ב2011 הגיעו לישראל יותר מסתננים מאשר עולים חדשים - סרוגים

ב2011 הגיעו לישראל יותר מסתננים מאשר עולים חדשים

בכנס רמלה החמישי שעסק בנושא בעיית העובדים הזרים ותופעת המסתננים לישראל חשף יו"ר ועדת הקליטה את הנתון המדהים. הרב דב ליאור אמר כי הסתננות הפליטים מאפריקה "זה התחכמות על מנת להחדיר פה מחבלים במסווה של איחוד משפחות".

author-image
ב2011 הגיעו לישראל יותר מסתננים מאשר עולים חדשים
  יותר מסתננים מעולים (פלאש90)

היום (א') מתקיים זו השנה החמישית, כבכל שנה באיסרו חג של חג הפסח, כנס רמלה "בין ישראל לעמים".

השנה מוקדש הכנס לבעיית העובדים הזרים ותופעת המסתננים לישראל.

בין הדוברים בכנס היה גם רבה של קרית ארבע-חברון הרב דב ליאור אשר התייחס לנושא של רוב יהודי במדינת ישראל.

"יש לנו ציווי א-לוהי לחזור לארץ יש מצוות עשה לרשת את הארץ וליישב אותה ולהקים בה שלטון יהודי", אמר הרב והוסיף: "כל אחד שמפריע לזה אנחנו לא צריכים אותו בתוכנו."

"זה הבית שלנו ובבית שלנו כל אדם ואדם יקבע את החוקים וההנהגות בהתאם לצביון של אותה חברה ולשאיפות של אותה חברה. כל ערבי שרוצה להביע את הלאומיות שלו יש לו הרבה מדינות לעשות את זה, לנו אין ארץ אחרת, אין לנו מדינה אחרת".

על מטרת המסתננים לארץ אמר הרב: "היום כניסה של מהגרים מכל מיני מדינות, כשבאים מאפריקה ופולשים מכל מיני מקומות ומתחכמים נישואים כל זה התחכמות על מנת להחדיר פה מחבלים במסווה של איחוד משפחות וכל מיני ביטויים מהסגנון הזה. זה דברים שעלולים לפגוע בביטחונה של מדינת ישראל".

"אני לא אומר לפגוע בזכות הקניינית של מישהו אבל ליישב אותם בארצות מוצאם. זה התרבות שלהם זה השפה שלהם זה העם שלהם וכל מי שרוצה להביע לאומיות יש לו מספיק מדינות שהוא יכול להביע אותם שם".

יותר מסתננים מעולים חדשים

גם יו"ר ועדת העליה והקליטה של הכנסת, ח"כ דני דנון מהליכוד, נשא דברים בכנס וחשף נתונים קשים על המסתננים מאפריקה.

"4000$ קונים כרטיס ישיר מאפריקה לתחנה מרכזית בתל אביב- אם לא נוציא את אפריקה מישראל, ישראל תהפוך להיות אפריקה", אמר דנון.

לדבריו, לאחר שביקר בדרום סודן באוגוסט האחרון, והיווה הנציג הישראלי הרשמי הראשון לבקר במדינה, ראה כי יש מאות אלפי אפריקאים שמעוניינים לבוא לישראל ולשפר את איכות חייהם.

בהמשך דבריו בירך דנון את רה"מ, בנימין נתניהו, על בניית הגדר בדרום למניעת כניסת המסתננים לישראל: "הצביון היהודי במדינת ישראל נמצא בסכנה, בניית הגדר בדרום היא מעשה חשוב ומהפכני, אך אם לא נגרש את כל המסתננים, מדינת ישראל, כמדינת העם היהודי תמצא את עצמה בסכנה קיומית", אמר.

בנושא העלייה לישראל ציין דנון, כי בשנת 2011 הגיעו יותר מסתננים מאשר עולים חדשים למדינת ישראל וכי השפעותיהם על החברה הרסניות: "כתוצאה מכניסת מסתננים בלתי חוקיים לשכונות בערים השונות, ילדים ונשים מפחדים להסתובב ברחוב, הפשע גואה, האבטלה גבוהה והצביון היהודי בשכונות נעלם."

"המסתננים הם האיום המוחשי ביותר על מדינת ישראל, עם פוטנציאל של מאות אלפים שמחכים להגיע. יש שקוראים לזה גירוש, אני קורה לזה הגנה על המולדת" אמר דנון.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו