גבאי במתקפה נגד הממשלה: "הפכו את המפכ"ל לפושע ואת הנשיא לבוגד"

גבאי במתקפה נגד הממשלה: "הפכו את המפכ"ל לפושע ואת הנשיא לבוגד"

אבי גבאי במתקפה נגד הממשלה והשרים במפגן תמיכה של המחנה הציוני בבג"ץ: "ניסיון לחסל את הדמוקרטיה". על כחלון לחץ: "אין בג"ץ עם פסקת ההתגברות". לאדלשטיין אמר: "רה"מ רימה אותך לעיני מיליוני ישראלים"

גבאי תוקף את הממשלה: "הפכו את הנשיא לבוגד"

הפגנת תמיכה בבית המשפט העליון: כמה מאות מפגינים התאספו היום (שבת) למפגן מחאה מול ההאשמות נגד בג"ץ. לאירוע המחאה שארגנה מפלגת 'המחנה הציוני' הגיעו כל חבר הכנסת של הסיעה ופעילים שתקפו את הממשלה, הליכוד וחבריהם לאופוזיציה ב'יש עתיד'.

בהודעה שפורסמה מטעם המחנה הציוני נכתב כי "בעקבות החקיקה המסוכנת שמקדמת הממשלה נגד בית המשפט העליון ושלטון החוק ובראשן חוק העריצות, אנו קוראים לציבור הרחב להגיע לרחבת בית המשפט העליון בירושלים למפגן תמיכה בבג"ץ ובשלטון החוק".

הפכו את המפכ"ל לפושע ואת נשיא המדינה לבוגד

יו"ר המחנה הציוני אבי גבאי אמר בזעם מול הממשלה הימנית כי הם "שותפים לניסיון לחסל את הדמוקרטיה. ההיסטוריה לא תמחק ולא תשכח לכם את העובדה שהייתם שותפים מלאים לשלטון – שהפך את את המפכ"ל לפושע, את נשיא המדינה לבוגד, ואת שופטי העליון לאויבי העם"

לדבריו, ההפגנה על "סף דלתו של בית המשפט העליון", התקיימה כדי להעביר מסר ברור וצלול לממשלת ישראל: "בית המשפט הוא של העם ומשרת את העם. אנחנו לא ניתן לפגוע בו! לא במילים ולא ב 9D".

לשופטי בית המשפט הגבוה לצדק, אמר: "חיזקו ואימצו. המשיכו במלאכתכם ביושר, בנאמנות ובניקיון כפיים. במאבק על דמותה של ישראל אתם לא לבד. עם ישראל אתכם ולצדכם".

גבאי המשיך ותקף את הממשלה: "אל תתבלבלו: ממשלת נתניהו לא באמת מוטרדת מביטול חוקים בנושאים כלכליים או מפסיקות על מאחזים לא חוקיים. פסקת ההתגברות נועדה לשנות את יסודות הליבה של הפרדת הרשויות בישראל. את הכנסת הממשלה כבר הכניעה והשפילה. ראינו את זה השבוע כולנו בטקס המשואות. עכשיו זה תורו של בית המשפט", הפנה אצבע מאשימה.

מול ראשי הקואליציה טען: "למדינות האלה- טורקיה ורוסיה אתם רוצים להידמות?? לשם אתם רוצים לקחת אותנו?? אתם לא מבינים שאתם הבאים בתור? מישהו מכם מכיר את חברי הקואליציה של ארדואן ? אולי את זו של פוטין ? אל תתנו לחסל את המערכת הדמוקרטית שמשרתת אותנו 70 שנים"!! אמר בתוקף.

קריאה לכחלון: תצמד למצע שלך

הוא קרא לשר האוצר משה כחלון, שלשניים יחסים מורכבים לאחר שגבאי פרש ממפלגתו, ואמר לו: משה, תיצמד למצע שלך – אין בג"ץ עם פסקת ההתגברות על נושא אחד. גם זה ישראבלוף".

גבאי תקף בחריפות גם שתיקתם של חבריו לאופוזיציה ממפלגת יש עתיד: תבחרו צד!! רדו מהגדר. מי ששותק, מי שמפחד, מי שעושה חשבון מה ייצא לי מזה, מי שלא נלחם על הערכים שלנו, ומי שלא מתייצב באומץ – לא באמת יכול לדבר על פוליטיקה חדשה.

נתניהו רימה את יו"ר הכנסת לעיני מיליוני ישראלים

במהלך דבריו פנה גבאי ליו"ר הכנסת, יולי אדלשטיין: "ראש ממשלה מרמה את יו"ר הכנסת לעיני מיליוני ישראלים", אמר סביב נאומו של נתניהו שעמד על 14 דק' חרף הסיכום עם אדלשטיים על חצי מהזמן. יולי, פנה אליו, "אל תתן יד לפגיעה בבית המשפט! זו ההזדמנות שלך להיות בצד שההיסטוריה תזכור כמי שהציל את הדמוקרטיה בישראל".

 

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
4 תגובות - 4 דיונים מיין לפי
1
אבי גבאי-לקח 50 מיליון על כלום ועוד מדבר על שחיתות ומשפט! ח ח ח ח ח ח.....איזה בזיון לאספסוף הציני שבחר בו!
גימי-יהודי מיהודה | 21-04-2018 22:58
ח ח ח ח ח ח ח ח..........אבי גבאי בדיחה מהלכת!!
2
מי מאמין לגנב
שומרוני | 21-04-2018 23:31
גבאי שדאג לקחת לעצמו מענק של יותר מ-50 מליון שקל מבזק הוא האחרון שאפשר להאמין למילה אחת שלו.
3
הוא לא מבין איפה הוא חי.
7_7_7. | 22-04-2018 6:20
אבי גבאי לא מבין איפה הוא חי ולכן הוא חושב שנתניהו הוא הבעיה שלו ולא לפיד ששתה למפלגתו את רוב המנדטים שלה.
4
גם השכן שלי מוכר האבטיחים דובי גבאי מקלל את הממשלה. אז מה? אבי!! חזור למכור אבטיחים!!
יפתח | 22-04-2018 8:47
כנ''ל