ארדן תומך בהסכם מול חמאס: "המחיר הוא זול" - סרוגים

ארדן תומך בהסכם מול חמאס: "המחיר הוא זול"

ברקע המגעים הקדחתניים של ישראל להסכם הקלות עם חמאס בעזה, תומך היום השר ארדן במהלך המתגבש. כשלדבריו, "כרם שלום ואזורי דיג היו בעבר". אך יסרב להסדרה רחבה בלי החזרת הנעדרים

ארדן תומך בהסכם מול חמאס: "המחיר הוא זול"
  (צילום: Hadas Parush/Flash90)

ברקע המגעים הקדחתניים של ישראל להסכם הקלות עם ארגון הטרור חמאס בעזה, תומך היום (חמישי) השר לביטחון פנים וחבר הקבינט גלעד ארדן במהלך המתגבש. כשלדבריו, "המחיר הוא זול, וכי פתיחת כרם שלום והרחבת אזורי דיג, אלו דברים שהיו להם גם בעבר".

בראיון ל'חדשות', הבהיר ארדן כי לא נותנים לחמאס הקלות נוספות. "הרי לא נותנים פה שום דבר רחב", והוסיף, "זה לא מו"מ ישיר עם חמאס. אני לא מתבייש לומר שאני רוצה שקט וביטחון ולא פעולה קרקעית נרחבת שמחירה כבד". אך הדגיש "אני לא אתמוך בשום הסדרה רחבה מבלי החזרת החיילים והאזרחים ומניעת ההתעצמות".

ארדן התייחס לכך כשלבינתיים בקבינט המדיני בטחוני לא משארים את קיומו של ההסכם: "בגלל הרגישות של המצב והמתווכים שעוסקים, אני לא חושב שיש צורך לדווח על כל ניואנס במגעים הללו, בוודאי שאם נגיע להבנות אני מצפה שהם יובאו לקבינט ויוצגו בשקיפות, אנחנו נקיים הצבעה ונפרסם לציבור ", אמר.

"הייתה כאן טעות היסטורית, אתמול ציינו 13 שנים לטעות הנוראית של הגירוש מגוש קטיף", הוסיף ארדן בהתייחס לכך שהממשלה מנהלת משא ומתן עקיף מול ארגון טרור. "את המצב שנוצר שם לא אנחנו יצרנו ואנחנו צריכים להתמודד אתו, מה שאנחנו מנסים להשיג זה שקט וביטחון, אף אחד לא משלה את עצמו שארגון הטרור חמאס חפץ בשקט עם ישראל וירצה מחר לזנוח את הרעיון שמכוחו הוא נוצר וזה הרצון להשמיד את מדינת ישראל".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
3 תגובות - 3 דיונים מיין לפי
1
ממשלת שמאל קיצוני!
בושה וחרפה | 16-08-2018 20:02
חבורת מתרפסים חסרי חוט שידרה.
2
כל מלחמה מלטפים את חאמס והחמאס חושב
יפה יוסף | 16-08-2018 23:20
שזה בגלל שהוא צודק או שהוא חזק .הכסילים מבינים רק מכות שוט חזקות כדי לעורר אותם להבין שמקומם בגבולות עזה בלבד.ויפסיקו מהדמיונות של השיבה למדינת ישראל .שיבה יקבלו בגדה כשכל הערבים יצאו ממדינת ישראל היהודית.
3
ארדן
עמי | 17-08-2018 10:54
ארדן המחיר כמו שאתה אומר הוא זול אבל מה יהיה בעוד שנה אתה וביבי וליברמן לא חושבים על העתיד אתם סתם שולפים