.. אבל רק ככה הם יחשבו פעמיים לנסות לארגן דברים כאלה..
68
מחזיק לכם את האצבעות!! אומרים את האמת גם אם לא נעים!!
יעקב | 16-04-2012 17:33
לכל אנשי וארגוני השמאל! אם לא בא לכם ממדיניות של אומה ושל מדינה, תתעופפו!!! אל תבקשו כבישים הגנה ומתת ממדינה שאתם תוקעים לה מקלות בגלגלים, אילו הייתם עמנו בשעת הקמת המדינה, היינו עדיין עם הבריטים והאנגלים וכל החלאות האלו. אם מתאים לכם לדור עם הערבים הגזלנים, עופו לכל הפלסטינים וגורו איתם. חתיכת מתבוללים, מוחקי מסורת!!! אנו קבלנו מכות במשך אלפי שנים מבני דודים אלו שנואי נפשינו, אלו גזלו מעמנו את הארץ, יושבים במקום הקדוש והיקר לנו, רודפים אותנו, ואיתם אנו נעשה שלום??? מוגי לב אלו המבקשים את שלומם!!! אנו נרדוף אותם ונחזיר להם מלחמה שערה עד כלותם. אסור לסא"ל שלום אייזנר לחזור בו ולהתחרט על מעשהו. זו תהיה חנופה והתיפיפות שלא במקומה!!! הבא להרגך - השכם להרגו!!! אלו שבאים להרוס לנו את המדינה שהאל נתנה בידינו בניסים ונפלאות, ואלו שקוראים תיגר על מתנה זו שהבורא נתן בידינו, ומעונינים להחזיק בידיהם של מתועבים אלו, מגיע להם מכות - עוד לפני שהם דברו. עצם זה שבא אדם עם האופניים שלו על מנת לצחוק בפני המדינה ולהחליש אותה - היא המניע הגדול להכות בו עד שיחזור בו. סא"ל שלום אייזנר!!! אל תחזור בך!!! אנו גאים במעשיך!!! עשית מעשה נאצל, אל תתחרט! שלא תהיה תוהה על הראשונות ותפסיד את שכרך!!!
69
לנשיא המדינה:
אחד שחטף מכות בעמונה | 16-04-2012 17:46
למה כבודו לא הזדעזע עד עמקי נשמתו כאשר השוטרים רוצצו באלות את הנוער שהפגין בעמונה?הם בסה"כ ישבו על הרצפה שלובי ידיים...וכאש שמאלן אנרכיסט דני שבא במטרה אחת ויחידה והיא להחליש את עמ"י היושב בא"י-למה עכשיו כבוד נשיא המדינה אתה כל כך מזועזע?!
70
מוסר כוונות ומוסר אחריות
גל | 16-04-2012 18:33
אותו כתב מטעם טוען, כי "במדינה מוסרית היו מעניקים לסא"ל אייזנר צל"ש". ובכן, חלק מן המוסר של מדינתנו הוא היכולת להבחין במידתיות של התגובה. מי שלא מבין את המושג מידתיות כנראה לא בקיא מספיק בשביל לפתוח את הפה שלו. לאותו קצין חמום מוח מפתיע שלא נערך שימוע או הדחה. אנו חיים במציאות מורכבת וכך צריך להיות אופן הפעולה שלנו- מורכב, מחושב, ערוך מבעוד מועד לכל סיטואציה שלא תקרה. כאשר קצין בכיר שולף את קת הרובה וחובט בה לעיני מצלמות (וכן יש לזה חשיבות בין אם נרצה ובין אם לאו) בפרצופו של מפגין מחו"ל (וכן גם לזה יש חשיבות) הוא פועל בדיוק להיפך. אינני מכיר את סא"ל אייזנר ואת תרומתו ופועלו למען מדינת ישראל (סביר להניח שקצין כה בכיר תרם רבות מזמנו ומרצו למען תקומת העם), אבל מעשה שכזה נחרט בתודעה של מליונים ברחבי העולם, שיש להם השפעה רבה עלינו. מי שחושב שאנחנו יכולים על כל העולם ואלוקים איתנו, צריך להתעורר כי חזינו בהתמוטטות הבית לא פעם אחת... המעשה המוסרי הוא להרחיק את המפגינים ולפזר את ההפגנה הלא חוקית מן הצומת ולאפשר מעבר חופשי ובטוח. עד כאן אני מסכים. השאלה היא הדרך, בטח כשיש מצלמות שבוחנות כל מעשה ומעשה, בטח כאשר המפגינים הם אירופאים שמחפשים להתגרות בצבא ולהעלות את ההפגנה לתודעה ציבורית רחבה יותר. בני אייזנר שיחק לידי המפגינים וחבל.
71
מתי תבינו שמאלנים מתרוממים , שהרוצחים שאתם כל כך מגיני
יוסי | 16-04-2012 18:55
מתי תבינו שמאלנים מתרוממים, שהרוצחים שונאי ישראל שאתם מגינים עליהם יחסלו גם אתכם?
72
אנחנו איתך!!
תלמידה | 16-04-2012 18:59
כל הכבוד לך.. זה הארץ שלנו ואנחנו צריכים לשמור עליה
73
פנאטים פסיכים..
ברק, חילוני מתקדם | 16-04-2012 19:52
יש לי יותר קשר לכל חילוני סורי, מצרי, לבנוני, איראני, ולשמאלנים המפגינים האלה מלכל פנאט פרימיטיבי דתי יהודי שכותב כאן בשבחי הקריזיונר בסרטון - מקווה שכל אחד מכם יקבל קט כזו בראש ויבין שגם במחאה צריך דינמיקה מתורבתת כי אחרת יש הצדקה לקבל את מה שאנחנו נותנים (עין תחת עין אתם קוראים לזה?) מה לעזאזל אנחנו עושים ביחד באותה מדינה?? אין לי את הערכים שלכם אין לי רצון לקבל אותם ואין לי כוח אליכם באופן כללי - אתם מעכבים את התפתחות המדינה והעולם מבחינתי וחיים בפיקציה שטופת מוח.. מקווה שיגיע היום ולא תהיו חלק ממדינת ישראל - לי אישית אין כוח אליכם... קחו את ירושלים, ואת השטחים ואת כל החרא הזה שכבר אלפי שנים נהרגים בשבילו כ"כ הרבה אנשים - תחנקו עם כל זה.. שבו לכם בבית המקדש ותאהבו את עצמכם - אתם היחידים גם ככה שאוהבים אתכם.. ועוד משהו.. אין אלוהים - אי אפשר להוכיח את זה, אבל מכל שאר האפשרויות, שלכם עד היום הוכחה כהכי פחות סבירה שתיתכן.. תהנו מהסרטון יא חבורת פסיכים.
74
די להיתגרות
יוסיף | 16-04-2012 20:11
אנו ראיינו את היפה נפש יורק בפנו
75
ככל שתגזימו כשאתם על הסוס תחטפו חזק יותר כשתהיו בירידה
דודי | 16-04-2012 21:30
מי שמשניא את תרבות ישראל על כל אדם חושב זה מי שכתב את הפוסט הזה. וזה בטח מה שרצית - להרחיק ממך כל "שמאלני", כל אדם חושב.... מה תעשה אם ישארו אנשים חושבים במחנה שלך? תצטרך לחשוב בעצמך? אוי אוי כבר כואב בראש...
76
האם זהו הפרצוף של הציונות הדתית היום?
חילוני שמאלני מת"א | 16-04-2012 21:43
גזענית? מושחתת? אלימה? מטורפת מפאניקה לנוכח כל גילוי של דיעות אחרות? שאינן מסכימות עמה? אני משוכנע שלא. זה הפרצוף שלך מר יואלי. יש הרבה מאוד חובשי כיפה סרוגה שבלי קשר לדיעות הפוליטיות שלהם לא חולקים את תאוות האלימות והרוע שאתה מפגין. אתה הוא הפרצוף המכוער של חובשי הכיפות הסרוגות, ואתה ושכמותך הם מיעוט מבוטל.
77
שלום הצדיק, ירבו כמותך בישראל!
אלי | 16-04-2012 21:54
עוד 30 שלומים ואנחנו מסודרים נגד כל החלאות...
78
פשש! מלים כדורבנות!
גילוי-דעת בכיכר השבת | 16-04-2012 22:44
מסכים עם כל מילה! (והוחכמתי ג"כ.)
79
ל49
גילוי-דעת בכיכר השבת | 16-04-2012 23:04
האנשים האלה באים בהצהרה שלפרק את מדינת ישראל,באים ומצהירים "די לכיבוש" באים ומצהירים הפלשטינים ישלטו פה באים ומצהירים נשמיד את צה"ל והחיילים. הם באים עם אופניים כאילו זו קייטנה באים עם דגלי אש"ף ומעוררים פרובוקציות. כך גם במרמרה -אותו דבר .וגם להם היה כלי נשק כמו שנחשף בתמונה. המפקד אומר להתרחק הוא בא ועומד מולו .אמרו ששברו לו(לאיזמן) את האצבעות אז לא נחשף עדיין מה קרה שם לפני..אבל בכל אופן לפזר ע"י מכה למחבל (גם אם הוא בלודיני) זה בסדר גמור.כמו שעשו בגוש קטיף.ועושים ורוצים לעשות. אם אתה מודאג תדאג שהראש ממשלה שלך הוא פחדן עלוב והרמטכ"ל שלך הוא ילד כאפות של האו"ם וארה"ב.
80
כל הכבוד לשלום וכל הכבוד לעורך האתר
מנחם | 16-04-2012 23:04
ברוך השם שנשאר מעט גאון יעקב
81
שיתבייש לו
שמאלני | 16-04-2012 23:55
ההוא שנגד מה שהחייל עשה. כל הכבוד לו איזה אומץ- מגיע לו להדליק משואה...
82
כל הכבוד לקצין !
מלמד ידי למלחמה | 17-04-2012 1:26
כל קצין צריך לקחת יוזמה ולהגדיל ראש ולהפסיק לפחד מה יגידו ומה יראו.שצריכים לבצע משהו ולהפעיל כח ,אז אין שום סיבה שאיזה אנרכיסט שונא ישראל יתנגד לכוחות משטרה וישים קצוץ על החוק! במיוחד שהוא פולש שתומך בטרור.אז לכל הקצינים היקרים בצהל,תעשו את העבודה שלכם איך שצריך לעשות ואם צריכים להדביק קתות אז אל תתנו לאיזה פעיל "שלום" להרוס את הבטחון של כולם. צריכים להתפלל שיהיה טוב.בהצלחה לכולם!
83
ישר כח גדול - ירבו כמותך
טלקו | 17-04-2012 1:45
זה מה שצריך לעשות לכלבים האלה ... רק ככה הם מבינים... שילכו לעזה. נמאס מהשמאלנים האלה כבר...
84
שלום הצדיק החזיר לצהל את כח ההרתעה!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
שושו | 17-04-2012 3:00
השם איתך גיבור החיל ירבו כמותך בישראל ובצהל כך מטפלים באוייב עויין שונא ישראל חזק ואמץ!!!!!!!!!!!!!!!!!
85
לא יודע מה איתכם אבל
איליה | 17-04-2012 8:12
כמו תמיד, ניתן לראות את השורשים האמיתיים של היהדות בפסקה : כבנו של הרב בני אייזנר ז"ל, אחד מתלמידי הרב צבי יהודה קוק זצ"ל, אנו בטוחים כי הוא ספג את תורת הרב קוק, עם העדינות והרוך שבה, כשמדובר על יהודים, ואת העוצמה והקשיחות כלפי אויבי ישראל. זוהי בדיוק הציונות הדתית – נלחמת באויב בכל הכח, ורודפת שלום כלפי היהודים בכל דרך אפשרית. בושה,פרימיטיביות,ובורות בריש גלי. למה לא חזרתי בשאלה לפניי זה...אני מתבייש.
86
טור עלוב ומביש
דתל"ש | 17-04-2012 11:00
87
אני רוצה לסכם כמה תגובות
אלדד | 17-04-2012 11:08
מי שלא קרא את הכתבה עד הסוף כנראה לא מבין, התגובה הגיעה לאחר ים של אזהרות ועלבונות מצד המפגינים. היום אתה נאסר רק על מילה לא טובה לשוטר "לא מדברים איתך" הבנאדם חטף לאחר שהוא לא שמע להוראות לעזוב את המקום, ואכן, ארץ ישראל היא לא קייטנה למשועממים ומדינת ישראל חייבת להראות את כוח ההרתעה שלה ולמנוע בעתיד כניסת טרוריסטים במסווה של שוחרי שלום שכל כוונתם היא תמיכה בטרור!!! האדם המחוצף שראינו חוטף הוא עוד מפלצת אנטישמית שתומך ברצח עם ישראל כדוגמת משפחת פוגל, אין לראות בו אדם אלא חיה מרושעת שונאת ישראל, כי בתכלס כולם יודעים מה עם ישראל עובר מהגויים המרושעים האלו ואיך אנחנו מטפלים בהם בכפפות של משיץ ברור שיש כאן פעילי שמאל שהם מזרע הערב רב שלא יזכו לגאולה והם מגיבים כאן בחריפות מהנגזר עשיו שונא ליעקב. הם ערבים בדיוק כמוהם!!!! אנחנו גאים בחייל שלנו שטיפל בעדינות רבה בתומך הטרור, שבכל מקום אחר שפוי היו מוציאים אותו להורג, אנחנו גאים במי שהראה לעולם ואיך ניסח את זה אוהב היהודים והאדם השפוי האמיץ שבקרבינו אריה יואלי "ישראל היא לא קייטנה למשועממים" ואם לא נתעשת ונטפל בתופעה הזאת, המפגינים החמודים האלו יהיו מחבלים ויתנו כוח רב ולגיטימציה יותר ממה שהם כבר היום.
88
מה שמעניין, זה מספר התגובות ה'נגד' שפה
| 17-04-2012 17:03
לא, לא בגלל שהם נגד, אלא בגלל שבכל אתר שמאלני, מזמן היו מוחקים אותם (כן, גם אני אוהבת להסתובב באתרים שלא מיועדים למגזר שלי...)
89
בושה וחרפה לאתר. תשבחות לאלימות ?
!!! | 18-04-2012 3:57
!!
90
כל המגיבים מהפייסבוק.יש לי משהו לומר לכם.אחרון.
אלדד | 18-04-2012 8:26
ברור שאתם מנותקים מהמציאות ואני אוכיח לכם. אני לא בעד כל אלימות שהיא, ההגיון והצדק צריך להיות מעל לכל. הדבריים האמיתיים שאני אכתוב כעת היא מכה יבשה לשקר המנחה את כף הצדק שלכם שכולו שקר ואני אוכיח!! אני לא זורק אשפה לאויר במלי שאני יודע שמישהו צריך להרים אותה, במקרה הזה זאת האשפה שלכם!!! דבר ראשון::::גם המגיבים השמאלנים הם יהודים לכל דבר והם חלק מעם ישראל ואנחנו אוהבים את כולם, ולכן אנשים כדוגמת Nivim Pinhas או שי אריה מזרחי ושאר השמאלנים המובהקים, אנחנו לא שונאים אתכם, אנחנו יודעים שאתם תינוקות שבויים בדיעות שלכם ואתם מבחינתנו כמו אדם שיכור שמזיק לסביבה ואינו יודע בין טוב לרע. דבר שני:::: ישנם רגעים שאתם מתפקחים מהיין הרע ואפשר להכניס מילה של שפיות "גם שיכור יכול להגמל" תתארו לכם שישנו רוצח פסיכופט שממתין ליד דלת ההורים שלכם ורוצה ליטול את נפשם בגלל שהוא טוען שהבית שהם דרים בו שייך לו! להורים לא עוזר להראות את הטאבו שהבית אכן על שמם ומתחילה מלחמה, למרבה הפלא ישנם אנשים טובים שחוש ה"צדק" מפותח אצלהם מאוד והם "טורחים" להגיע מחו"ל לארץ בכדי להזדהות עם אותו רוצח פסיכופט שרוצה להרוג בכל רגע. היעלה על הדעת שאותם תומכים שפויים? שהם אינם שותפים לפשע? שהם אינם נותנים המשך לגיטימציה? ארץ ישראל היא של העם היהודי בטאבו!!! כל יהודי צריך לדעת שלנו היא ניתנה!!! ומי שאינו יודע כנראה לא יהודי ממש או בכלל ולא פלא שהוא מוצא זמן להכנס לאתר סרוגים ולהגיב כנגד המדינה שלו, כנגד ההורים שלו, כזה אדם רבותיי נקרא שיכור! תינוק שנשבה. מה אתם יודעים על צער אמיתי? כל הדם היהודי שנשפך כמו מים על ידי מרצחים לא אנושיים, מכונות דם מהלכות, מפלצות בדמות מפלצות נטולות מעצור ורסן שמגובים על ידי שונאי יהודים בני טיפוחיהם של היטלר ימח שמו שגידל עוללים ו"חינך אותם" ללכת בדרכיו. אתם מרחמים על אכזריים, אתם מרחמים על הרוצח הפסיכופט שרוצה לחסל את האנשים שאתם אוהבים. זאת האמת לאמיתה ללא שום מסך שחור או מפריד, ולא הייתי רוצה להיות בנעליים שלכם עם כזה קוו מחשבה אפילו לא דקה אחת בלבד, מבחינתי זה העונש הכי גדול שקיים לאדם, חוסר המחשבה הצלולה והשיכרון המזעזע. מידי פעם אתם מתבוללים בתוך שלולית הקיא, ולא יוצים רגע מהבור כדי להביט במציאות. ישנם שמאלנים שמתבוללים בשלולית דם הנרצחים וראינו את כולכם מגיעים להלויה של בני משפחת פוגל!!! אחד לא היה ממכם!!!!!!!!!!!! אבל, במחאת האוהלים, כולכם ישבתם עם הגיטרה הסרוחה שלכם ושרים שירים של הזדהות הדדית על ה"צרות הפוקדות" את שבר בת עמי. זאת צביעות, זה שקר שחור וגס במסווה של שועל בעור של תיש. תמשיכו ללעוס את החציר בזמן שבלילות אתם משילים את עור התיש וטורפים יהודים ,אחיכם בני ישראל. גם לאהבה יש גבול. אהבה לא במחיר של חיים ומוות. ורק מפני שהמדינה שלנו "מוסרית" עד שהיא איבדה כל ערך של הגיון קורים כאן מקרים שלא יעלו על הדעת, והכל מפני השמאל, שדואג לרוצחים הנתעבים ותמיד דואג לאפק את התגובות שהיו צריכות להגיע בהתאם מזמן על כל המרצחים האלו. החייל שהניף רובה לעבר פרצופו של תומך הטרור הוא אחד מהאנשים השפויים וכנראה אחד מיני בודדים שמבין ויודע שתופעה כזאת חייבת להסתיים!!! אז בואו נראה אתכם יורקים על מישהו שבא להגן עלכם מרוצח עם סכין חדה ביד. לא מזיז לכם עד שזה נוגע לבשר שלכם. כל עוד לא חותכים לכם את הוורידים הכל בסדר. זה סוג של חולי נפש. אז לשמאלנים המגיבים, ברור שאתם לא גולשי סרוגים, ברור שאתם מנותקים, ברור שאתם שיכורים, ברור שאתם לא מבינים מזה העם היהודי, ברור שאין לכם לב של יהודי, ברור שחלקכם הוא מהערב רב. בכל זאת אנחנו מחוייבים להתפלל עליכם ועל כל עם ישראל שתצאו מהחושך. יהי רצון שזה יקרה ומהר כי הדם נשפך והסבלנות באורך הגלות אוזלת.
91
כל הכבוד!
ירושלמית | 18-04-2012 15:27
כל הכבוד לעורכי האתר על הכתבה האמיצה, האמיתית המשקפת את המציאות. המפגינים הגיעו להפגנה, ולא למסיבת חברים ובהפגנה - כמו בהפגנה, שם אין שתיה וכיבוד קל...
92
"העדינות והרוך" של משנת הרב קוק, לא נמאס לכם לקדש
צבי | 18-04-2012 16:51
רק את מה שמתאים לאג'נדה האלימה והלא-סובלנית שלכם? הבעיה שלכם היא שאתה נוהגים בקשיחות ובעוצמה גם כלפי כל מי ששונה בתוככם אתם, אתם לא מבינים בכלל את קיומם של זרמים ופלגים, וההוכחה היא התאחדות הכוחות של כל הימין והפיכתו לסגסוגת לאומנית ימנית קיצונית שמתבססת על דלת העם והאספסוף המתלהם. פעם היו עוד רבנים שהעזו לקום ולומר "עד כאן", להנהיג, להתריע על חציית קווים, היום הרבנים הבודדים האלה שותקים כי מייד אתם, כת הבריונים, תעשו להם תג מחיר ותחרצו את דינם כשמאלנים ערבים עוכרי ישראל. יצאתם מדעתכם, אני מתבייש להיות יהודי, ועוד יותר מתבייש להיות מי שהתחנך בחינוך הציוני הדתי (אגב, באותו בית ספר שמסרב לקבל אליו בשנים האחרונות יוצאי אתיופיה). זו מלחמה, והשמאל ינצח
93
שבת
משה | 19-04-2012 14:04
אם היו שומרים שבת ככל האפשר התמונות האלו היו נמנעות
94
"פחד הלקוח מהעולם החרדי"?! מה אתה רוצה מהחרדים? סתם לה
יהודיה | 25-04-2012 0:57
סתם להשמיץ? להעביר את הביקורת ממך אליהם? ללבות עוד שנאה? אין מספיק? או שזה סתם תחביב לרדת עליהם בכל הזדמנות קשורה או לא.
95
מאמר הזוי ובזוי
חילונית | 26-04-2012 8:52
נכנסתי לאתר במקרה, תוך כדי חיפוש שידור של טקס הדלקת המשואות. ראיתי את הקישור לכתבה ונכנסתי. וואו, אתם הזויים יותר ממה שחשבתי. אין לכם שום מוסר וקודים של התנהגות. כל עוד אדם חובש כיפה מבחינתכם זה מכשיר כל דבר שיעשה (ראה מקרה קצב). אם אתה לא רואה מה הפגם שקצין בכיר בצה"ל יתנהג כמו אחרון הפושטקים בשכונה, או לחילופין כמו קצין של איזו מדינת עולם שלישי באפריקה, אז יש לך בעיה קשה. יש דרך לטפל במפגינים שלא תבזה את הצבא ואת המדינה כולה. כמו שאמר הרמטכ"ל - קצין צריך להיות גם נחוש אבל גם חכם ובשליטה. סא"ל איזזנר כשל בחלק השני.
96
כל הכבוד לצהל
אלי | 29-04-2012 19:24