בדרך לגמר: ריאל מדריד גברה על באיירן במינכן - סרוגים

בדרך לגמר: ריאל מדריד גברה על באיירן במינכן

ריאל מדריד בדרך לגמר ליגת האלופות בפעם השלישית ברציפות, לאחר שניצחה 2:1 את באיירן מינכן במשחק חוץ קשה. בריאל שמחו, בבאיירן נותרו מאוכזבים לקראת הגומלין בספרד

author-image

ריאל מדריד בדרך לגמר ליגת האלופות: לאחר שכמעט הודחו ברבע הגמר במשחק הקודם, הקבוצה הספרדית גברה על באיירן מינכן בתוצאה 2:1 בתום משחק חוץ קשה. שני שערי החוץ מציבים את אלופת אירופה המכהנת במרחק של ניצחון אחד מהופעה שלישית ברציפות בגמר, כשהגומלין יערך במדריד ביום שלישי הקרוב.

המשחק התחיל דווקא בשליטה של הגרמנים, שעלו ליתרון 1:0 בדקה ה-28. נקודת המפנה הגיעה לאחר ששניים מכוכבי באיירן נפצעו והוחלפו, ודקה לסיום המחצית הגיע שער השוויון. איבוד כדור של באיירן במחצית השנייה סידרה לריאל מתקפה מתפרצת, שהסתיימה בשער ניצחון של מארקו אסנציו.

כריסטיאנו רונאלדו, הכוכב הגדול ביותר של ריאןף הצליח לכבוש אמש שער נוסף- אך הוא נפסל על ידי השופטים, שקבעו כי הכדור פגע בידו לפני הבעיטה. בכך נקטע רצף של 11 משחקים בליגת האלופות שבהם רונאלדו הצליח לכבוש שער- אך הרצף עדיין מהווה שיא עולמי חדש.

בבאיירן נותרו מאוכזבים מההפסד הביתי, וטענו שהתוצאה הייתה צריכה להיות שונה. "הגענו להרבה הזדמנויות- אבל לא הצלחנו לכבוש" אמר בתום המשחק החלוץ תומאס מולר. "אנחנו מסוגלים לנצח במדריד, אבל נצטרך להיות הרבה יותר טובים במשחק הבא".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו