מרים פרץ מגלה: על מה היא ודוד גרוסמן שוחחו? - סרוגים

מרים פרץ מגלה: על מה היא ודוד גרוסמן שוחחו?

מרים פרץ, זוכת פרס ישראל שנאומה במעמד הטקס ביום חמישי האחרון כבש את לבות כל עם ישראל, התייחסה הבוקר להדים שנאומה יצר ועל הקריאות לכיוונה להתמודד לנשיאות מדינת ישראל אחרי ראובן רובי ריבלין

author-image
מרים פרץ מגלה: על מה היא ודוד גרוסמן שוחחו?
  (צילום: הדס פרוש/ פלאש90)

מרים פרץ, זוכת פרס ישראל שנאומה במעמד הטקס ביום חמישי האחרון כבש את לבות כל עם ישראל, התייחסה הבוקר (ראשון) להדים שנאומה יצר ועל הקריאות לכיוונה להתמודד לנשיאות מדינת ישראל אחרי ראובן רובי ריבלין.

"אם המסרים שלי מאחדים אז עשיתי את שלי", אמרה פרץ בראיון ל'חדשות הבוקר'. בהתייחסה לקריאות כי היא ראויה לעמוד בראש מוסד הנשיאות היא השיבה: "אני חושבת שזו לא העת לדבר על ריצה לנשיאות, אני אדם מאמין ולכן מאמינה שהקדוש ברוך הוא יציב אותי במקומות שהם טובים גם לי וגם לעם ישראל. אני תמיד משאירה את הכל פתוח ונותנת לחיים להוביל אותי, לדעתי זה לא הזמן והמקום. אני מברכת את נשיא המדינה רובי ריבלין בבריאות והצלחה במשימה החשובה של ייצוג העם".

כאמור, מלבד הנאום המרגש שנשאה פרץ, רגע נוסף שלא ישכח עוד שנים רבות, הוא החיבוק שהעניקה לסופר דוד גרוסמן, אב שכול אף הוא. פרץ חשפה את תוכן השיחה עם גרוסמן ורעייתו ואמרה: "נפגשנו בכניסה לאולם וגרוסמן העניק לי ספר במתנה. אמרתי לו שבספרו 'אשה בורחת מבשורה' יש קטע על מצפור שנקרא על שם בני אוריאל בהר מירון והוא הופתע, חידשתי לו".

"תוך כדי שיחה עם רעייתו גילינו גם על קשר בין קרובים שלנו", חשפה פרץ. "רציתי לומר לגרוסמן שאני מרגישה שיש בינינו הבנה, הוא אמר לי שהדברים שנשאתי ייצגו את מקבלי הפרס נאמנה והיה חשוב לי לשמוע את זה. אנחנו כהורים שכולים שחווינו את הרע ביותר אמורים לייצג רק את הטוב. זו הדרך לתת משמעות לנפילה של ילדינו".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
תגובה אחת מיין לפי
1
איך האשה הדגולה הזו יאריך ה' ימיה - דיברה עם שונא ישראל - גרוסמן?
יפתח | 23-04-2018 11:42
כנ''ל