צפו: כך פוגעים מחבלים בגדר הגבול עם עזה - סרוגים

צפו: כך פוגעים מחבלים בגדר הגבול עם עזה

צה"ל מסכם עוד סוף שבוע של הפגנות בגבול רצועת עזה וחושף את השיטה של הפלסטינים לפגוע בגדר הגבול בחסות ההפגנות. נערים שורפים את הגדר ואז חותכים אותה צפו

צפו: כך פוגעים מחבלים בגדר הגבול עם עזה
  צילום: דובר צה"ל

צה"ל מסכם עוד סוף שבוע של הפגנות בגבול רצועת עזה.

בהפרות הסדר האלימות אתמול (ו'), בהן השתתפו בסך הכל כ- 10,000 פלסטינים, הוסיפו ארגוני הטרור ובראשם חמאס, לעשות שימוש באזרחים ובכללם נוער וילדים, לכיסוי ולביצוע פעולות טרור שונות לפגיעה בתשתיות הביטחוניות. הפלסטינים מדווחים על נער אחד הרוג.

בתיעוד שמציג צה"ל, ניתן לראות אחת משיטות הפעולה לביצוע פעילות טרור והרס התשתית בכסות העשן וההפגנות: חולייה של מחבלים בהם נערים (1) מציתים את התשתית הביטחונית (2) ואז חולייה נוספת ממתינה ומושכת (3) את התשתית המוצתת באמצעות חבל (4) עד לעקירתה, לשם חדירה לשטח ישראל לטובת ביצוע פיגועים בשטחנו.

צילום: דובר צה"ל

במהלך הפרות הסדר האלימות נעשה שימוש בהבערת צמיגים למיסוך ניסיונות פגיעה בתשתיות ההגנה, יידוי אבנים לעבר כוחות צה"ל ושיגור עפיפונים עם חפצים בוערים מתוך כוונה להבעיר שריפות בשטח הארץ. בידי צה״ל קיים מידע רב על כוונה לבצע פיגועים חמורים בכסות ההפגנות האזרחיות.

בשעות הבוקר (ו') הזהיר צה"ל בכרוזים מפני התקרבות לגדר. עם זאת, ממשיכים ארגוני הטרור בעזה להשתמש באזרחים ובהם ילדים ונערים רבים תוך סיכונם המיותר.צה"ל לא יאפשר פגיעה בתשתיות הביטחון והגדר ויפעל למימוש חובתו להגן על אזרחי ישראל וריבונותה.

https://www.srugim.co.il/wp-content/uploads/2018/04/2_87.jpeg

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
תגובה אחת מיין לפי
1
בהלכה היהודית יש חוק שגדר נבנת ע"י שני השכנים
יפה יוסף | 21-04-2018 22:36
וכאן עם השכנים העזתים.לא די שישראל בונה לבד את הגדר במליוני שקלים העזתים הורסים אותה.