החקירה הסתיימה: כך נריה הקטן נשכח ברכב הלוהט - סרוגים

החקירה הסתיימה: כך נריה הקטן נשכח ברכב הלוהט

משטרת ישראל סיימה את חקירתה בנוגע למותו של הפעוט נריה טייאר בן השנתיים מהיישוב רכסים, שנשכח בבוקר בתוך רכב השייך לאביו. במשטרה סבורים כי אין היבט פלילי בהתנהלותו של האב

author-image
החקירה הסתיימה: כך נריה הקטן נשכח ברכב הלוהט
  הרכב שבו נשכח הפעוט (צילום: גיל נחושתן,YNET )

הטרגדיה בצפון.

משטרת ישראל סיימה הערב (שלישי) את חקירתה בנוגע למותו של הפעוט נריה טייאר בן השנתיים מהיישוב רכסים, שנשכח בבוקר בתוך רכב השייך לאביו. במשטרה סבורים כי אין היבט פלילי בהתנהלותו של האב ולכן הוא שוחרר לביתו עם מפתחות הרכב בו נשכח בנו.

על פי הדיווח באתר ynet, מחקירת המשטרה עולה כי האב, ישי טייאר, אמור היה להוריד את נרי'ה בשעת בוקר בגן, אך שכח לעשות זאת – ונסע לכולל שבו הוא לומד. בתו, בת 12, הגיעה בצהריים לאסוף את נרי'ה מהגן וגילתה כי הוא לא כלל לא הגיע לשם. היא עדכנה את האב שפתח בחיפושים ומצא את הפעוט ברכב הנעול והלוהט.

אליהו מינץ, שכן ומתנדב בעמותת "ידידים", סיפר: "הגעתי למקום אחרי שקיבלתי קריאה על כך שילד נתקע בתוך רכב וצריך לחלץ אותו ושהוא מחוסר הכרה. כשהגעתי למקום ראיתי שכבר הוציאו אותו מהרכב. הילדה צעקה לשכנים שיזמינו כוחות".

נפתלי רוטנברג,"קמב"צ בארגון 'איחוד הצלה' אמר: "קיבלנו קריאה ממוקד 'איחוד הצלה' על ילד מחוסר הכרה, ללא דופק וללא נשימה. מתנדבים שהגיעו למקום תוך רגעים ספורים התחילו בפעולות החייאה לנסות להציל את חייו. כעת צוותים של ארגון חוסן, זק"א, ועובדים סוציאליים מהמועצה המקומית רכסים מטפלים במשפחה".

ניר קזדו, חובש מד"א, סיפר כי הפעוט נמצא בתוך הבית, ללא רוח חיים, דופק או נשימה. "התחלנו לבצע בו פעולות החייאה אך לצערי נאלצנו לקבוע את מותו, ככל הנראה עקב מכת חום".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
תגובה אחת מיין לפי
1
יש היבט פלילי .יש היום כל מני מכשירים שמזכירים
אבי | 26-04-2018 16:06
להורים שיש תינוק ברכב .זה חוסר אחריות !!!